Tällaisen bongasin netin uumenista. Itse väsätty "up-pipe" tonnarin T3 pakosarjassa, hukkaportille on myös paikka tehty. Onko kukaan vastaavanlaista viritelmää tehnyt? Miten tuollainen vakiosarja sitten tuon kokoluokan hyrrän (HY35) kanssa toimii?
Tuollainen joskus oli mielessä mutta päädyin toisenlaiseen ratkaisuun ja tein oman version top mountista. Varmasti on toimiva paketti. En yhtään epäile. Jos materiaalit löytyy niin ei kun työstämään ja laita kuvia kans.
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
Ahtimen vaihto isompaan ois suunnitteilla kesällä, mietin josko koittais wa-linen wr380 ja tollanenha ois helppo toteuttaa. Mitäköhä vaan mahtaa tykätä tuo t7 tollaisesta, joutuisi vähän miettiä imm sijoitusta ja myös tietenki bypass venttiliä..
Ryydman90 kirjoitti:Ahtimen vaihto isompaan ois suunnitteilla kesällä, mietin josko koittais wa-linen wr380 ja tollanenha ois helppo toteuttaa. Mitäköhä vaan mahtaa tykätä tuo t7 tollaisesta, joutuisi vähän miettiä imm sijoitusta ja myös tietenki bypass venttiliä..
Kai sen IMM voi siirtää, ja bypassia ei toki ole ihan pakko laittaa jos tuottaa liikaa ongelmia letkun sijoitus. Tosiaan vaikuttaa ihan pätevältä ratkaisulta, vaikka ei varmasti optimaalinen. Halpa ainakin
Öljypaluuputki menee pitkän matkaa varsin lämpimistä paikoista, mutta saahan senkin tonne väkerrettyä. Eräät paikalliset sankarit laittoivat toisenmerkkiseen pikkusen hutiloiden sen öljypaluun letkulla (kun taisi olla kiire päästä ajamaan) ja loput voittekin arvata.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Joo kävi vaan mielessä että kuinka äkkiä rupee herjaa et jos kovin lähellä siipiä tuo imm on Juu, ainuthan noissa olisi tuo öljylinjat ja ei taida tuo bypassin irtiotto olla kovin hyvä asia noissa t7 koneissa?
Bypassin putken voisi reitittää uusiksi kulkemaan toistakautta. Jos ahtoputken liitos olisi läppäkotelon luona, voisi veto mennä ojanpuoleisen iskaritolpan vierestä IMM:n luo.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Haluan nähdä katsurin ilmeen kun avaa konepellin ja ensimmäisenä näkyy "hx40" tms. Siinä sitten vaan pitämään naama peruslukemilla ja toteemaan "on ihan vakio" .
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Itselläkin aika "silmiinpistävä" pulssisarja mut ei mikään holsu kuiteskaan perässä..ihan vaan kkr ahdin. Viime leimalla inssi katseli altapäin ahdinta ja tuumasi vaan et "nyt on pojat pelannut jotain turbojen kanssa.." itsekin saabisti ja varmasti kävi hox ettei ollut perus T25..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Toi bypassin uudelleen reititys toiselta puolen kuulostaa kyllä hyvältä. Ei mikään mahdoton toteuttaakkaan. Nooh, eiköhän nuo katsurit oo jos jonkinnäköstä päästäny läpi... "Vanha ahdin meni rikki ja ostin korvaavan" Pitää melkein toinen satsi hommata ja kattoo vähä mittoja, ulkosen hukkiksen kun laittee vielä "näkyvästi" sivulle ja siihen screamerpipe