Virisarjan letkut

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Virisarjan letkut

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

Juups, mullekkin on sitten tulossa Nordicin steg 1 sarja ja nyt pitäisi saada ennakko apua minne magneettiventtiilin letkut kytketään!??
Jos joku voisi laittaa vaikka valokuvia niin helpottaisi sitten kytkentä urakkaa...

Kiits..
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

-Mankkuvenalta lähtevä ylin letku turbon kompuralle
-Keskimmäinen hukkiksen kellolle
-Alin imuputkistolle immun ja turbon väliin
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
SnAABel
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: To Joulu 30, 2004 01:36
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja SnAABel »

http://www.speedparts.se/arkiv/anvisnin ... l_alla.pdf

Eri virifirma mutta sama kait pätee nordiciin...
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

Kiitos.... toivottavasti selventäs...
hiddo..
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
KeijoAnnikki
"Hirsch"
Viestit: 798
Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja KeijoAnnikki »

Mimmi kirjoitti:Kaikki virit käytävät samaa mankkuvenaa (orkkis) ja samoja letkutuksia.
Nostaako pelkän venttiilin asennus matalapaineen täyspaineseksi (oma veikkaus että ei) ja oletteko ostaneet merkiliikkeestä vai myykö joku edukkaammin venttiliä ja letkuja ? (siis jos ei tilaa viritettyä boxia ja venaa yhdessä esim kuten Maptunin tai Nordicin stage 1:set.) Kysymys liittyy siihen, että lastutusta tehdään myös ilman boxin vaihtoa. Onko tästä kokemusta (Harinen / Sarkkola) ?
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

Voi kääk... Nordicin boksi on päivällä mulla.... alkaa jännittää....
Kauheesti kysymyksiä tulvii mieleen..
Onko SE vaikea kytkeä?
Tarvitseeko letkut klemmarit?
Pitääkö akun napa irroittaa boksin vaihdon ajaksi?
Miten tässä ny osaa nukkua.......
8O
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Lobo_Earthworm kirjoitti:Voi kääk... Nordicin boksi on päivällä mulla.... alkaa jännittää....
Kauheesti kysymyksiä tulvii mieleen..
Onko SE vaikea kytkeä?
Tarvitseeko letkut klemmarit?
Pitääkö akun napa irroittaa boksin vaihdon ajaksi?
Miten tässä ny osaa nukkua.......
8O
Akun napa kannattaa varmuuden vuoks ottaa auki.
-Boksin vaihto on helppoo, ei pitäs olla ongelma. Akvaario auki
ja vanha boksi pois ja uus tilalle, liittimessä on semmoinen "kahva" joka
pitää aukasta.

-Letkuihin kannattanee laitaa klemmarit, ainakin niihin päihin jotka menee ahtimeen ja hukkaporttiin kiinni. Mankkuvenassa tuntuu pysyvän ilmankin.

Kaunis ja aurinoinen päivä tulossa 8)
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

Jaahas.. paketti tuli ovikellon rimputtelun saattelemana...
*haukotus*
Nonii, paketissa oli letkut, boksi ja apc venttiili,mutta ei venttiilin jalkaa..
Tarvitseekos tuo edes sitä vai mitenkä tämä kiinnitys kannattaa hoitaa?
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

Joo.... kivaa.... nastat lentelee.... :D
Toivottavasti tuli kykettyä letkut oikein.
W=hukkaportti
R=Imuputkeen, otin tulpan pois ja siihen.
C=Kompuran kyljessä olevaan nastaan. (Letkussa oli mutka)
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

Jalka on tulossa ensiviikolla.
Olikohan nuo letkuni oikein!!??
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Lobo_Earthworm kirjoitti:Joo.... kivaa.... nastat lentelee.... :D
Toivottavasti tuli kykettyä letkut oikein.
W=hukkaportti
R=Imuputkeen, otin tulpan pois ja siihen.
C=Kompuran kyljessä olevaan nastaan. (Letkussa oli mutka)
JOo otetaan pikkasen logiikkaa mukaan. Vain pikkasen, enempää ei löydy.

W = wastegate = hukkaportti
C=compressor = kompura
R= ?? = mutta on se on ainoo mikä jää jäljelle!! Eli ilmanputsarille menevän putken kylkeen?

-Peinu Holmes

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

Juups. Kiitoksia avusta!
Ihmettelin syvästi tuota C letkua, siinä oli toisessa päässä (kompuran) semmoinen 90 asteen mutka... miksi ihmeessä?
Vedin nuo letkut ilmaputken ja syylärin välistä... siitä KAI ne pitääki???
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
Vastaa Viestiin