Eli onko minkälaisia kokemuksia tai kommentteja että minkä kokosta/merkkistä ahdinta kannattais ruveta ettiin ku ruvetaan hakeen yli 300hv:n tehoja!
Nii ja auto on 9000 T16 vm.86
Asia kiinnostaa myös minua ja kun katsoo tonnareiden kuvia esim. osoitteesta http://www.garaget.org niin kyllä on joihinkin turbo tonttuihin pistetty todella ISOA turboa.
Tietysti kun tollasia ahtimia pistää niin siinä menee cooleri ja paljon muuta samalla päivitykseen...
Itellä löytyy isompi cooleri n.700x400x70 ,465cc suuttimet,3 tuuman putki, säädettävä b-paineensäädin,vapaavirtaussuodin, bensalastu on tulossa ja pakosarja olis myös tarkotus vääntää ahtimen vaihdon myötä.Tietäis vaan minkä kokosen ahtimen siihen nyt alkais ettiin.....Toivottavasti noilla pääsee edes lähelle 300hv:ta.
Varmaan sulle sopis aika monen haaveilema Mitsun TD04-18T 6# pesällä. Kimppatilausta on puhuttu jo pitkään, mutta homma ei ole oikein konkretisoitunut.
jab82 kirjoitti:Itellä löytyy isompi cooleri n.700x400x70 ,465cc suuttimet,3 tuuman putki, säädettävä b-paineensäädin,vapaavirtaussuodin, bensalastu on tulossa ja pakosarja olis myös tarkotus vääntää ahtimen vaihdon myötä.Tietäis vaan minkä kokosen ahtimen siihen nyt alkais ettiin.....Toivottavasti noilla pääsee edes lähelle 300hv:ta.
Jos sinulla on vielä vakioturbo, niin 300hp on melko optimistinen arvio. Kansipahvikrematorio on ainakin enemmän kuin lähellä niissä tehoissa .
Alkuperäiseen kysymykseen, tuolla on jotain juttua aiheesta:
to4 kirjoitti:Eikös Koppsa penkittänyt yli 320hp kyseisellä Mitsulla? Laatikonmurskaaja .
Oli konetehoa muutaman vajaa 400
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Millä autolla koppsa on penkittäny ja mitähän kaikkea muuta sille on tehty?Sillä uudella ahtimella ei ole tarkoitus ottaa sitä vähän reilua 300hv:ta millään yli 1.5baarin paineilla eli pelivaraa täytyis jäädä jos nälkä kasvaa
Hommaa vaan joku kunnon holsetti! Proturbolla näytti muuten olevan taas tarjouksessa ämpärin kokoisia holsetteja ja garretin gt40 59imu/65pakolla, vaan se on ehkä jo vähän liian "viri" näihin hommiin
Joo ne alkaa mennä ehkä vähä turhan suuriksi.Tuo garretin T4 57/59 tai KKK k26 54/55 vois olla aika sopiva,on vaan pirun kalliita uutena noi ahtimet,maksaa saman verran ku koko auto