Moottori kun moottori niin tuo laaja hyvä vääntö kujettaa sitä autoa vaan hyvin.ennen otan sellaisen missä 330hv/554nm kun sellaisen missä vääntö 450nm/360hv.kyllä tuolla väännöllä nopeuden kasvaessa ja hyvällä toimivuudella se auto liikkuu.
olen päässyt noita vertailemaan ajossa niin kyllä se 2.3 vaan huomttavasti parempi kun 2.0.
mailin ajossakin pitäs saada osat niin että olis max nopeudella vielä käytössä lähes maksi teho/hyvä vääntö maksimissaan vai 500rpm yli maksimin tehon max huiput.
Mutta kannesta vielä se että se imupuoli ok 225 virtaus mutta se pakopuoli on kyllä turbo käyttöön huono.sinne kun saa sen 40-50hv virtausta lisää vaikuttaa lähes samassa suteessa tehoihin.
saatu todistetusti 560hv autoon pelkällä kannella tehot 620hv samalla kokoonpanolla.imu puoli virtasi 265hv/10.5 nostolla ja pako 45hv paremmin kun vakio.väittäsin että noissa nokka kepeissä pitäs olla imu ja pako nokka identtiset sitten pitäs tulla paras moottorin luonne ja teho
abbot racing nokissakin lisätään vain imu puolta reilummin.on se turbo tai vapari kannen syke pitää saada kohilleen.oletan että omassa portattu kansi ja 10-10.5 nostoset nokat niin 600nm/390-400hv.veto alue 3000rpm-6500rpm hyvä.? väännön laajuus 3000rpm500nm ja vielä 6500rm se 500nm.

tuttu kaveri näitä laski työkseen tehas talleille emit.proffa eli ei mistään mutu ukosta puhuta.pakko on ollut uskoa kun on nähyt tosi asiat.
nokien asteissa olisin maltillinen noin 265 400hv 500-550hv 272 550hv-700hv 280-282 astetta ja siitä yli 292 -305 astetta yli 750hv.
