SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
alpineaero
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Elo 11, 2018 08:46

SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI

Viesti Kirjoittaja alpineaero » La Elo 11, 2018 10:13

Eli saisko joltain kuvia ja tietoa miten tuossa saa magneettiventtiilin ohitettua ja tilalle bleedin ?
W JA C letkut irti ja siihen väliin bleedi ? Laitetaanko sitten vaan menemään letku W letkun paikasta C letkun paikkaan että ilma ns "kiertää" venttiilissä? Kiitos jo etukäteen :)

Pakari
"Saabisti"
Viestit: 3989
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI

Viesti Kirjoittaja Pakari » La Elo 11, 2018 17:05

Et mitenkään. Ajan hukkaa edes miettiä T7:ssa kyseistä muutosta. Kannattaa käyttää aika johonkin sellaiseen, jonka pystyy toteuttamaan.
#4752
9-5 Aero -04 19T#7
9-3 SC Vector 2,0t -06 & 9000 CSE 2,0T Jubilee -97
ex: 9-3 2,2TiD -01, NG900 2,0T -96, NG900s 2,3i -95, 9-3SS 1.8t Vector -03, 900c -89, Ford Escort 1,8 GT -97

Avatar
Reksu
"Turbo"
Viestit: 230
Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 14:19
Paikkakunta: Laukaa

Re: SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI

Viesti Kirjoittaja Reksu » La Elo 11, 2018 17:48

Kyllähän se varmasti on mahdollinen, mutta ei siinä mitään järkeä ole. Jos ahtopaineen nostoa havittelet tuolla venttiilillä, niin fiksumpaa on vain käydä auto jonkun luona softaamassa. Paljon parempi tuo alkuperäinen magneettiventtiili on ahtopaineen ohjaukseen.
SAAB 9-5 2.3 -00 E85
#7815

alpineaero
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Elo 11, 2018 08:46

Re: SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI

Viesti Kirjoittaja alpineaero » Su Elo 12, 2018 16:03

Jees. Pitää käydä softauttamassa. Kiitos teille :)

Vastaa Viestiin