Eli saisko joltain kuvia ja tietoa miten tuossa saa magneettiventtiilin ohitettua ja tilalle bleedin ?
W JA C letkut irti ja siihen väliin bleedi ? Laitetaanko sitten vaan menemään letku W letkun paikasta C letkun paikkaan että ilma ns "kiertää" venttiilissä? Kiitos jo etukäteen
SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 4
- Liittynyt: La Elo 11, 2018 08:46
Re: SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI
Et mitenkään. Ajan hukkaa edes miettiä T7:ssa kyseistä muutosta. Kannattaa käyttää aika johonkin sellaiseen, jonka pystyy toteuttamaan.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI
Kyllähän se varmasti on mahdollinen, mutta ei siinä mitään järkeä ole. Jos ahtopaineen nostoa havittelet tuolla venttiilillä, niin fiksumpaa on vain käydä auto jonkun luona softaamassa. Paljon parempi tuo alkuperäinen magneettiventtiili on ahtopaineen ohjaukseen.
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
Turbo-Saabisti #7815
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 4
- Liittynyt: La Elo 11, 2018 08:46
Re: SAAB 9-3 AERO T7 BLEEDIN ASENNUS! MAGNEETTIVENTTIILI
Jees. Pitää käydä softauttamassa. Kiitos teille