On elämä vaikeeta...
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 12:34
- Paikkakunta: Lappeenranta/Pietari
On elämä vaikeeta...
Kyllä se on vaikeeta tää päättäminen. Pitää nyt sit ämpyilä et ostaakko ng900:sen vaiko 9000 Aeron vaiko 9-5:sen... Kun kerran on nuori ni pitäshän se coupe olla, mut taas 9000 Aerosta saa ihan hiton siistin ja tehokaan ku oikein laittaa ja 9-5:seen on eniten noita korin osia (vissiin)... Hintahan se ratkaisee eli 12000 € autoon+ virittelyt 5000€ (maptun stage 3, 18 alut ja renkaat, madallussatsi ja korin osia) Nooh... Onhan sinne vielä aikaa... En tiiä miksi kirjotin mut kirjotinpahan nyt vaan
Saab 9-3 Aero -01 BSR Stage 3...
Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin ehdottomasti tonnari aero. Ei tarvitse murehtia alusta/ajettavuus ongelmia.LR kirjoitti:Budjetti puhuu NG900 tai 9000 Aeron puolesta...
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18 + jälkipolven 9-3 1.8t SS -05
Ex: 9³ t -01, 9000 Aero -97, 9000 T16 -85, 900 i16 -88, 99 GL -76
Ex: 9³ t -01, 9000 Aero -97, 9000 T16 -85, 900 i16 -88, 99 GL -76
Eikös tuolla ollut juuri myynnissä myös ng900:sta 900R erikoismalli.
Siinä olisi ng900:n sisustan pahin puute korjattu eli kunnon penkit ja alustakaan ei taida olla vakio eli varmaan ihan yhtä hyvä ajaa kuin 9000 Aero. Varustepuoli näytti myös olevan kohdallaan.
Ulkoa päin vielä tavallisen 900:n näköinen eli ei herätä ylimääräistä huomiota liikenteessä.
Siinä olisi ng900:n sisustan pahin puute korjattu eli kunnon penkit ja alustakaan ei taida olla vakio eli varmaan ihan yhtä hyvä ajaa kuin 9000 Aero. Varustepuoli näytti myös olevan kohdallaan.
Ulkoa päin vielä tavallisen 900:n näköinen eli ei herätä ylimääräistä huomiota liikenteessä.
Juu kyllä tonnari on hyvä AUTO vaikka tosta perheauto-ominaisuudesta voi olla toistakin mieltä. Esim isot A6 ja A8 A***t on taka tiloiltaan aivan toista luokkaa. (Kuten hinnaltaankin).
No siis 10-20t euroja sillähän saa melkein minkä tahansa viimevuosituhannen vehkeen. Eli valinnan varaa luulisi löytyvän.
No siis 10-20t euroja sillähän saa melkein minkä tahansa viimevuosituhannen vehkeen. Eli valinnan varaa luulisi löytyvän.
Pah... A6 on ahdas kuin p***läpi Tonnariin verratunaKurko kirjoitti:Esim isot A6 ja A8 A***t on taka tiloiltaan aivan toista luokkaa. (Kuten hinnaltaankin).
Leveämpää takapenkkiä kuin Tonnarissa ei muista eurooppalaisista löydy kovin äkkiä, Omega taitaa olla ainoa joka on samoissa mitoissa. Oikeat edustusautot on sitten oma lukunsa, varmaan S-mersussa ja A8 Audissa on takana leveyttäkin enemmän.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
tonnari AERO
muutama tonni lisää,niin et saa kuin "karvalakki" 9-5.(joillakin merkkaa enemmän vuosimalli kuin auto itessään)
ja seuraava harkitsemisen arvoinen on 9-5 AERO.
sitten jo hinta nouseekin."Ainut" plussa 9-5 mallissa on että siinä korimalli muuttuu täysin.
erottuu paremmin.
muutama tonni lisää,niin et saa kuin "karvalakki" 9-5.(joillakin merkkaa enemmän vuosimalli kuin auto itessään)
ja seuraava harkitsemisen arvoinen on 9-5 AERO.
sitten jo hinta nouseekin."Ainut" plussa 9-5 mallissa on että siinä korimalli muuttuu täysin.
erottuu paremmin.
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Harvoin siellä takana 3:a istuu (eihän noita ole edes tehty siihen).Jussi kirjoitti:Pah... A6 on ahdas kuin p***läpi Tonnariin verratunaKurko kirjoitti:Esim isot A6 ja A8 A***t on taka tiloiltaan aivan toista luokkaa. (Kuten hinnaltaankin).
Leveämpää takapenkkiä kuin Tonnarissa ei muista eurooppalaisista löydy kovin äkkiä, Omega taitaa olla ainoa joka on samoissa mitoissa. Oikeat edustusautot on sitten oma lukunsa, varmaan S-mersussa ja A8 Audissa on takana leveyttäkin enemmän.
Vaan jäi kipsijalkainen eukkoni kiinni tonne tonarin takapenkille.
Ja noissa uudenkarheissa isoissa A***issa ei näyttänyt samaa ongelmaa olevan.