On elämä vaikeeta...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Aero Antti
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 12:34
Paikkakunta: Lappeenranta/Pietari

On elämä vaikeeta...

Viesti Kirjoittaja Aero Antti »

Kyllä se on vaikeeta tää päättäminen. Pitää nyt sit ämpyilä et ostaakko ng900:sen vaiko 9000 Aeron vaiko 9-5:sen... Kun kerran on nuori ni pitäshän se coupe olla, mut taas 9000 Aerosta saa ihan hiton siistin ja tehokaan ku oikein laittaa ja 9-5:seen on eniten noita korin osia (vissiin)... Hintahan se ratkaisee eli 12000 € autoon+ virittelyt 5000€ (maptun stage 3, 18 alut ja renkaat, madallussatsi ja korin osia) Nooh... Onhan sinne vielä aikaa... En tiiä miksi kirjotin mut kirjotinpahan nyt vaan 8O
Saab 9-3 Aero -01 BSR Stage 3...
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1780
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Budjetti puhuu NG900 tai 9000 Aeron puolesta... 8)
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ihan täysin makuasia...mites ois NG900Aero? :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2092
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

LR kirjoitti:Budjetti puhuu NG900 tai 9000 Aeron puolesta... 8)
Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin ehdottomasti tonnari aero. Ei tarvitse murehtia alusta/ajettavuus ongelmia.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18 + jälkipolven 9-3 1.8t SS -05
Ex: 9³ t -01, 9000 Aero -97, 9000 T16 -85, 900 i16 -88, 99 GL -76
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Ehdottomasti 9000 Aero jos noista valittet. 8)
saab900rs
"Aero"
Viestit: 389
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 09:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

9000 AERO, älä osta NG:tä :roll:
-¤Ahdin määrää tahdin¤-


Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
TT
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 09:49
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TT »

Eikös tuolla ollut juuri myynnissä myös ng900:sta 900R erikoismalli.
Siinä olisi ng900:n sisustan pahin puute korjattu eli kunnon penkit ja alustakaan ei taida olla vakio eli varmaan ihan yhtä hyvä ajaa kuin 9000 Aero. Varustepuoli näytti myös olevan kohdallaan.

Ulkoa päin vielä tavallisen 900:n näköinen eli ei herätä ylimääräistä huomiota liikenteessä.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9380
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

saab900rs kirjoitti:9000 AERO, älä osta NG:tä :roll:
Miksi sorsia ng:tä?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Tottakai ng900 vaikka muut mitä väittää!!!! :wink:
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

ng900aero kirjoitti:
saab900rs kirjoitti:9000 AERO, älä osta NG:tä :roll:
Miksi sorsia ng:tä?
Aivan,viitiskö joku "LAATUAUTOLLA" ajava selittää.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Itsehän ajelen LAATUAUTOLLA ja kannatan ehdottomasti Aero tonnaria. 8) Aero tonnari on kaiken lisäksi tilava perheauto. Huomattavasti tilavempi,turvallisempi ja parempi ajettava kuin ng900. :wink: Ja ennenkaikkea vakiona tehokkaampi. :wink: Suosittelen. 8)
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Juu kyllä tonnari on hyvä AUTO vaikka tosta perheauto-ominaisuudesta voi olla toistakin mieltä. Esim isot A6 ja A8 A***t on taka tiloiltaan aivan toista luokkaa. (Kuten hinnaltaankin). :)
No siis 10-20t euroja sillähän saa melkein minkä tahansa viimevuosituhannen vehkeen. Eli valinnan varaa luulisi löytyvän.
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Kurko kirjoitti:Esim isot A6 ja A8 A***t on taka tiloiltaan aivan toista luokkaa. (Kuten hinnaltaankin). :)
Pah... A6 on ahdas kuin p***läpi Tonnariin verratuna :D

Leveämpää takapenkkiä kuin Tonnarissa ei muista eurooppalaisista löydy kovin äkkiä, Omega taitaa olla ainoa joka on samoissa mitoissa. Oikeat edustusautot on sitten oma lukunsa, varmaan S-mersussa ja A8 Audissa on takana leveyttäkin enemmän.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

tonnari AERO :!:
muutama tonni lisää,niin et saa kuin "karvalakki" 9-5.(joillakin merkkaa enemmän vuosimalli kuin auto itessään)
ja seuraava harkitsemisen arvoinen on 9-5 AERO.
sitten jo hinta nouseekin."Ainut" plussa 9-5 mallissa on että siinä korimalli muuttuu täysin.
erottuu paremmin.
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Jussi kirjoitti:
Kurko kirjoitti:Esim isot A6 ja A8 A***t on taka tiloiltaan aivan toista luokkaa. (Kuten hinnaltaankin). :)
Pah... A6 on ahdas kuin p***läpi Tonnariin verratuna :D

Leveämpää takapenkkiä kuin Tonnarissa ei muista eurooppalaisista löydy kovin äkkiä, Omega taitaa olla ainoa joka on samoissa mitoissa. Oikeat edustusautot on sitten oma lukunsa, varmaan S-mersussa ja A8 Audissa on takana leveyttäkin enemmän.
Harvoin siellä takana 3:a istuu (eihän noita ole edes tehty siihen).
Vaan jäi kipsijalkainen eukkoni kiinni tonne tonarin takapenkille. :D
Ja noissa uudenkarheissa isoissa A***issa ei näyttänyt samaa ongelmaa olevan. :)
Vastaa Viestiin