sAAB 9-3T SE -02 2.0

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: sAAB 9-3T SE -02 2.0

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Jännä juttu että monet ei tajua paria perusasiaa joista ensimmäinen on se, että jos yksikin asia tekniikassa on pielessä niin trionicci pitää softan peruspaineella ja se tulee ilmi vasta kun koitetaan siitä peruspaineesta päästä ylöspäin. Toinen asia on se, että yli 200tkm ajetun 20v vanhan Saabin "viidenkympin virityksellä" saa vain ja ainoastaan paskaa niskaan ja käteen ! Ihan turha kuvitella että sellainen olisi edes mahdollista ilman että joku paikka antaa periksi. Samasta syystä nostan hattua hiton korkealle niille muutamalle jotka noiden kanssa jaksaa säätää, mä en jaksais ja syy selviää tämän ketjun ekasta viestistä.

Ainoa oikea tapa virittää on rakentaa koko tekniikka uusiksi , sitten kaivaa sitä voimaa ja jos tuntuu siltä että polla tai lompakko ei kestä niin ihan saatanan turha vinkua ja ulista
Avatar
Castrol
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: La Touko 28, 2016 22:59
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: sAAB 9-3T SE -02 2.0

Viesti Kirjoittaja Castrol »

Itse sanonut asian yksinkertaisesti noille kyselijöille että jos et varmasti tiedä että on T7 autossa imm,kassu,tulpat ja alipaineletkut jne kunnossa en edes anna softaajan yht.tietoja. On kumma juttu että asioita pitää tehdä täysin älyvapaasti. Kuten kaide sanoi jos haluaa ns.virittää niin koko hoito uusiksi niin ei tartte miettiä mitä tapahtuu. On se niin vaikeeta.
-MY:2001 OG9-3 aero stg1,5 By:Trollolotechnologies
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies

#7136
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10276
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: sAAB 9-3T SE -02 2.0

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Ensimmäinen softaus tehtiin minun autoon varaecuun ja hyvä olikin. Auto hädintuskin kiihtyi softatulla purkilla. Syyksi paljastui väsynyt Lambda. Säikympi kaveri varmaan olisi paskonut housuun, kun auto meni softalla "rikki". Mie toki vaihdoin vanhan purkin takaisin ja lambdan vaihdon jälkeen alkoi softatulla equlla kulkupuoli maistumaan. :lol:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin