
Jos kellään on jotain vinkkiä jonnekkin suuntaan antaa, otan ne mielelläni vastaan!
Alipaineletkut kaikki vaihdettu silikoonisiin ennen softaan menoa, tulpat vaihdettu softausta ennen ja sen jälkeen, bypassi on testattu pariinkin otteeseen, on myös kokeiltu ilman, hukkaportin kellolta lähtevä letku mankkuvenalle on otettu irti softaajan kanssa sekä yksin testaillessa. Ilmanottopuolelta on kokeiltu vakioboksilla sekä vapaavirtasuodattimella. Viikonloppuna kasetti vaihtuu toisen kaverin varakasettiin, lähinnä sen takia, että autossa on jostain syystä viime omistajan jäljiltä T7-kasettivesa67 kirjoitti: ↑To Kesä 11, 2020 20:20Ahtovuoto
Pakoputki tukossa
Imupuoli tukossa
Mankkuvena huono
Softa ei toimikaan oikein
Trionic rajoittaa ahtoja nakuvaroituksien takia
Ei saa riittävästi polttoainetta
Tulpat tai kasetti huono
Löytyy lisääkin mutta voisit listata mitä on testattu ja millä tavoin jotta tästä ketjusta tulee interaktiivinen kokonaisuus eikä vaan pitkä lista heittoja
Tuossa itseasiassa bensapumppu petti viime viikolla, ja tänään on tulossa uutta tilalle, saapi nähdä tuleeko minkäänlaista muutosta. Katsotaan miten tilanne etenee, jos sitä samalla yrittäisi ahtovuotoja kuunnella ilta-ajelun yhteydessä
Kyllä uskon, että tuo mahdollisuus on suljettu pois. Kuitenkin testattu mankkuvenalta hukkaportin kellolle menevän letkun irrottamista, jonka pitäis kuulemma tuottaa niin paljon painetta kun paketista lähtee, eikä ahtopaineet oikeen muutu. Sinällään välijäähyssä olevaa vuotoa en ihmettelis, autolla on kuitenkin annettu pieni pusu toisen kuskin peräänPakari kirjoitti: ↑To Kesä 25, 2020 16:51Kun T5:sta on kyse, niin onhan suljettu se mahdollisuus pois että olisi epähuomiossa käytetty tonnarin softapohjaa? Tällöin ahdot eivät nouse, koska nopeustiedon tulkinta on erilainen. Nopeustiedon puuttuminen aiheuttaa ahtojen pysymisen peruspaineen tuntumassa.
Tämä on suunnitelma, jos välijäähy vuotaa. Vähän mietteillä vaihtaa välijäähy anyway, vaikka orkkis oiskin kunnossa.
Tätä on kyllä kuullu ja on tullu luettua aika paljonkin
Se on ihan klassinen että se pääty korkkaa. Eikun "kunnon" kiina cooleri vaan kiinniTätä voisi sen verran päivittää, että nyt on ahtoputket ja välijäähy paineistettu, ja tuloksena on vuoto jostain välijäähyn päädyn seuduilta. Toisesta letkusta kiristin sano naps kun yritti löysätäMeneepi jatkotutkimuksiin, onko vaan huonosti letkut kiinni vai välijäähyssä itessään vuoto.