22 T Mitsu
22 T Mitsu
Mulla tuollainen 22T #7 satkun pesästä sorvattu Mitsu. Toimii muuten paitsi piikkaa about 1,3- 1,6 bar. Peruspaineilla. Tässä tontun pakopesästä sorvattu isompi pesä mutta ei toimi oikein. Pitäisi ilmeisesti isontaa hukkaportin aukkoa virtaavammaksi että sais toimimaan. Neuvoja/ kokemuksia.
9-5 2.3T-00
Re: 22 T Mitsu
Kaippa tuo hukkiksen reiän kairaaminen vähän auttaa mutta tuskin poistaa koko ongelmaa, riippuu tietty lähtötilanteesta kuinka ahdas tuo on alunperin.
Eikös tonnarin pakopesä ole kokoa 6? Voisin kuvitella että alkaa olemaan jo liian ahdas, isommalle turbiinille sorvaaminen ei tee pesästä isompaa.
Eikös tonnarin pakopesä ole kokoa 6? Voisin kuvitella että alkaa olemaan jo liian ahdas, isommalle turbiinille sorvaaminen ei tee pesästä isompaa.
9000 cse jubi 2.0, hx35pro, genV hypergate, ev14 957cc, cooleri, 3" rst putkisto yms
Re: 22 T Mitsu
Niin, mikä se turbo itsessään on?
-Tonnarissa on #6 pakopesä, joka jo 19T kanssa on ongelmallinen boost creepin/saman ongelman takia.
-#7 pakopesää ei ole Saabiin sopivana niin sanotusti MHI hyllystä saanut, vaan nämä on taiwanilaisia. Eli mikä pakopesä siellä nyt oikeasti on?
-Jos pakopesää on kairattu, mikä turbiini siellä sitten on? Kaikissa TD04HL-ahtimissa on sama turbiini.
Jos siis siellä on tonnarin #6 pakopesä, niin se kyllä kannattaa melkein samantien vaihtaa #8.5 pesään. Sen verta iso kompura, että isolla pesällä saisi siitä edes jotain iloa.
-Tonnarissa on #6 pakopesä, joka jo 19T kanssa on ongelmallinen boost creepin/saman ongelman takia.
-#7 pakopesää ei ole Saabiin sopivana niin sanotusti MHI hyllystä saanut, vaan nämä on taiwanilaisia. Eli mikä pakopesä siellä nyt oikeasti on?
-Jos pakopesää on kairattu, mikä turbiini siellä sitten on? Kaikissa TD04HL-ahtimissa on sama turbiini.
Jos siis siellä on tonnarin #6 pakopesä, niin se kyllä kannattaa melkein samantien vaihtaa #8.5 pesään. Sen verta iso kompura, että isolla pesällä saisi siitä edes jotain iloa.
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Ruisku"
- Viestit: 122
- Liittynyt: Pe Elo 26, 2016 16:21
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: 22 T Mitsu
jos tuo ahdin on HL turbiinilla niin kompura/turbiini suhde on aika suurella erolla joten taitaa olla pakopaine generaattori.
jos on HLX turbiinilla niin suhde on parempi.
jos on HLX turbiinilla niin suhde on parempi.
Re: 22 T Mitsu
Käy tuolla katsomassa miten päivittää Mitsu nykypäivään. Itsellänikin vastaava "hybridi ahdin" tosin vain 20 T, mutta tuo pakopesä sen eron tekeekin.
https://www.facebook.com/ascustomise/
https://www.facebook.com/ascustomise/
9-5 Aero MY07 Sedan Aut. 20T#8.5
Re: 22 T Mitsu
Onko kenelläkään kokemusta tästä? https://www.ebay.co.uk/itm/MAMBA-Turbo- ... SwKX9bhK3G
Oiskohan hyvä valinta 19T pesäksi?
Oiskohan hyvä valinta 19T pesäksi?
ääni on voimaa
Re: 22 T Mitsu
Kyllä on saanut, mutta ilmeisesti ei helposti. Mulla nimittäin on semmonen #7 pakopesä, on mallia 9-5, mutta ei haittaa asennusta. Ainoa ”ero” on tukiraudan malli, eli jos sen haluaa, se täytyy tehdä.TTH kirjoitti: ↑Su Elo 23, 2020 22:06Niin, mikä se turbo itsessään on?
-Tonnarissa on #6 pakopesä, joka jo 19T kanssa on ongelmallinen boost creepin/saman ongelman takia.
-#7 pakopesää ei ole Saabiin sopivana niin sanotusti MHI hyllystä saanut, vaan nämä on taiwanilaisia. Eli mikä pakopesä siellä nyt oikeasti on?
-Jos pakopesää on kairattu, mikä turbiini siellä sitten on? Kaikissa TD04HL-ahtimissa on sama turbiini.
Jos siis siellä on tonnarin #6 pakopesä, niin se kyllä kannattaa melkein samantien vaihtaa #8.5 pesään. Sen verta iso kompura, että isolla pesällä saisi siitä edes jotain iloa.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: 22 T Mitsu
Pro turbolta 22t itsellä sellainen 8,5 holsetin pakopesällä