Kuinka piristää saapistia näin pimeän keskellä???

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Kuinka piristää saapistia näin pimeän keskellä???

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Tässä eräs vaihtoehto, eli tilaa tavaraa!!! :D

Olin MIES ja tilasin rakkaaseen saappiini tavaraa enkä oo ees kertonnut muijalle mitään 8)
http://www.prostreet.fi/alustat/koni_saab.htm

Hyvää tästä ei seuraa mutta jospa koitan kusettaa muijalle että "no toi pakkanen saa aikaan sen että iskareissa oleva kaasu jäykistyy ja siksi auto on jotenkin niin kovan oloinen" :lol:
Saattas vaikka mennä läpi :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

:D hyvä yritys, saa nähdä kuinka tossakin käy. Oot ukko kohta taivasalla Saappaas kanssa ihan kaksin viettämässä laatuaikaa :lol:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

potkuhousu kirjoitti::D hyvä yritys, saa nähdä kuinka tossakin käy. Oot ukko kohta taivasalla Saappaas kanssa ihan kaksin viettämässä laatuaikaa :lol:
Jep jep, siinä sitä onkin miettimistä jos muija laittaa valkkaamaan "minä tai saab, valitse" :wink:
Vaikeaksi menis... :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

On se niin mukavaa käydä näillä sivuilla kun täältä saa aina naurut. :lol: :lol:
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Mulla ei oo ykskään kusetus menny läpi.Emäntä huomas iskarit ja jouset:Mix Saappi hyppii tuolla lailla :evil: Silmät oli muuten punaset niinku tuolla hymiöllä.

Steg3 ku laitoin niin emäntä sano vaan:Mikähän tuota nopeusmittaria vaivaa ku nousee niin nopeaa.Yritin pitää hymyä ja arvashan se armaani(emäntä)mitä olin ostanu.

Pakoputken ku vaihoin niin siitä ei tullu yhtään kirjoitettavaa tekstiä,mitä suusta tuli ulos.Korvia kuumotti kummasti :oops: Ainut mitä muistan oli:Kuka täysjärkinen tuollasen kehtaa laittaa.Miksi pitää olla nuin s**tanan iso putken pää 8)
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1092
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Muijista puheenollen. Oma emäntä kysyi viimeviikolla, et "oleksää tehny vanteilles jotain"? Siihen vastasin, että laitoin 1,5kk sitten talvirenkaat (15" vanteet rosterikapseleilla, kesäpallot 16" aluilla...) :lol:
Ei KAUAA kestäny huomata!!

-" no mää vähä ihmettelinki et se on eri näköne ko enne" jatkoi muija...
9-5 2,3t Wagon `06
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Ainoa investointi, jota muija on mua pyytänyt autoon tekemään, on laittaa pelkääjänpaikan istuimeen uudet vastuslangat, jotta se toimisi tehokkaammin :wink:

PCS:n Riku ja Pete sanoivatkin mulle, että luulisi sen olevan munkin intresseissä, että muijan p :twisted: rs :twisted: on tarpeeksi lämmin :wink: :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Turbo Sensonic kirjoitti:Ainoa investointi, jota muija on mua pyytänyt autoon tekemään, on laittaa pelkääjänpaikan istuimeen uudet vastuslangat, jotta se toimisi tehokkaammin :wink:

PCS:n Riku ja Pete sanoivatkin mulle, että luulisi sen olevan munkin intresseissä, että muijan p :twisted: rs :twisted: on tarpeeksi lämmin :wink: :D
Ja tietty otatutit katkasijan pois eli langat hehkuu koko ajan... :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Heh, ite tilasin tonnarille joululahjaks 3" putkiston, 390cc Aeron suuttimet ja viel mahdollisesti tulee Konin säädettävä alusta :lol: .

P.S. Elekee vetäkö pakastevihanneksia neniin, mut jos vastaatte edelliseen kommenttiin, ei kannata/tarvitse lainata sitä tekstiä :wink:
Foxbody turbo
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

to4 kirjoitti:Heh, ite tilasin tonnarille joululahjaks 3" putkiston, 390cc Aeron suuttimet ja viel mahdollisesti tulee Konin säädettävä alusta :lol: .

P.S. Elekee vetäkö pakastevihanneksia neniin, mut jos vastaatte edelliseen kommenttiin, ei kannata/tarvitse lainata sitä tekstiä :wink:
Kuitti :lol:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

to4 kirjoitti:Heh, ite tilasin tonnarille joululahjaks 3" putkiston, 390cc Aeron suuttimet ja viel mahdollisesti tulee Konin säädettävä alusta :lol: .

P.S. Elekee vetäkö pakastevihanneksia neniin, mut jos vastaatte edelliseen kommenttiin, ei kannata/tarvitse lainata sitä tekstiä :wink:
Ja mä pääse toivonmukaan asentamaan joulunpyhinä välijäähyä ja aktuaattoria (terveisiä 93t sport;lle, joka on aktuaattoriasennuksessa jo pro-ammattilainen) :D

*hykertelee käsiään*
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

NG900T kirjoitti:
to4 kirjoitti:Heh, ite tilasin tonnarille joululahjaks 3" putkiston, 390cc Aeron suuttimet ja viel mahdollisesti tulee Konin säädettävä alusta :lol: .

P.S. Elekee vetäkö pakastevihanneksia neniin, mut jos vastaatte edelliseen kommenttiin, ei kannata/tarvitse lainata sitä tekstiä :wink:
Ja mä pääse toivonmukaan asentamaan joulunpyhinä välijäähyä ja aktuaattoria (terveisiä 93t sport;lle, joka on aktuaattoriasennuksessa jo pro-ammattilainen) :D

*hykertelee käsiään*
Jep jep :D
Asiasta laitoin sulle YV: tin just äsken.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

...pakko tähän todeta noista vaimoista / muijista. Olen vaivalla saanut säästöön puolitoista kiloeuroa muijalta salassa, ihan ajatuksena että keväällä tilaan tuon Maptunin Steg3:sen. Nyt vaimo taannoin huomasi tuon säästön eräällä toisella tilillä ja vaati selvitystä rahankäytön kohteesta.... no ei siinä auttanut mun muu kuin kertoa että se päästäisi kätensä irti mun kurkusta ja että jalat taas koskettaisi lattiaa..
...puolen tunnin päästä se tuli ja ehdotti uuden pesukoneen ja kuivausrummun hankintaa.... :?
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

9-5tW kirjoitti:...pakko tähän todeta noista vaimoista / muijista. Olen vaivalla saanut säästöön puolitoista kiloeuroa muijalta salassa, ihan ajatuksena että keväällä tilaan tuon Maptunin Steg3:sen. Nyt vaimo taannoin huomasi tuon säästön eräällä toisella tilillä ja vaati selvitystä rahankäytön kohteesta.... no ei siinä auttanut mun muu kuin kertoa että se päästäisi kätensä irti mun kurkusta ja että jalat taas koskettaisi lattiaa..
...puolen tunnin päästä se tuli ja ehdotti uuden pesukoneen ja kuivausrummun hankintaa.... :?

Tais jäähä steg 3:monen ostamatta. :P :P :P
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

9-5tW kirjoitti: ...puolen tunnin päästä se tuli ja ehdotti uuden pesukoneen ja kuivausrummun hankintaa.... :?
:D :D :D niin tuttua, meillä se on parkettilattia
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin