900-S -90
900-S -90
Terve,
Mitäs kyseiseen laitteeseen kannattaisi tuunata? Simons putki ja kartiosuodatin olisi mielessä, ehkä paineiden nosto, yms. Eräs seikka mikä mietitittää myös on rekisteriotteen "vähäpäästöinen" maininta. olisiko siitä mahdollista päästä eroon? Alle -92:han eivät välttämättä moista mainintaa kaipaa...
Kiitos etukäteen,
Sakke
Mitäs kyseiseen laitteeseen kannattaisi tuunata? Simons putki ja kartiosuodatin olisi mielessä, ehkä paineiden nosto, yms. Eräs seikka mikä mietitittää myös on rekisteriotteen "vähäpäästöinen" maininta. olisiko siitä mahdollista päästä eroon? Alle -92:han eivät välttämättä moista mainintaa kaipaa...
Kiitos etukäteen,
Sakke
Cooleri joo, mutta tuon turporuuvin kyllä korvaisin mieluummin säädettävällä APC:lla, säästää konetta sitten kun joku kairaa kuskille reiän ohimoon ja nakutusta ei jaksa ajatellaT16lucas kirjoitti:Ensimmäisenä tulee mieleen coolerin asennus, seuraavaksi BSR(tai vastaava) fuel chip ja bleed valve(ns. turboruuvi).
Osia löytyy Pro-carservicen kautta...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
ei ole vielä900-S kirjoitti:Onkos tuolla Pro Car Servicellä nettisivuja? Googlella en löytänyt...
Sakke
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
puh.num.
Pro-Carservice Oy
Yritystie 2 40320 JKL
puh. 282200 fax. 282201
RIKU: 050-5445532
Suunta on 014 ...
Yritystie 2 40320 JKL
puh. 282200 fax. 282201
RIKU: 050-5445532
Suunta on 014 ...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Tööninkiä
Ekaksi laitat luotettavan ahtopainemittarin, siitä on kiva seurata ahtojen käyttäytymistä sun muuta mukavaa...
No. ..tokaksi hommaat vaikka vakio kuulerin mieluiten alupäätyisen... Kestää enemmän painetta (ei lennä päädyt kankaalle
Käy se muovinenkin jos ei yli 1.5 kilon paineita käytä...
Tonnarin iso kuuleri on myös hyvä vaihtoehto, keulaa joutuu hieman muuttamaan
Lastu, bleederivena ja iso pakoputkisto... JT ei ole kallis, mutta kestää n. 2-3 vuotta
Tai melkein paras vaihtoehto olis lisätä se Saabin oma APC- järjestelmä, jolla saa säädeltyä ahtopainet mieleisekseen...
Kannattaa tsekata toimiiko by-pass-venttiili, puhallat siihen alipaineletkuun, jos vuotaa ... sökö...
No. ..tokaksi hommaat vaikka vakio kuulerin mieluiten alupäätyisen... Kestää enemmän painetta (ei lennä päädyt kankaalle
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Käy se muovinenkin jos ei yli 1.5 kilon paineita käytä...
Tonnarin iso kuuleri on myös hyvä vaihtoehto, keulaa joutuu hieman muuttamaan
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Lastu, bleederivena ja iso pakoputkisto... JT ei ole kallis, mutta kestää n. 2-3 vuotta
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tai melkein paras vaihtoehto olis lisätä se Saabin oma APC- järjestelmä, jolla saa säädeltyä ahtopainet mieleisekseen...
Kannattaa tsekata toimiiko by-pass-venttiili, puhallat siihen alipaineletkuun, jos vuotaa ... sökö...
Re: 900-S -90
Melkein kuin peiliin olisin katsonut900-S kirjoitti:Terve,
Mitäs kyseiseen laitteeseen kannattaisi tuunata? Simons putki ja kartiosuodatin olisi mielessä, ehkä paineiden nosto, yms. Eräs seikka mikä mietitittää myös on rekisteriotteen "vähäpäästöinen" maininta. olisiko siitä mahdollista päästä eroon? Alle -92:han eivät välttämättä moista mainintaa kaipaa...
Kiitos etukäteen,
Sakke
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Itse rupean/olen ruvennut hiljalleen tuota omaa ässää laittamaan, tai oikeastaan sitä mukaa, kun rahatilanne sen sallii. Tuo BSR:n kopiochippi on ollut jo hyvän aikaa kiinni ja se toimii mainiosti. Varmaan kannattaa siitä lähteä liikkeelle jos virittämään rupeat. (tuosta autostahan saa ilmeisesti vain max.0,7bar ahdot tankoa lyhentämällä). Niin että lastu kiinni ja venttiilillä paineet kattoon
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ootko tota putkistoa miettinyt senverran, että mitä Simonsi kustantaisi?
Procar serviceltä saisi 3" kokoputken johonkin 300 euroon. Luulen ettei tuolla rahalla paljoa Simonseja ostella... tosin se on varmaan laadukkaampi kuin JT:n putki.
Viimeksi muokannut 900S, To Joulu 18, 2003 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 2,3t Wagon `06
Muuten hyvä tuo Simons mutta jos haluttiin lisää tehoa niin katin jälkeen olevasta pörinärööristä ei ole yhtikäs mitään hyötyä. JT:ltä 3" downpipe, ns "akkuputki" ja 3" sport/race katti niin jo alkaa tapahtua. Loppuputkella ei ole niin väliä, jättää vaikka vakioksi niin on vähän sleeper-meininkiä ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74