.
Päivitettiinkö tuo sun softa samalla huomioimaan jäykempää acua?
Ilmeisesti ei, koska sen takia piikit käy noin korkealla.
Fredrik sanoi minulle, että softa pitäisi päivittää jos laittaa jäykemmän acun. Itselläni oli steg1 samat ongelmat ja nyt steg3 tehty huomioimaan tuota jäykkää acua.
Voimansiirron päälle tuo taitaa eniten käydä.
Ilmeisesti ei, koska sen takia piikit käy noin korkealla.
Fredrik sanoi minulle, että softa pitäisi päivittää jos laittaa jäykemmän acun. Itselläni oli steg1 samat ongelmat ja nyt steg3 tehty huomioimaan tuota jäykkää acua.
Voimansiirron päälle tuo taitaa eniten käydä.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Re: GarretT25 ahtopainekesto,peruspaine ja automaatti kysymy
Mulla on muuten sama yhdistelmä mutta aktuaattorin jousta ei oo vaihdettu mutta lisäks on 3" DP ja 3" Catco katti. Piikki on 1.3 ja muuten maks 1.0-1.1. Peruspaine on ~0.45. Veikkaan kanssa että toi jäykkä jousi sekottaa.
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Mulla oli stage 3:Sella, vakio coolerilla ja vakio actuaattorilla 1,55 bar piikkejä. AMW:n coolerilla laski 1,45bar. Hyvin on T25:nen kestänyt vaikka 223tkm ajettu ja olen sitä aika paljon rääkännyt.
Automaatin kestosta on vaikea sanoa mitään.
Automaatin kestosta on vaikea sanoa mitään.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6