Tulokas 9-3 2.0t -01 "viritys"
-
- "Kaasari"
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 06:16
- Paikkakunta: Karkkila
Tulokas 9-3 2.0t -01 "viritys"
Nyt tarvittaisiin kipeästi tietoa KAIKESTA millä sais "vähän" lissää pontenttiaalia tähän autoon esim. dumpit,putkisto,lastu,madallus... Ja onko jollain kokemusta doc-power:in ohjelmista??? T:rookie
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
voit aloittaa loputtoman hevosten metsästyksen haku toiminnolla vaikkapa hakusanoilla:
maptun
bsr
speedparts
hirsch
sqr
aihe on käsitelty vuosien saatossa jo kymmeniä kertoja joka kerta se sytyttää ihan yhtä paljon kuin silloin kun itse aloitti
maptun
bsr
speedparts
hirsch
sqr
aihe on käsitelty vuosien saatossa jo kymmeniä kertoja joka kerta se sytyttää ihan yhtä paljon kuin silloin kun itse aloitti
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kokeileppa aluksi haku-toimintoa vaikkapa esim hakusanoilla Speedparts, Maptun, Nordic. Alustapäivityksistä löytyy kilometreittäin juttua, hakusanat Koni, Bilstein, H&R, Sachs. Hintoja voit tutkailla vaikkapa Speedpartsilta http://www.speedparts.se ja muunna kruunuhinnat euroiksi jakamalla yhdeksällä. Tarkat hinnat saat kysymällä ProCarservicen Rikulta puh. 014282200.
Eski
Eski
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
perus sääntönä voisi sanoa että paras vastine rahoille on kun virittää matalapaineturbon (150hv) -> stage1 (+200hv). Tämän jälkeen saadut hevoset ovat kalliita ja aika marginaalisia ilman turbojen ja muiden moottoriosien vaihtoa..
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
ton ykkösen jälkeen ne hepat vasta alkaa makeilta tuntumaankinpotkuhousu kirjoitti:perus sääntönä voisi sanoa että paras vastine rahoille on kun virittää matalapaineturbon (150hv) -> stage1 (+200hv). Tämän jälkeen saadut hevoset ovat kalliita ja aika marginaalisia ilman turbojen ja muiden moottoriosien vaihtoa..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
-
- "Kaasari"
- Viestit: 45
- Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:05
- Paikkakunta: Espoo
Tässäkin yksi , joka ei saa omaansa myytyä. Joten viritetään sitten
Eli kuinka tuo "stage1" käytännössä tapahtuu, kuka sen osaa tehdä ja mitä se suunnilleen kustantaa. Ja kestääkö auto sen jälkeen muuten? Siis vetarit, kytkin, laatikko jne... (kyseessä 9-3 2.0t sport, vm 2000, siinähän taitaa olla 153 hp tai jotain sellaisenaan)
Eli kuinka tuo "stage1" käytännössä tapahtuu, kuka sen osaa tehdä ja mitä se suunnilleen kustantaa. Ja kestääkö auto sen jälkeen muuten? Siis vetarit, kytkin, laatikko jne... (kyseessä 9-3 2.0t sport, vm 2000, siinähän taitaa olla 153 hp tai jotain sellaisenaan)
Puuvene on puuvene, muu vene on muu vene!
kestää kestää!
Ajotyylistä se riippuu tietysti. Jos harrastuksena on jatkuva nollasta sataan tai varttimailin ajelu huolimattomilla vaihdoilla, niin kai sen auton saa hajalle ilman viriäkin. Väittäisin, että "normaaliajossa" stage 1 ei aiheuta muuta kuin riippuvuutta tehoihin ja sääliä kanssa-autoilijoita kohtaan.
Ajotyylistä se riippuu tietysti. Jos harrastuksena on jatkuva nollasta sataan tai varttimailin ajelu huolimattomilla vaihdoilla, niin kai sen auton saa hajalle ilman viriäkin. Väittäisin, että "normaaliajossa" stage 1 ei aiheuta muuta kuin riippuvuutta tehoihin ja sääliä kanssa-autoilijoita kohtaan.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Kaasari"
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 18:10
Itse olen myös pohtinut tuota stage1:stä (kyseessä samoin 9-3 2.0t, vm 2001). Bsr näyttäisi lupaavan täten 221Hp/350Nm vakioiden 154Hp/246Nm. Tulkintani mukaan auton pitäisi kestää tämä tehonnosto ilman muita muutoksia kun ajellaan sitä "normaaliajoa" . Olenko tulkintani kanssa aivan väärässä vai kuinka....? mielipiteitä ja vinkkejä kaivataan
Jos sulla on -01, niin silloin lienee 150hp T7 eikä 154hp T5. Ja kyllä pitäisi kestää, kunhan järkevästi käyttää eli tulkintasi on oikein . Sitten tekeekin jo mieli ostaa viriputki ja isompi turbo ja ja ja...RankkaRaimo kirjoitti:Itse olen myös pohtinut tuota stage1:stä (kyseessä samoin 9-3 2.0t, vm 2001). Bsr näyttäisi lupaavan täten 221Hp/350Nm vakioiden 154Hp/246Nm. Tulkintani mukaan auton pitäisi kestää tämä tehonnosto ilman muita muutoksia kun ajellaan sitä "normaaliajoa" . Olenko tulkintani kanssa aivan väärässä vai kuinka....? mielipiteitä ja vinkkejä kaivataan
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
-
- "Kaasari"
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 18:10
Juu oikeassa olit pamppu. Nimenomaan 150hp T7. Ja sitten täytyykin siirtyä pohdannassa ilmeisesti Nordicin puolelle. Hintaakin tulee juuri sillee sopivasti lisää ettei tarttis siitä enää paljo korottaa ku sais stage2:en. Hmmm Ettei vaan kävis niin että ahneella on ahneen loppu!
Näitä vaihtoehtoja tuntuu muuten löytyvän T7:aan jotenki vähemmän kun tohon T5:een. Mikäs siihen on syynä? ja pistäskö joku tohon vielä vähän likkiä näille T7:lle(150hp)... thänks.
Näitä vaihtoehtoja tuntuu muuten löytyvän T7:aan jotenki vähemmän kun tohon T5:een. Mikäs siihen on syynä? ja pistäskö joku tohon vielä vähän likkiä näille T7:lle(150hp)... thänks.
Kyllähän noihin Trionic7-koneisiin aika lailla yhtä paljon on tarjontaa. Tuolla ylhäällä on aika hyvin lueteltu noi viriputkat ja niiden sivuiltahan sitä tietoa sitten löytyykin tarkemmin. Eli:RankkaRaimo kirjoitti:Juu oikeassa olit pamppu. Nimenomaan 150hp T7. Ja sitten täytyykin siirtyä pohdannassa ilmeisesti Nordicin puolelle. Hintaakin tulee juuri sillee sopivasti lisää ettei tarttis siitä enää paljo korottaa ku sais stage2:en. Hmmm Ettei vaan kävis niin että ahneella on ahneen loppu!
Näitä vaihtoehtoja tuntuu muuten löytyvän T7:aan jotenki vähemmän kun tohon T5:een. Mikäs siihen on syynä? ja pistäskö joku tohon vielä vähän likkiä näille T7:lle(150hp)... thänks.
Nordic: http://www.trolli.nu
Maptun: http://www.maptun.com / http://www.maptun.fi
Speedparts: http://www.speedparts.se
BSR: http://www.doc-power.com
SQR: http://www.sqr.se / http://www.scantuning.fi
Ja haulla löytyy kyllä juttua juurikin niin paljon kun jaksaa lukea.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00