Maptun stage3 kokemuksia

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Maptun stage3 kokemuksia

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Maptunelle ropisee pisteitä nyt myös multakin, toistaiseksi, ainakin boksista, unohtamatta tietysti erittäin ystävällisestä ja informatiivisesta asiakaspalvelusta. Pientä odottelua aktuaattorin kanssa johtuen siitä että vaihtokappaleet oli kaikki vielä asiakkailla. Mutta fredrik piti tilannetta kokoajan hyvin ajan tasalla ja oli pahoillaan venyneestä toimituksesta. Olisko moista kommenttia saanut speedpartsilta??

Toi maptunen boksi on aivan mielettömän hyvän tuntunen verrattuna edelliseen speedpartsin boksiin. Tällä ei oo lainkaan nykimisiä pienissä nopeuksissa joten kulku siinä mielessä aivan yhtä pehmeän tuntuista kuin alkuperäsellä eculla, ainakin toistaseksi, toista kuin speedpartsin tuotteella. Aika näyttää mihin toi sitten asettuu. Talvea on paljon jäljellä ja harvemmin pääsee tykittelemään... tänään oli etelässä hyvä päivä siihen vaikka märkä. saas nyt nähä malttaako palata orkkisboksiin enää lopputalveksi varsinkin jos plussakelejä piisaa.

No anyway, parasta tietysti on se tehoa tuntuu löytyvän, kaikki neljä koulutusvetoa motarilla, ensimmäinen ja viimeinen, heivas saabin ahtoneulan punasen takarajaan asti ja ensimmäinen jopa selvästi takarajan yli, lisäksi tuo mulla ennennäkemättömästi pysyi hetken takarajalla paikoillaan kunnes kuitenkin hetken päästä kierrosten noustessa alkoi hieman vaappua, toivottavasti tuo jäykempi aktuaattori korjaa tilanteen, mutta speedpartsila en päässy vastaaville tasoille.

Kyseessä siis perus steg3 romuilla ja edelleen vakio ic:llä varustettu ng900 turbo maptunen "not-individual" steg3 boksilla. Kyseessä ilmeisesti tuosta heidän "sarjatuotanto-ohjelmasta" joku uusi versio.

Seuraavaksi on sitten ohjelmassa saabin crossflow ic ja jäykemmän aktuaatorin masennus. Palailen jakamaan kokemuksia tuon homman jälkeen, toivottavasti yhtä hyvin fiiliksin..
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Tosi kiva kuulla et toi Maptun tosiaan näyttää pelittävän noin hyvin ja myös se et asiakaspalvelu toimii, se ei meinaan oo mikään ihan pikkunen juttu sekään..
Kunhan nyt saisin ton auton vaihdettua niin alkaa kyllä sellaset viri-virin himoilut et huh :D Ja onhan se pakko sanoo et nimenomaan Maptun on se jonka puoleen aion kääntyä :) Eli kiva kuulla näitä positiivisia kommentteja näin uutta autoa ja kesää odotellessa :D
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

pade900 kirjoitti:Tosi kiva kuulla et toi Maptun tosiaan näyttää pelittävän noin hyvin ja myös se et asiakaspalvelu toimii, se ei meinaan oo mikään ihan pikkunen juttu sekään..
Kunhan nyt saisin ton auton vaihdettua niin alkaa kyllä sellaset viri-virin himoilut et huh :D Ja onhan se pakko sanoo et nimenomaan Maptun on se jonka puoleen aion kääntyä :) Eli kiva kuulla näitä positiivisia kommentteja näin uutta autoa ja kesää odotellessa :D
Eipä ole mullakaan pahaa sanottaavaa ko. putkasta. Palvelu toimii ja todella hyvin. Nyt etenkin pyhinä olen ihmetellyt miten kaverilla (perheellisellä sellaisella) riittää aikaa ja motivaatiota hoitaa firman asioita. Kaikkeen mitä olen kysynyt on aina tullut vastaus ja jos aikaa on mennyt yli päivän tulee heti pahoittelu, ettei ole kerinnyt aiemmin vastaamaan.

Toi custom softa mikä mulla (on)/ tulee ei ole maksanut mulle latin latia, ei edes postikuluja ole veloitettu. :lol: Koskaan en ole mitään tällaista vaatinut, Fredrik ehdotti asiaa ja mitä tottakait hyväksyin sen. Syy miksi kirjoitin (on) johtuu siitä että auto ei käynnistynyt uudella softalla. Ilmeisesti ECU oli viallinen, koska sen sisältö on muuten sama kuin nykyinen muutamaa parametriä lukuunottamatta. Mutta tällaista sattuu, kun ECU:t kiertää ja sille ei yksinkertaisesti mahda mitään. Ilmoitin asiasta ja uusi purkki lähti matkaa jo samana päivänä.

Ja mitä tulee Maptunin softiin, niin mun mielestä kaverit on kiinnittäneet huomioita myös vaihteiston/kytkimen kestoon. Aiemmin BSR/SP:n ECUlla meno oli todella räjähtävää (lue ahdot kaakkoon ja heti). Nyt voimaa tulee paljon sivistyneemmin ja turha repimen on poissa. Tästä huolimatta suorituskyky on silti parempi, mikä tietenkin on plussaa.

Pade, jos sä sen Viggenin hommaat niin mä veikkaan että nämä mun kokemukset/ tulokset puhuvat puolestaan mikä virifirma kannattaa valita. :lol:
#1730
500whp.net member
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Vigge kirjoitti:Pade, jos sä sen Viggenin hommaat niin mä veikkaan että nämä mun kokemukset/ tulokset puhuvat puolestaan mikä virifirma kannattaa valita. :lol:
Joo emmä usko et siin on sen enempää ihmettelemist et mihin päin otetaan yhteyttä virin suhteen :D On se sitte Viggeni tai joku muu Saapi..
Kaiken sen jälkeen mitä esim Speedpartsist on lukenu nii pakko sanoo ettei hirveesti houkuttele siihen suuntaan ottaa yhteyttä :roll:
Mut katellaan jos nyt eka sais ton auton vaihdettuu nii sit kevääks voi kattoo tota viri puolta :)
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Vigge kirjoitti:
Ja mitä tulee Maptunin softiin, niin mun mielestä kaverit on kiinnittäneet huomioita myös vaihteiston/kytkimen kestoon. Aiemmin BSR/SP:n ECUlla meno oli todella räjähtävää (lue ahdot kaakkoon ja heti). Nyt voimaa tulee paljon sivistyneemmin ja turha repimen on poissa. Tästä huolimatta suorituskyky on silti parempi, mikä tietenkin on plussaa.
Jep. Ton mäkin allekirjoitan nyt kun on molempien puulaakien vastaavista boxeista kokemusta.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Itselläni on SP steg3 joka tuntuu hyvälle ainakin omassa autossa,ent.omistaja ei tykänny,mut mulla toimii hyvin.Mut lisää löylyä täytyis saaha pellin alle.Ehkä vois ajatella Maptunin boxia.

Pientä nykimistä on alakierroksilla,kun rullaa samalla alamäkeen ja kone ei tiiä kiihyttääkö vai rullaisko?Muuten menee ihan mukavasti.

Kertokaa vaan lisää juttuja eri bokseista että vois verrata edes jollainlailla.Jatkuva boxin vaihtaminen on turhan kallista
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

SEPA kirjoitti:
Kertokaa vaan lisää juttuja eri bokseista että vois verrata edes jollainlailla.Jatkuva boxin vaihtaminen on turhan kallista
Tähän on yksi neuvo, ryhdy Maptunin asiakkaaksi. Näin saat uudet/ haluamasi softat pilkkahintaan. Toki ensimmäinen maksaa, mutta sitten helpottaa...
#1730
500whp.net member
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Njaah.... Mulla toi SP:n boxi; Stage 1+ hilut =Stage 2 on pelittänyt ihan hyvin 9-5 :lla.
Ei oo ollu mitään valittamista. Turboviiveen aika ~puolittui ja yläkierroksilla(kin) löytyy nyt potkua :)
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Itekkin ollu maptunin kans yhteyksissä.. :wink: Nyt on tulossa steg 4 ja sit uus actuaattori. :lol: En kyllä aikonut viri hommia jatkaa mut ku sain ton 3" downpipenki paikalleen ja huomasin et siitähän on jotain hyötyäkin niin taas alko kiinostaa. :oops: Noh katellaan mitä tästä tulee..
Ja maptunin steg 3 ainakin mun tonnarissa on "ihan" jees. 8)
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Milli kirjoitti:Nyt on tulossa steg 4 ja sit uus actuaattori.
Hui saattan, kohtahan se tonnari tulee musta ohi :evil:
Onnea hankinnalla ja kerrohan mielle, kun saat kamat kiinni.
Onko sulla kytkimelle tehty jotain, vai onko vielä vakio?
#1730
500whp.net member
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Ilmottelen tottakait miten hommat edistyy.Kytkin on vakiona vielä.Vaihan sen sitte kun se loppuu. :D
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Milli kirjoitti:Itekkin ollu maptunin kans yhteyksissä.. :wink: Nyt on tulossa steg 4 ja sit uus actuaattori.
Saatko nyt boksista 90 pinnaa pois vai koskeekohan tuo todellakin vain ainoastaan alemmilta tasoilta kolmoselle päivitettäessä?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Juu kyllä.Maksan steg4 vain 500SEK ! :D + tietenkin postikulut. On kyllä fiksu tarjous maptunilta tehdä noin.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Milli kirjoitti:Juu kyllä.Maksan steg4 vain 500SEK ! :D + tietenkin postikulut. On kyllä fiksu tarjous maptunilta tehdä noin.
Nojust, ei oo paha!!

Hmm... steg4 :lol: Puuttus tietty se boksipäivitys, ahdin... sekä

... plääh racekatti, olis sillon pitäny sijottaa suoraan reissiin. :?

Joo mutta nyt saa riittää... toistaseks... :roll:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

NG900T kirjoitti: Joo mutta nyt saa riittää... toistaseks... :roll:
ja mä uskon sua BUAHHH :D :D katotaan keväällä mitä viritelmii on taas suunnitteilla
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin