Kyseinen projekti siis meneillään kun vanha fööni puhaltaa oljyt pakoputkeen.
Koko päivä mennyt tuon DP:n laipan tekemisessä kun ei sattunut juuri sillä hetkellä laippoja olemaan mistä ton puhaltimen ostin.
Kun päivän väkertää niin saa sitä jotain aikaseksikin.
Kyseessä vielä raaka versio mutta huomenna pitäisi olla koko DP valmiina
ja puhallin paikoillaan.
ookko muuten ehtiny kokeilla että meneekö heittämällä muitten osien suhteen paikalle toi Pottu? Öljy/vesiputket jne. Itelläki tarkotus vastaava laittaa keulille ! Missä hinnoissa noi laipat pyörii jos ei jaksa ite väsäämään rueta?
Öljyputki ei ainakaan käy. Liitos on ihan erillainen ja vaatii omanlaisensa nipan. Vesiputkista en tiedä selviää huomenna, tosin olen teetättänyt uudet letkut oljylle ja vedelle.
Huomaa myös että pottu tulee 1.0bar akulla varustettuna. Itse ainakin lemppasin tuon mäkeen ja pistin tilalle TD04 orkkis akun. Nyt peruspaineet 0.45-0.5bar. Tämä siksi, että toimivuus olisi parempi. Itsellä kun on käytössä 1.1-1.2bar max paineet, ei säädön toimiuvuus olisi kovin kaksinen 1.0 bar kellolla, lue makkuvenan työsyklistä tulisi älytön jotta portti aukeaa ja kun aukee niin menee samoin tein kiinni.
huoh..meneepä hankalan kuuloseks! No pitää viel kattoo et minkä tonne keulalle tunkee, ei vaan jaksas kauheita väsäyksiä rueta tekeen ku ei oo aikaa eikä varsinkaan taitoa!
Sivistäkääpäs nyt tälläistä tumpeloa eli mikä tuo "pottu" on, Garrett lukee kyljessä mutta mikä malli, tuoko on isoin minkä tonnariin saa kohtuullisen pienellä vaivalla kiinni?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Pottuhan on toi gt28rs.. ! Eipä tuo näytä kovin pienellä vaivalla menevän tonne keulalle jos nyt oikean kuvan oon hommasta saanut. Onkohan toi gt28r muuten sama ku rs mut sisuskalut eri...?..eli yhtä v*ttumainen laittaa??? Voi ku löytäski jonku semmosen turbon joka menis suht helposti paikalleen ja joka ei olisi vakio t25
ng900aero kirjoitti:Sivistäkääpäs nyt tälläistä tumpeloa eli mikä tuo "pottu" on, Garrett lukee kyljessä mutta mikä malli, tuoko on isoin minkä tonnariin saa kohtuullisen pienellä vaivalla kiinni?
Pottu = GT28RS
ulkomitoiltaa esim GT2871, GT3071 tai GT3076 ovat suunnilleen samat ja ne menee tonnariin samalla vaivalla kuin mitä pottu. Toki voi olla aiheellista värkätä pakosarja ja muut romut uuteen uskoon, jos sinne meinaat ISON föönin uppia.
Hane_81 kirjoitti:Pottuhan on toi gt28rs.. ! Eipä tuo näytä kovin pienellä vaivalla menevän tonne keulalle jos nyt oikean kuvan oon hommasta saanut. Onkohan toi gt28r muuten sama ku rs mut sisuskalut eri...?..eli yhtä v*ttumainen laittaa??? Voi ku löytäski jonku semmosen turbon joka menis suht helposti paikalleen ja joka ei olisi vakio t25
Tarkoitin että tuo lienee isoimia föönejä joita tonnariin ylipäätään saa asennettua tekemättä lisätilaa.. vaivaa tuon asennuksessa oli nähty melkoisesti
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
oisko kellään faktaa tuosta että onko GT28RS ja GT28R sama möhkäle ulkoisesti (eli vesi,öljy, imu ja dp liitokset samanlaiset)?? Vai onko mahollisesti erilainen toi 28R ---->helpompi laittaa tonttuun???
Hane_81 kirjoitti:oisko kellään faktaa tuosta että onko GT28RS ja GT28R sama möhkäle ulkoisesti (eli vesi,öljy, imu ja dp liitokset samanlaiset)?? Vai onko mahollisesti erilainen toi 28R ---->helpompi laittaa tonttuun???