9-3GT-RSS

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

9-3GT-RSS

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Nordic on ruvennut rakentamaan SportSedan projektia. Pitäisi tulla maailman nopein Saab.

Kuva

Kuva

Näyttäisi olevan uudet virisarjat esitelty 1.9 TiD koneisiin ja kehitteillä 2.8 V6:seen.

Taiwaniin on menossa 550hv Viggen. Aikamoista ruuhkaa pukkaa Nordic:lla, hetken aikaan niillä oli hieman hiljaisempaa.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Meinaakohan laittaa ihan ss:n oman mosan ?

kori näyttää ainakin kevyeltä.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3724
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

45kg 8O
Lopullinen paino pitäsi olla n.600kg :wink:

RAK 4-CYLINDRIG. . B246R..
BORR / SLAG 91/90.
Standard Styrsystem Trionic 5.5./ DTA Eftermarknadssprut.
SMIDDA JE-PISTONS KOLVAR. / RINGAR.
2st BENSINPUMPAR : TÄNDSTIFT: NGK BCPR9ES-0.9
NORDIC INTERCOOLER: 60X600X250 mm.
Special GTBB 35R special. 550-600hp.
TURBONETICS RACEGATE WASTGATE.
MAX LADDTRYCK 2.0bar . MAX RPM: 7000-7500rpm.
HKS RACING BLOWOFF VALVE TYP II.
MEKANISKA LYFTARE. PORTAD TOPP
FÖRSTÄRKTA FÖRBRÄNNINGSUTRYMMEN
JUSTERBARA KAMDREV
ELEKTRISK VATTENPUMP.
KN EXTREM OPEN AIR.
SACHS RACE ENGINEERING RCS DUBBELLAMELL 1200NM.
EXTRAKTOR RÖR FRÅN FERRITA RACING.".
UTBLÅS PÅ SIDAN 3 1/2" FRÅN TURBO-BAK
BRÄNSLETRYCK 3.5bar, 750cc -4bar SPRIDARE.
TWM INDUCTION BRÄNSLE REGULATOR.
SPECIALTANK FUELCELL: 10lit, STÅLSPUNNA SLANGAR.
6-VÄXLAD,RAKSKURNA DREV,TÄTSTEGAD H-LÅDA.. JS-RACING RACELAMELLDIFF.
ALU VATTENKYL.SPECIALBYGGT SPAKHUS/VÄXLINGSSYSTEM/VÄXLINGLÄNKAGE


poimittu Garagetista!
Saab 9-3 TTID Vector 2008
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Ymmärtääkseni tarkoituksena on käyttää periaatteessa samaa konetta kuin tossa edellisessä Saab 900 2.5 GT-R projektissa, tosin varmaan pienin tai huomattavin muutoksin : P

Ja kori tosiaan painaa huimat 45kg..Oli kuulemma hiilikuitukin käynyt mielessä jolloin paino olisi ollut 20-25kg mutta 300.000SEK hinta oli auttanut päätöksenteossa :)
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Omaan makuun vähän turhan hardcorea, jotta tuota Saabiksi kutsuisin. Pelkkä Saabin kone Trionicilla ei oikein riitä. :wink:
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

Tuon haluan nähdä valmiina!! Nyt alkaa himottaa lasikuituosat satkuun kummasti 8)
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Vastaa Viestiin