Pikku-teen potku

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
midleton
"Kaasari"

Pikku-teen potku

Viesti Kirjoittaja midleton »

Moi

Miten saisin selville kenen lastu mun autossa on? 240 heppaa pitäs autoliikkeen mukaan olla. Edelliseen omistajaan en saa yhteyttä eikä myyjä tiennyt kenen valmistajan fiilaama oli. Auto on 2000-mallia.

Terv. Miesääni Länsrannikolt
Matin ja Mervin hääloma-viinaa ja kevyttä käsirysyä!!
midleton
"Kaasari"

Tarra

Kiitos vastauksesta

Piru siellä vaan ei ole mitään tarroja eikä kiiltokuvia. Nyyh.

Huollossa esiintyi ongelma, että heidän koneensa eivät suostuneet näyttämään vikakoodeja. Huoltomies sanoi sen johtuvan lastusta. Onko noin? Sama huoltomies tosin sanoi, että auton nykiminen johtuu turbosta jonka mahaantuoja korjasi vaihtamalla tulpat.

Hjälp mig :(
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Joo.

Speedpartsilla on typerä tapa kaivertaa logonsa siihen purkkiin. Liekö enää tänäpäivänä, mutta itse ainakaan en halua mitään kaiverruksia purkkiin. Maptun käyttää tarraa.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
jmt
"Aero"

scantoolilla koodit

Viesti Kirjoittaja jmt »

Mulla on scantoolin setti, millä saan luettua/resetoitua koodit OBDII portista läppärillä. Toimii ainakin oman -97 9000:ssa. Ootko lähellä Vaasaa?
9000 CS 2.3 LPT -97 Aut.
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Jos tuo viripurkki syö enemmänkin hermoja, niin voin korvata sen 185hv vakiopurkilla kohtuullista korvausta vastaan. :wink:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
midleton
"Kaasari"

Kyllä se hyvin pelaa ainakin vielä.

Lähinnä mua kiinnostaa, myytiinkö mulle paperia. Kun edellisessä autossani oli tehoa jotain 60- ei oikein ole vertailukohtaa.

Eikö se ole ihmeellistä, ettei autoliike ollut itse ottanut selvää asiasta kun auton itse saivat? Se, että mä sen ostin noilla vajailla tiedoilla on ihan yksikertaista. Olen hullu ja auto oli hieno :lol:

Rauman seudulla asustelen, eikä täällä ole tarpeeksi virallista saab-huoltoa. Joku niitä saappeja kuulemma "laittaa" mut ei laita kyl mun autoa..

Tulpat meni autosta heti kun sen sain mutta muuten ei ole ollut mitään ongelmia. Joulupukki ei tuonut nahkapenkkejä vaikka salaa peiton alla sitä toivoin :)
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kun tarpeeksi etsit niin löytyy Raumaltakin Saabin huoltajia ja muitakin homoja. Ainakin tuosta ensimmäisestä on varma havainto. Nimeä en muista, mutta joku ruåttinkielinen se oli. Oli tuo signaturen OG siellä ainakin huollossa. Prisman nurkilta kun lähdet ajelemaan Orasta kohti löytyy vasemmalta puolelta Lokari-hallin vierestä rakennus minkä kyljessä lukee SAAB-huolto.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
midleton
"Kaasari"

Lukee lukee, tiedetään.

Siis olet itse siellä käynyt autoa laitattamassa..? Ei välttämättä niitä positiivisimpia kokemuksia kuulemma. Vai olenko (ekaa kertaa) väärässä?
Jokke A
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Putkan nimi on Auto Korsman tjsp. L-R tietää ainakin luultavasti osoitteen syystä tai toisesta... Itselläni ei huoltopuolesta ole kokemusta, mutta ainakin varaosapuolelta löytyy jonkin verran asiantuntemusta.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
midleton
"Kaasari"

Konalassa vaihtoivat autokaupan piikkiin.

Joo niin mäkin olen ollu siinä uskossa että Korsman ei ole virallinen. Porista kuulemma on saanu hyvää palvelua. Kai siellä täytyy alkaa käymään jos tarvetta ilmenee. Saakohan siellä mun autosta lukemia? Vai estääkö lastu sen?
Vastaa Viestiin