Kiinnostusta löytyy race-versioon, jos hinnan saa pysymään aisoissa.
Itselläni pakosarja tulisi vieläpä 99:iin, mikä on ahtaampi kuin 900, mutta sama moottori.
Ideoin että turbo olisi ajosuunnan mukainen. Ilmanotto suoraan lampun alta tai letkulla oikeasta pyöräkotelosta. Pitkällä putkella toki saa vakio paikkaankin. Lämpösuojaa sitten jos näyttää että imuilma lämpenee pakosarjasta.
Turbon pakosarjan laippa osoittaisi ylöspäin. Näin pakoputken lähtö olisi suoraan taaksepäin tai mitsun vinolla pesällä pyöräkoteloon päin.
Konepeltiin tarvittaessa lämpökilpi, koska pakosarjan putket olisivat siis ylempänä kuin normaalisti, koska pakosarja tulee ylemmäs. Parilla ruuvilla saa lämpökilven kiinni niihin konepellin jäykisteisiin, voi käyttää myös korotusholkkeja, jolloin lämpökilpeen enempi matkaa konepellistä.
Ahtoputki voisi lähteä suoraan jakajan alta, siitä missä vakio turbo sijaitsee. Tai sitten suoraan keula-IC:lle 90-asteen mutkalla.
Öljypaluun pitää pysyä korkeammalla kuin lohkon reikä.
Kuvia minun 99T16 konehuoneesta, missälie vaiheissa. Huomaa että toisesta kuvasta puuttuu syylari:
T. Pasi