di/apc ja nakuvalo

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

di/apc ja nakuvalo

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

elikkäs onko tietoa miten sais järkevästi tuollaiseen nakuvalon väsättyä?
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
saba9000
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: To Maalis 25, 2004 15:39
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja saba9000 »

Seuraavilta sivustoilta löytyy kaikki tarvittava APC-boksin modaamiseen.

http://www.saabismionsairaus.net/ - löytyy mm. suomenkielinen kaaviokuva nakuvalosta.

http://www.900aero.com/
9-5 Aero
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

DI + APC ohjeet toimii, mutta entäs DI/APC?
900C -86
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

ASTech kirjoitti:DI + APC ohjeet toimii, mutta entäs DI/APC?
Jep, olisi kiva tietää, eli onko kenelläkään tietoa nakuvalon duunaamisesta DI/APC tonttuun?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

näköjään tästä ei pahemmin tietoa löydy..
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Ei taida olla mahdollista. Joka vanha apc-boksi paikoilleen ja siihen nakuvalon kytkentä tai sitten joku elektroniikka guru (tuskin kovin gurukaan tarvitsee olla) tekee kytkennän joka kuuntelee koneen nakutusta.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
TuomasJ
"Turbo"
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:08
Paikkakunta: Oulu/Kaustinen

Viesti Kirjoittaja TuomasJ »

Eli voikos tuota di+apc:n apc:tä muokata samalla tavalla kuin ilman DI:tä olevien autojen apc:tä?
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Voi.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hasha »

EI voi!

Piti tähänkin vastata ettei tule turhaan vitutusta kun on täältä hakenut ohjeet :D

Esim. hyppylanka ei toimi, mankku alkaa naputtaa, yhden potikan arvo erillainen.

Testaus käynnissä...

Jos joku on saanut toimimaan kunnolla niin tietoa tänne!!


EDIT: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=40378
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Vastaa Viestiin