rivakkuuden hinta

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
east
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 11:49

rivakkuuden hinta

Viesti Kirjoittaja east »

Tuli tässä mieleen täysin hypoteettinen ajatus, että taskun pohjalta löytyisi 1000 e "ylimääräistä" rahaa.
Saisiko sillä lisää tehoa -92 2,3 CS:ään?
Vai paljonko sitä hilloa tulisi olla? Tiedän toki että kattoa ei taida olla...
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Auton pitäisi olla lähtökohtaisesti turbollinen. Muuten alkaa hevoset olemaan tiukassa ja sitäkin kalliimpia.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Kokemuksen syvällä rintaäänellä:

Jos on pakko tunkea 400-800€ johonkin täysin turhaan niin vaparin teholastu on hyvä sijoitus.

Muutaman viikon sitä polkee ihan innoissaan ja kuvittelee tehon todella kasvaneen olennaisesti sitten alkaa armoton v***tus kun huomaa paljonko se polkeminen vie bensaa.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2141
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

Satasella jotain pientä viriä ja Hariselta unichip säädettynä autoosi.
Ajavat dynossa ennen ja jälkeen asennuksen +säädöt. Sitten, kun laitat joskus lisää viriä koneeseen (esim. nokat, putkistoa tai vaikka muokkaat syl.kantta) niin ei muuta kuin ajo dynossa ja unichipin optimointi muutoksille, niin on bensa/sytkä säädöt taas prikulleen turvallisesti oikein.
http://www.sci.fi/~hestec2/unichip.htm

Tuossa yksi unichipattu vapari Alfa 164 2.0
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=4833&highlight=


EDIT: vakio tehot autotalli.com mukaan 108kW/~146hv & 187Nm
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Vastaa Viestiin