Tuli tässä mieleen täysin hypoteettinen ajatus, että taskun pohjalta löytyisi 1000 e "ylimääräistä" rahaa.
Saisiko sillä lisää tehoa -92 2,3 CS:ään?
Vai paljonko sitä hilloa tulisi olla? Tiedän toki että kattoa ei taida olla...
rivakkuuden hinta
Kokemuksen syvällä rintaäänellä:
Jos on pakko tunkea 400-800€ johonkin täysin turhaan niin vaparin teholastu on hyvä sijoitus.
Muutaman viikon sitä polkee ihan innoissaan ja kuvittelee tehon todella kasvaneen olennaisesti sitten alkaa armoton v***tus kun huomaa paljonko se polkeminen vie bensaa.
Jos on pakko tunkea 400-800€ johonkin täysin turhaan niin vaparin teholastu on hyvä sijoitus.
Muutaman viikon sitä polkee ihan innoissaan ja kuvittelee tehon todella kasvaneen olennaisesti sitten alkaa armoton v***tus kun huomaa paljonko se polkeminen vie bensaa.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Satasella jotain pientä viriä ja Hariselta unichip säädettynä autoosi.
Ajavat dynossa ennen ja jälkeen asennuksen +säädöt. Sitten, kun laitat joskus lisää viriä koneeseen (esim. nokat, putkistoa tai vaikka muokkaat syl.kantta) niin ei muuta kuin ajo dynossa ja unichipin optimointi muutoksille, niin on bensa/sytkä säädöt taas prikulleen turvallisesti oikein.
http://www.sci.fi/~hestec2/unichip.htm
Tuossa yksi unichipattu vapari Alfa 164 2.0
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=4833&highlight=
EDIT: vakio tehot autotalli.com mukaan 108kW/~146hv & 187Nm
Ajavat dynossa ennen ja jälkeen asennuksen +säädöt. Sitten, kun laitat joskus lisää viriä koneeseen (esim. nokat, putkistoa tai vaikka muokkaat syl.kantta) niin ei muuta kuin ajo dynossa ja unichipin optimointi muutoksille, niin on bensa/sytkä säädöt taas prikulleen turvallisesti oikein.
http://www.sci.fi/~hestec2/unichip.htm
Tuossa yksi unichipattu vapari Alfa 164 2.0
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=4833&highlight=
EDIT: vakio tehot autotalli.com mukaan 108kW/~146hv & 187Nm
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18