Alustaa pitäis parantaa. Ja vaihtoehtoja kun on muutamaa täälläkin arvioitu niin listääs yks merkki listaan.
Eli onko kellää millään muotoa tietoa / käyttökokemusta otsikon alustasarjasta?
Sen jo tiedän , että madallusta tulee se 30mm. Hintakaan ei pussia rasita muita merkkejä enempää.
Puslat on tulollaan näinä päivinä ja asennusaikakin varattu PCS:n 27.02.04. Ja ajattelin josko samalla kertaa heitäis satsin iskareita ja jousia alle. Niin tulis kerralla hyvä
Mulle tulossa sama setti tai vastaavanlainen kevään aika ennen kesää mutta ei mitään kokemusta tuotteesta. Uskon sen olevan ihan passeli ja madallusta tulee se vakio mikä on H&R ym muilla valmistajilla.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Juu nyt sain setin kotiin. 9vk joutui odottamaan, mutta uskon sen olevan sen arvoista kunhan saan ne alle.
Asennusaika tuli varattu perjantaiksi (23.4.04) PCS:lle. Ja pyöränkulmien säätökin tapahtuu sitä seuraavana keskiviikkona.
Irralliset ovat ja ei ole kynäjouset.
Kynäjouset muutenkin viittaavat enemmän rata/rallipuolelle. Säätöjäkään ei niistä löydy.
Olisin alunperin hallunut säädettävän alustan mutten (budjetin ollessa kuitenkin rajallinen) löytänyt.
Sachsia löytyy Eibachin jousilla. Ainakin ACS2004 oli esillä Sachsin sarja jossa oli Eibachin nimellä varustetut jouset. Näissä mitkä mulle tuli on kuitenkin Sachsin teksti jousissa mitä se sitten kertoneekaan?
Speedou kirjoitti:Pääsee taas kyllä ärräpäitä, alustaa lähtisi tilaukseen heti, kun löytyisi yksikin edes harkittava vaihtoehto
Eli haussa säädettävä kynäsetti 9-3 Aeroon, onko olemassa?
Onko kynäsetti sama ku coiloverit ? Jos on niin taitaa olla turha toivo !
Ng900:een kyselin Speedpartsilta joskus aikoinaan ja tuli vastaus et sellaset pystyy hommaamaan mut hinta oli aika suolanen...Ja ei taida muutenkaan onnistuu ku etupäähän ku takana jouset ja iskarit on sillai erikseen...
Mulle tuli Viggeniin just Koni+H&R ja puslat..En oo viel saanu asennettuu mut eiköhän siit tuu ihan jees
Jaa jos on pelkistä vaimentimista kyse...Mut hmm pitäs kai sellaset jo olla olemassa...Ite ainaki hankin Viggeniin Konin iskarit..
Se on vissiin toi Konin sportkit joka ei sovi Aero/Viggen...
Nojoo, menee vaikeeks Odotellaan jos sielt tulis lisäinfoo...
Speedou kirjoitti:Käsittääkseni Viggeniin taikka Aeroon ei sovi edes konin iskarit! Varmista nyt ainakin ennen tilausta.
Etuiskarit on mulla tossa olohuoneen lattialla ja takaiskareit odottelen vielä...Luulis kyllä Speedpartsin, Maptunin, Chipcenterin ja Nordicin tietävän jos sopii tai ei..Nimittäin noista paikoista ainakin oon kyselly eikä mitään ihmeellistää oo ollu..Ja nimenomaan Konia sieltä on suositeltu !