RajuIN tuplis? (B234R poikittain ym.ym.)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

RajuIN tuplis? (B234R poikittain ym.ym.)

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

ei taida tuossa paljon muuta 99:ä olla kuin kori..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Onhan siinä tehty. Kaiketi ainakin voimansiirto kestää paremmin kun originaali...en kyl moiseen alkais, enkä kyllä osaiskaan...saa omiin tarpeisiin ihan riittävän nopean tolla vanhalla t16 koneella..
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Ciswami
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 19:01
Paikkakunta: Villähde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ciswami »

paisuntasäiliö on ainakin 99:stä. Voi kun meillä täällä Suomessakin saisi rakentaa tuollaisia. Tai saahan sitä tehdä, mutta leimallehan ei kelpaa mikään... huomioita: Niinköhän tuplis saa varmasti riittävästi kakkua ton pumppupatterin kautta??? Kokonaisuudessa upea ja viimeistelty luomus. Pisteet rakentajalle! :lol: :lol:
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Siinä sen taas näkee.Muualla kaikki on mahdollista paitsi suomessa..
Siis kilpiin..
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Oli muuten aika helmi kommentti tähän:

Kuva
- "hyvin tehty! tais olla ruostetta paljonkin?"
:lol: :lol:
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Ciswami kirjoitti: Voi kun meillä täällä Suomessakin saisi rakentaa tuollaisia. Tai saahan sitä tehdä, mutta leimallehan ei kelpaa mikään... huomioita: Niinköhän tuplis saa varmasti riittävästi kakkua ton pumppupatterin kautta??? Kokonaisuudessa upea ja viimeistelty luomus. Pisteet rakentajalle! :lol: :lol:
Kyllähän Suomessakin saa moisia rakentaa, ja saa kilpiin. Ainakin tuolla pohjoisemmassa satkuun on 9000:n kone laitettu poikittain ilmastoinnilla ja 4-portaisella automaattilootalla.

Heh, eihän tuo vielä kyllä näytä likimainkaan viimeistellyltä, keskeneräinen vielä reilusti. Pari bensapumppua, ihan normaalia :)

Tässä viimeistelty vaan ei rakenneltu :) :
http://www.garaget.org/?car=5469

Harmi kun en löytänyt sitä OG Aeroa mitä oli myös kunnolla rakenneltu, tosin pyöräntuennat oli vielä vanhaa kunnon päällekkäistä kolmiotukivartta eikä mitään McPerssonia :)
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Ei tuollaasia kuvia saa kattoa :wink: Rupiaa niin V*******n kun näkee oman pirssin :x
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Suabisti kirjoitti:Ei tuollaasia kuvia saa kattoa :wink: Rupiaa niin V*******n kun näkee oman pirssin :x
No sun satku sentään osaa puhua.."ritari ässä"
VP
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Su Marras 21, 2004 22:08
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VP »

tomaatti kirjoitti:Siinä sen taas näkee.Muualla kaikki on mahdollista paitsi suomessa..
Siis kilpiin..
Tiukemmat säännöt Ruotsissa ja Norjassa on autojen kanssa. Siellä ne vaan rakentaa ja miettii sen jälkeen kuinka auton saa "huijattua" katsastuksesta läpi. 8) Koneen vaihto ennen katsastusta kuulemma aika yleinen tapa.
Audi Q7 S-line +
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Viesti Kirjoittaja arttu »

Yhellä tutulla on 99 ems:issä 2.0T16 mylly pellin alla ja ihan laillinen peli. :)
Täysin tuunamaton perus 99:n näköinen. Jopa noi emsin merkit ja kaikki paikalla. Pellin alla onkin sitten asia erikseen. Lastua, isompaa välijäähdytintä yms. :twisted:

Olihan toi kerran näyttänyt eräälle bmw kuskille kaapin paikan, kun oli "lippalakki" vinossa innostunut Saab vanhusta härnäämään. :lol:



Ei pidä tehoja arvioida ulkokuoren perusteella...
Make^
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 19:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Make^ »

En mää mitään koneista ymmärrä, mut on kyä sen näkönen moottori et sitte mennään! :twisted: :D
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

no tuo akselistorakenteen muutos voi olla pikkusen v-mäinen saada katsastuksesta läpi.. hehheh
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
arvi
"Aero"
Viestit: 424
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 02:43
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja arvi »

Ciswami kirjoitti:
Kyllähän Suomessakin saa moisia rakentaa, ja saa kilpiin. Ainakin tuolla pohjoisemmassa satkuun on 9000:n kone laitettu poikittain ilmastoinnilla ja 4-portaisella automaattilootalla.
Taitaa olla saman tyypin tekemä joka tuohon mun nykyiseen tuplikseen on tuon i16 koneen värkänny joskus. Näin ainakin oon kuullu...
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Toinen raju. 8O
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Vastaa Viestiin