Garrett T3/4
niin että osaisko joku vastata tähän aikaisempaan kysymykseeni?
"sanokaas pojat millain toi t03/4 garretti menee 9000 vm -85 vakion tilalle? kun ei ole tota vesijäähyä? onko ongelma ettei ole/ongelma laittaa vesijäähyä?
mitä muuta pitäs tehä esim pensa puolelle yms?
entäs millasia huipputehoja siitä tohon sais, meniskö tonne 250-300hp tienoille "pienillä" mausteilla/muutoksilla?
ku en niin järin paljoa "vielä" tiedä näistä.. pitäsii ensi keväänä asiaa "vähän" parimmin tietävän kaverin kanssa alkaa tekee "
"sanokaas pojat millain toi t03/4 garretti menee 9000 vm -85 vakion tilalle? kun ei ole tota vesijäähyä? onko ongelma ettei ole/ongelma laittaa vesijäähyä?
mitä muuta pitäs tehä esim pensa puolelle yms?
entäs millasia huipputehoja siitä tohon sais, meniskö tonne 250-300hp tienoille "pienillä" mausteilla/muutoksilla?
ku en niin järin paljoa "vielä" tiedä näistä.. pitäsii ensi keväänä asiaa "vähän" parimmin tietävän kaverin kanssa alkaa tekee "
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 97
- Liittynyt: Su Marras 18, 2007 16:31
Re: Garrett T3/4
Näin kun tätä topiccia lueskelee niin alkaa itsellänikin tekemään mieli tuommoista T3/4:sta Ihan näin mielenkiinnosta kysyn:
Mitenkä mahtaisi satkuni tuommoista ahdinta kestää jos painetta pitäisi max 0,7bar? Autolla on ajettu ehkä 380tkm(varmaa tietoa määrästä ei ole kun mittari lakkasi pelaamasta hyvän aikaa sitten). Autossa on satkun vakiocooleri, T3 kiinni ja lastu boksissa tällähetkellä. Suuttimet on väärää eli vihreää mallia tuohon boksiin mutta olettaen että sellaiset oranssit jostain löytyy niin kannattaisiko tuohon alkaa sitä T3/4:sta asentamaan?
Mitenkä mahtaisi satkuni tuommoista ahdinta kestää jos painetta pitäisi max 0,7bar? Autolla on ajettu ehkä 380tkm(varmaa tietoa määrästä ei ole kun mittari lakkasi pelaamasta hyvän aikaa sitten). Autossa on satkun vakiocooleri, T3 kiinni ja lastu boksissa tällähetkellä. Suuttimet on väärää eli vihreää mallia tuohon boksiin mutta olettaen että sellaiset oranssit jostain löytyy niin kannattaisiko tuohon alkaa sitä T3/4:sta asentamaan?
"Oma takki kaappiin, sitten heti Saabbiin"
Saab 900 T16
Saab 900 T16
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Garrett T3/4
Muuhun en ota kantaa, mutta noilla kilometreillä käyttäisin padan auki, ennenkuin alkaa viilaamaan. Nimim omasta 370 tkm tontusta oli kampiakselin laakerit ihan loppu, jonka tähden kampiakselikin oli mennyt huonoksi. Nyt jos olisin suoraan alkanut viilaamaan, olisi koko kone varmasti levähtäny melko pian ja siinä sivussa pahimmillan se uusi ahdin yms.Jussi&Saab 900 kirjoitti:Näin kun tätä topiccia lueskelee niin alkaa itsellänikin tekemään mieli tuommoista T3/4:sta Ihan näin mielenkiinnosta kysyn:
Mitenkä mahtaisi satkuni tuommoista ahdinta kestää jos painetta pitäisi max 0,7bar? Autolla on ajettu ehkä 380tkm(varmaa tietoa määrästä ei ole kun mittari lakkasi pelaamasta hyvän aikaa sitten). Autossa on satkun vakiocooleri, T3 kiinni ja lastu boksissa tällähetkellä. Suuttimet on väärää eli vihreää mallia tuohon boksiin mutta olettaen että sellaiset oranssit jostain löytyy niin kannattaisiko tuohon alkaa sitä T3/4:sta asentamaan?
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Re: Garrett T3/4
rohkeesti kiinni vaan. remppaa sitten koneen samalla kun vaihtaa askia ensinmäistä kertaa
pakko laittaa tästä vielä fiilistelyvideo aiheesen liittyen
http://www.youtube.com/watch?v=x8ZCwCGpYSE
Ainiin ja kyseinen hyrrä on Sierrasta kotosin.
pakko laittaa tästä vielä fiilistelyvideo aiheesen liittyen
http://www.youtube.com/watch?v=x8ZCwCGpYSE
Ainiin ja kyseinen hyrrä on Sierrasta kotosin.
#3272