Garrett T3/4

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
norther7
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 20:50
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja norther7 »

niin että osaisko joku vastata tähän aikaisempaan kysymykseeni?

"sanokaas pojat millain toi t03/4 garretti menee 9000 vm -85 vakion tilalle? kun ei ole tota vesijäähyä? onko ongelma ettei ole/ongelma laittaa vesijäähyä?

mitä muuta pitäs tehä esim pensa puolelle yms?
entäs millasia huipputehoja siitä tohon sais, meniskö tonne 250-300hp tienoille "pienillä" mausteilla/muutoksilla?
ku en niin järin paljoa "vielä" tiedä näistä.. pitäsii ensi keväänä asiaa "vähän" parimmin tietävän kaverin kanssa alkaa tekee :)"
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Tuosta hyrrän asennuksesta en tiedä yhtään mitään

Mutta seuraavat voisi olla hyvä kanssa muistaa ku sinne 250+ tehoille mennää

Suuttimet isommat
Bensapaineen-säädin
Cooleri


eiköhän noilla tulosta saa jotenki. Kokoonpano kuitenki tärkein.
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
norther7
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 20:50
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja norther7 »

OK! eiköhä n noilla jo johonki pääse! :)

tosta vesijäähyn/coolerin laitosta vois joku vielä mainita et millanen homma on ja mitä muuta siihen tarvitaan :P
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Kenelläkään T03/04:sen OG-satkuun asentaneella kuvia asennuksesta? Kiinnostaisi tuo ilmanotto kun senhän joutuu muokkaamaan.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Onko muuten mahdollista/hankalaa lisätä T03 pakopesään hukkis jälkiasennuksena?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Jussi&Saab 900
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 16:31

Re: Garrett T3/4

Viesti Kirjoittaja Jussi&Saab 900 »

Näin kun tätä topiccia lueskelee niin alkaa itsellänikin tekemään mieli tuommoista T3/4:sta :D Ihan näin mielenkiinnosta kysyn:

Mitenkä mahtaisi satkuni tuommoista ahdinta kestää jos painetta pitäisi max 0,7bar? Autolla on ajettu ehkä 380tkm(varmaa tietoa määrästä ei ole kun mittari lakkasi pelaamasta hyvän aikaa sitten). Autossa on satkun vakiocooleri, T3 kiinni ja lastu boksissa tällähetkellä. Suuttimet on väärää eli vihreää mallia tuohon boksiin mutta olettaen että sellaiset oranssit jostain löytyy niin kannattaisiko tuohon alkaa sitä T3/4:sta asentamaan?
"Oma takki kaappiin, sitten heti Saabbiin"

Saab 900 T16
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Garrett T3/4

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Jussi&Saab 900 kirjoitti:Näin kun tätä topiccia lueskelee niin alkaa itsellänikin tekemään mieli tuommoista T3/4:sta :D Ihan näin mielenkiinnosta kysyn:

Mitenkä mahtaisi satkuni tuommoista ahdinta kestää jos painetta pitäisi max 0,7bar? Autolla on ajettu ehkä 380tkm(varmaa tietoa määrästä ei ole kun mittari lakkasi pelaamasta hyvän aikaa sitten). Autossa on satkun vakiocooleri, T3 kiinni ja lastu boksissa tällähetkellä. Suuttimet on väärää eli vihreää mallia tuohon boksiin mutta olettaen että sellaiset oranssit jostain löytyy niin kannattaisiko tuohon alkaa sitä T3/4:sta asentamaan?
Muuhun en ota kantaa, mutta noilla kilometreillä käyttäisin padan auki, ennenkuin alkaa viilaamaan. Nimim omasta 370 tkm tontusta oli kampiakselin laakerit ihan loppu, jonka tähden kampiakselikin oli mennyt huonoksi. Nyt jos olisin suoraan alkanut viilaamaan, olisi koko kone varmasti levähtäny melko pian ja siinä sivussa pahimmillan se uusi ahdin yms.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina

Re: Garrett T3/4

Viesti Kirjoittaja Pola »

rohkeesti kiinni vaan. remppaa sitten koneen samalla kun vaihtaa askia ensinmäistä kertaa :mrgreen:

pakko laittaa tästä vielä fiilistelyvideo aiheesen liittyen :D

http://www.youtube.com/watch?v=x8ZCwCGpYSE

Ainiin ja kyseinen hyrrä on Sierrasta kotosin.
#3272
Vastaa Viestiin