9000 CS 2,3 T vm1992

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
jarmop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: To Helmi 19, 2004 20:30
Paikkakunta: Espoo

9000 CS 2,3 T vm1992

Viesti Kirjoittaja jarmop »

Onkos kukaan modannut otsikossa mainitun Saabin APC:tä ja onko ollut merkittävää hyötyä?
Oliskohan tässäkin mallissa vain kahden vastuksen vaihto ja potikan tuonti ohjaamoon mahdollista?

Kiitos vastaajille etukäteen.

JP
Jäsen: #2563
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Ei tietääkseni pysty ite modaamaan ???

Vaihtoehto, DI-APC-lastu

Saa PCS, joka on JKL:ssä

http://www.speedparts.se/

Tuolla on tarjonta...
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Ei onnistu Woiman lisääminen pelkästään potikoita kolvailemalla, nimittäin -92 CS:ssä on jo DI ja APC samassa boksissa, eli vaatii ns. "lastuvirityksen". DI&APC lastuja on tarjolla (käsittääkseni ainakin Abbot Racing briteissä ja ilmeisesti myös Speedparts myy näitä??), vaikka ovatkin harvinaisempia kuin Trionic-versiot.

EDIT: Taas oli sormet liian hitaat :D
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
jarmop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: To Helmi 19, 2004 20:30
Paikkakunta: Espoo

Kiitti

Viesti Kirjoittaja jarmop »

Täytynee tyytyä 200:aan.
Onhan tuo kuitenkin pirteempi kuin meidän ysikymppinen :lol:
Jäsen: #2563
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.
Vastaa Viestiin