OG 900seen 16" peltivanteet?
OG 900seen 16" peltivanteet?
Juuri ensimmäisen saabin (91' 900S) ostaneena tämmöinen tuli mieleen löytyykö näihin sopivaa 16" peltivannetta? vai joutuuko "tyytymään" aluvanteisiin? eikös 9000ssa ole sama pulttijako?
Autoton mies on huoleton mies.
http://koti.mbnet.fi/~skote/pulttijako.htm
Tuolla melko kattava lista eri automerkkien pulttijaoista ja et:kin taitaa olla usein mainittu.
-Sami
Tuolla melko kattava lista eri automerkkien pulttijaoista ja et:kin taitaa olla usein mainittu.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Uudempien Pösöjen ja Sitikoiden ET on luokkaa 25 ja vanhempien luokkaa 10...20. Elikkäs uudemmat nelipulttiset käyvät varmaankin ihan hyvin.marn kirjoitti:Peugeot 307? ok hyvä tietää tuossa on ilmeisesti 4x108 pulttijako ja sopiva et?
FAQista ei löytyny ku 15" eli ehtivät ilmeisesti jo mennä
Citroen C4:sen vannehan muuten käy myös...
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
307:n vanteet menee ainakin og900:n Et:n ja jaon, sekä keskireiänkin puolesta (keskireikä tais olla jotain millin luokkaa pienempi, mutta onpa ainakin jämpti sovitus sitten.
Ja lopputulosta kehuttiin ainakin turbon alustan kanssa!!!
Ja lopputulosta kehuttiin ainakin turbon alustan kanssa!!!
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Ei löydy linkkiä enää, kaverilla ois ollu pari kuvaa satkusta 16":lla... mutta kun ei muista missä se linkki oli ...on muuten aika räyheen näkönenJL kirjoitti:Ei sattus kellään olemaan kuvaa sakusta noilla 16" peltivanteilla ?
Noiden vanteiden myötä myös kasvaa sitten riski että hälppivät lokareihin, joskin se ei ollut kovinkaan suuri ongelma... lähinnä jos kanttaat esim hidastetöyssyistä malliin Carlos Saintz, nii saattaa hälppästä.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Kiitos, kiitos. Alusta ei kyllakaan ole ollenkaan turbon vakio, vaan paljon kovempi. Jaykempi kuin hyvin tunnettu Lesjo+Advantage kombinaatio. Aarettoman tyytyvainen olen ollut, vaikka kiinniottamista takana esiintyykin kuormalla jos on reilusti vauhtia ja kuoppia. Osasyyna on 205/55R16 renkaat. 50-sarjalaisilla parempi. Syyna valintaan oli yksinkertaisesti olematon tarjonta hyvien kaytettyjen 50-sarjalaisten suhteen. Ilmapussit on jo takana kuormaa varten, ja jos oikein innostun niin saatan muokata hiukan kaarta. Jokatapauksessa melko pieni haitta, jos vertaa siihen mita on muissa autoissa tavannut "pienta" kiinniottamistaJokke A kirjoitti:Pitää kyllä itsekin kehua lopputulosta muutaman kilometrin kyydissä istuneena. Alustakin oli kyllä muutamaa astetta vakiota parempi.Money For Nothing kirjoitti: Ja lopputulosta kehuttiin ainakin turbon alustan kanssa!!!
Kuvia on muistaakseni tuolla: http://www.tema.1g.fi/kuvat/Koneremppa+ ... tan+vaihto
En saa vaan talla yhteydella auki noita kuvatiedostoja, niin pitaa luottaa muistiin. Kuvissa huomattavasti diskreettisempi kuin luonnossa. Jopa yksi Bemari-kaveri piti noita huomattavasti "harskimpina" ja parempina kuin entisia 15"Aeroja. Noo kaikki ei oo sitten ymmartanyt aluista luopumista, mutta kukin tyylillaan, vai mita?
Hewideron postaamasta linkista loytyy alkutaival tahan operaatioon ja lisaa spekseja.
Eli siis: Peugeot 307 16" 4x108 ja se keskireika on just passeli!
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
tyhjä oli sivu:/ tondariinkin vois olla aika miehekkäät ton kokoset peltivanteet...tema kirjoitti:Kiitos, kiitos. Alusta ei kyllakaan ole ollenkaan turbon vakio, vaan paljon kovempi. Jaykempi kuin hyvin tunnettu Lesjo+Advantage kombinaatio. Aarettoman tyytyvainen olen ollut, vaikka kiinniottamista takana esiintyykin kuormalla jos on reilusti vauhtia ja kuoppia. Osasyyna on 205/55R16 renkaat. 50-sarjalaisilla parempi. Syyna valintaan oli yksinkertaisesti olematon tarjonta hyvien kaytettyjen 50-sarjalaisten suhteen. Ilmapussit on jo takana kuormaa varten, ja jos oikein innostun niin saatan muokata hiukan kaarta. Jokatapauksessa melko pieni haitta, jos vertaa siihen mita on muissa autoissa tavannut "pienta" kiinniottamistaJokke A kirjoitti:Pitää kyllä itsekin kehua lopputulosta muutaman kilometrin kyydissä istuneena. Alustakin oli kyllä muutamaa astetta vakiota parempi.Money For Nothing kirjoitti: Ja lopputulosta kehuttiin ainakin turbon alustan kanssa!!!
Kuvia on muistaakseni tuolla: http://www.tema.1g.fi/kuvat/Koneremppa+ ... tan+vaihto
En saa vaan talla yhteydella auki noita kuvatiedostoja, niin pitaa luottaa muistiin. Kuvissa huomattavasti diskreettisempi kuin luonnossa. Jopa yksi Bemari-kaveri piti noita huomattavasti "harskimpina" ja parempina kuin entisia 15"Aeroja. Noo kaikki ei oo sitten ymmartanyt aluista luopumista, mutta kukin tyylillaan, vai mita?
Hewideron postaamasta linkista loytyy alkutaival tahan operaatioon ja lisaa spekseja.
Eli siis: Peugeot 307 16" 4x108 ja se keskireika on just passeli!
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
ei oo tyhjä kun vähän kikkailee. tolla linkillä suoraan se on tyhjäBoiga kirjoitti: tyhjä oli sivu:/ tondariinkin vois olla aika miehekkäät ton kokoset peltivanteet...
http://www.tema.1g.fi/kuvat/ kokeileppa tolla, ja klikkaa sit sielä tuo koneremppa + alustanvaihto.
Ja tais olla vasta ne ihan loppupään kuvat missä on 16", alkukuvissa on vielä muistaakseni 15"
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."