Turbo saab 215mm vauhtipyörä + kytkin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
asassi
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 14:39

Turbo saab 215mm vauhtipyörä + kytkin

Viesti Kirjoittaja asassi »

Tervehdys!

Otsikon mukainen paineasetelma on menossa erääseen vauhtipyörään ja tarvitsisin saab asiantuntijoilta seuraavia tietoja:

1) Onko tuon kyseisen moottorin vauhtipyörä tasainen? Jos ei ole, niin paljonko kytkinlevyn pinta vauhtipyörällä on sisemmässä kuin paineasetelman kiinnityspinta vauhtipyörään?
2) Paljonko on uuden kasaanpuristetun kytkinlevyn paksuus?

Niin ja kaikki muutkin tiedot asiaan liittyen ovat tervetulleita. Tackar och pokkar.

t, Ari
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Vauhtipyörä on tasainen, levyn paksuuta en osaa sanoa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Korjaamokäsikirjasta luntattua
"Uuden" kytkinlevyn tarkastusarvot:

Puristusvoimalla 4230 N (430 kp) kahden yhdensuuntaisen tason välissa pitää kytkinlevyn paksuuden olla 7,11-7,62 mm (0.28-0.08 in) (Turbon levy 6,86-7,37 mm (0.27-0.40 in)).

Levyn pitaa olla täysin vapaa, kun tasoja on erotettu 1,27 mm (0.05 in) toisistaan yllämainitun kuormitustilanteen jälkeen
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
asassi
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 14:39

Viesti Kirjoittaja asassi »

Moi!

Kiitokset ylläolevista tiedoista.

t, Ari
Vastaa Viestiin