![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tulipas taas kysymyksiä, mutta se hyvä puoli tässä on et muija ei edes sanonut ehdotonta eitä
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Edit: hmmm, tuliskohan halvemmaksi jos ostais Maptunilta vaan sen softan ja ProCarilta ne loput palikat?
Ohhoh... aika paljon vaikuttanu pelkkä putken vaihtoNG900SET -95 kirjoitti: Kiihdytys 3. vaihteella 80-160km/h (rajoitin 6500rpm = 170km/h)
vakio: 13,5
JT:n putki, vakio softa: 12,4
Speedparts stage 1: 11,9
Maptun stage 1: 11,0
peinu kirjoitti:Kumma, että maptunilla nopeemmat ajat, jos vertaa viripajojen lukemia T5:lle
maptun: Stage 1: 225 Hp / 340 Nm , Stage 2: 230 Hp / 350 Nm
speedp/BSR : Stage 1: 227 Hp / 346 Nm , Stage 2: 229 Hp / 354 Nm
Voin vahvistaa nuo kokemukset myös omalta kohdaltani. Toki kannattaa muistaa että nuo käppyrät ovat viripajan mainoksia, joita on hieman kaunisteltu. Pelkkiin huippuarvoihin ei myöskään kannata tuijottaa, koska ei se auto niillä kulje.NG900SET -95 kirjoitti:Maptunin ja Speedpartsin lastut olivat aika erituntuisia. Speedpartsin lastu repäisi kunnolla kun hipaisikin kaasua mutta sen jälkeen veto ei enää parantunut. Maptunissa teho tulee pikkuhiljaa hiipien ja tuntuu ettei tehon kasvu lopu ennen 6000rpm. Tosin en voi tietää toimiko speedpartsin lastu täysillä. Palautin sen koska autossa ei ollut tyhjäkäyntiä kyseisellä boxilla. Sitten odotin turhaan puoli vuotta boxin korjausta ja lopulta viime syksynä peruin tilauksen. Samana päivänä tilaus Maptunille ja toimiva lastu toimitettiin muutamassa päivässä.