Master Power

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1803
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Master Power

Viesti Kirjoittaja mikan »

Näistä ei varmaan kenelläkään ole vielä kokemusta?

http://www.hevosvoima.com/tuotteet.php?tid=16

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

http://www.hevosvoima.com/tarjoustuotteet.php#MP 802317

suurinpiirtein tommonen on mulla.... tuo pakopuoli on aivan liian ahdas, en suosittele!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Hyvösen drifterissä 802317 vetää tappiin asti komeasti. Hukkiksena tuommoinen 46mm venttiilillä oleva.

Onko sinulla mikkoimp kiinteällä hukkiksella oleva t3/t4 49mm turbiinilla?
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Onks noihin karttoja olemassa? Ei vissiin... :roll:
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

oikeen piti käydä katsomassa mikä siellä on, se oli tuo 810019.
pitäisi kyllä vähintään olla a/r .63 pakopesällä, sitten saattaisi olla paljon parempi peli!

kompuran a/r silti on minulla .50 stanssattu...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

mikkoimp kirjoitti:oikeen piti käydä katsomassa mikä siellä on, se oli tuo 810019.
pitäisi kyllä vähintään olla a/r .63 pakopesällä, sitten saattaisi olla paljon parempi peli!

kompuran a/r silti on minulla .50 stanssattu...
Paljon paukkua, koneen koko ja mikä hukkaportti? Vai onko sinulla tosiaan tuo 810019?
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

antonmies kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti:oikeen piti käydä katsomassa mikä siellä on, se oli tuo 810019.
pitäisi kyllä vähintään olla a/r .63 pakopesällä, sitten saattaisi olla paljon parempi peli!

kompuran a/r silti on minulla .50 stanssattu...
Paljon paukkua, koneen koko ja mikä hukkaportti? Vai onko sinulla tosiaan tuo 810019?

tuo numero turbosta löytyi..
kone vähän yli 2000cc kiinteällä hukkiksella. siistitty 2,3 kansi ja imusarja, iso cooleri, isommat suuttimet, pellisarja, 3" putki, ilman saantia parannettu. vajaa kilo ahtoa... penkissä en ole käynyt...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Niin onko se Master Power? En usko, että on, koska tuo 810019 ei ole kiinteällä portilla, eikä 56mm turbiinin ulostulon todellakaan pitäisi laittaa hanttiin tuollaisessa applikaatiossa.
Minkälainen välijäähdytin sulla on?
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Ei mitään kokemusta eikä hajua mutta,

Jotenki vaikuttaa vähän sellaselta kun ostasit Honkkarista "Adidaksen" verkkarit jossa kaks raitaa.
MasterPower - voiko 'kovempaa' nimeä ahtimelle antaa? :D
No MegaBlast tai SuperTerminator. no ei nimi tietysti aina tuotetta pahenna, mutta tämmönen käsitys ittelle tuli ekana nimestä mieleen... :D
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

NG900T kirjoitti:Ei mitään kokemusta eikä hajua mutta,

Jotenki vaikuttaa vähän sellaselta kun ostasit Honkkarista "Adidaksen" verkkarit jossa kaks raitaa.
MasterPower - voiko 'kovempaa' nimeä ahtimelle antaa? :D
No MegaBlast tai SuperTerminator. no ei nimi tietysti aina tuotetta pahenna, mutta tämmönen käsitys ittelle tuli ekana nimestä mieleen... :D
:lol:
Ihan totta, hieman tollanen käsitys kyllä mullekin tuli noista..
Itse en ehkä uskaltaisi mennä tuollaista laittamaan :roll: Jotenkin sellanen kutina, että pidemmän päälle tuollainen "merkki-ahdin" voi kuitenkin olla luotettavampi ratkaisu.
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Eiväppä pojat tiiä :lol:

Täältä vähän osviittaa

Jos on rahaa paukuttaa hipohipo kuulisgarrettiin, niin siitä vaan!
Olen huomannut, että monelle(=valtaosalle) jo 850e ahtimesta on liikaa, saati että yli tonnin. Ja tiedän myös, että joillekkin tuo 750e tulee olemaan paha. Mutta onpahan oikeaan suuntaan...

Tarkoitus on nyt tarjota asiallista laatua asialliseen hintaan. MasterPowerilla on 12kk takuu valmistajan toimesta.
Ihan pöllönä en tähän urakkaan lähtenyt, vaan tutkin taustaa kokolailla tarkkaan, enkä löytänyt pitkällisellä googlettamisella muuta huonoa masturboista kuin, että jonkun australialaisen kaverin turbosta puuttui turbiinipuolen tiivisterengas. Ihmisten kasaama... Mulla on tallilla Garrett GT3782, jossa ei kokoonpanon jäljiltä ollut painelaakeria... Toisella mainituista voi ajaa.

Tuossa nipponissa on MasterPower; meikä hanttarina raippaan vauhtia. Ja savu tulee renkaista :lol:

Lisää tietoa löytyy helposti googlettamalla: "master power" -brakes lauseella. http://www.turbomustangs.com osoitteesta löytää myös asennustietoja ja dynotuloksia. Jotkut käyttävät aika isoja ahtimia siellä, kun eivät käytä hukkista :roll:
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

antonmies kirjoitti:Niin onko se Master Power? En usko, että on, koska tuo 810019 ei ole kiinteällä portilla, eikä 56mm turbiinin ulostulon todellakaan pitäisi laittaa hanttiin tuollaisessa applikaatiossa.
Minkälainen välijäähdytin sulla on?
on master power ja juuri tuo numero löytyy kompurasta alumiini lätkästä jossa myös muut tiedot!
välijäähy on niin iso teetetty kuin og satkun nokalle mahtuu...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2870
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

NG900T kirjoitti:Ei mitään kokemusta eikä hajua mutta,

Jotenki vaikuttaa vähän sellaselta kun ostasit Honkkarista "Adidaksen" verkkarit jossa kaks raitaa.
MasterPower - voiko 'kovempaa' nimeä ahtimelle antaa? :D
No MegaBlast tai SuperTerminator. no ei nimi tietysti aina tuotetta pahenna, mutta tämmönen käsitys ittelle tuli ekana nimestä mieleen... :D
Ohi suoranaisen aiheen, mutta itse olen pääsääntöisesti oppinut välttämään ostamasta tavaroita, joiden nimessä mainitaan King, Super, Ultra, Gold, Cyber, Cool, Vision, Razor, Laser, Master... tms :D
Välttämisen aiheuttavia ovat myös kirkkaat pakkaukset (erityisesti sateenkaaren väreissä) sekä tavarat, jotka on pakattu löysään, sitkeään ja tervalta haisevaan pahvilaatikkoon :wink:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

No ei siinä mitään!
Pakkaus näissä on kyllä "siistin kliininen, hajuton ja mauton"...

"Master" -teksti tosiaan löytyy, joten voinen jättää yhden "asiakkaan" pois laskuista :lol:

Ja ihan totta, tuo Master Power on vähän pöllö, siksipä kavereiden kesken kutsutaan niitä masturboiksi :mrgreen: En sitten tiedä, onko sekään hyvä :lol:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kyllä toi mun mielestä on askel oikeeseen suuntaan, kun ajattelee mokoman turbomötikän teknistä "monimutkaisuutta" ja raaka-aineita. Voi myöskin miettiä mitä kaikkea muuta voi tonnilla saada. Jospa merkkiturbojenkin hintaa saatais alas kun alkais kilpailua olemaan. Nykyäänhän Garretilla ja Mitsulla on lähes monopoliasema.

Toivottavasti nuo masturbotkin kestää :)
Viimeksi muokannut peinu, To Elo 10, 2006 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin