Väärä auto ja asuinmaa.

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Väärä auto ja asuinmaa.

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Siis tuolta meren takaa:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GT30R-Ba ... enameZWDVW

Voih ja Nyyh. :(
kopote12
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: La Elo 20, 2005 18:42
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kopote12 »

Kyllä vähän kateeks käy :cry:
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Kannattaa kysellä tosta firmasta pakettia saabiin. Ei rahti ihan kauheita maksa ja tullia tulee muutama prosentti + alv.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

No ei kyllä ole pahan hintaisia tuotteita tuolla 8O
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

TjK kirjoitti:Kannattaa kysellä tosta firmasta pakettia saabiin. Ei rahti ihan kauheita maksa ja tullia tulee muutama prosentti + alv.

tarkennus: ja alv kaikesta.

Käytännössä siis loppuhinta on luokkaa: muutetaan dollarit euroiksi ja n. 15% päälle.

Tuossa olis passelin hintainen, kävis tontun ja 9-3:n pakosarjaankin. Loput laipat onkin sitten erilaisia.

http://tinyurl.com/jksua

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

peinu kirjoitti: tarkennus: ja alv kaikesta.

Käytännössä siis loppuhinta on luokkaa: muutetaan dollarit euroiksi ja n. 15% päälle.

Tuossa olis passelin hintainen, kävis tontun ja 9-3:n pakosarjaankin. Loput laipat onkin sitten erilaisia.

http://tinyurl.com/jksua

Joskushan nuo kamppeet tulee tuolta merentakaakin ilman ylimääräisiä VATeja TAXeja ALVtä yms. lisämaksuja.
(Pitää vaan myyjälle kertoa, jotta pistää pakettiin päälle, jotta lahja tai näyte). :)
Kyllä tuo GT28RS ois huokea kans (eikös täällä pohjolassa samantapaisesta pyydetä noin kilo€) :(

Ebayssä tuppaan vaan oleen, jos halpa tuote = kallis rahti.
Ja tuo putiikkihan ei näyttäisi edes myyvän outside USA, vaan pienellä sovittelulla nuo on yleensä ympäripuhuttu.
Ja kalliin rahdinhan voi aina hoitaa pois, jonkun paikallisen asiamiehen kautta. :)
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Ja suurin osa ''halvoista'' turbosarjoista joita ebayssa on kaupan on paskaa kiinalaista.Googlella lisää aiheesta. Eipä tuossakaan turbossa lukenut kompurapesässä mitään garrettiin viittaavaa.En suosittele.

http://forums.turbobricks.com/showthrea ... autochrome tuossa jotain osviittaa mitä haen..
haugzi
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja haugzi »

ahhahh aika paha linkki suppari
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Suppari kirjoitti:Ja suurin osa ''halvoista'' turbosarjoista joita ebayssa on kaupan on paskaa kiinalaista.Googlella lisää aiheesta. Eipä tuossakaan turbossa lukenut kompurapesässä mitään garrettiin viittaavaa.En suosittele.

http://forums.turbobricks.com/showthrea ... autochrome tuossa jotain osviittaa mitä haen..
Jos joku saa MIG hitsauslaitteella tuollaista saumaa aikaiseksi (niinkuin tuossa epäillään), niin eiköhän sille hitsarille töitä ole luvassa vaikka huru mykket.

Ja onneks ei oo noita kipinäkoneita tiellä, vaikka sattui meneen laippa väärinpäin. :D
Suomik
"Hölösuu"
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 11:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Suomik »

Mites laajalti porukalla on kokemusta noista eBay:n turbohilppeistä? Top qualityhän ne on kaikki! :roll:

Lähinnä kiinnitti huomion tuo korjaussarjojen (sisältävät vaihtelevasti laakerit ja tiivisteet, tai ainakin osan niistä) alhainen hintataso. Esim. TE05:een pyörii sarjat siinä 60-110 taalan välillä. Rahti näyttäis olevan siinä $30:n korvilla, mutta €uron nykykurssilla hinta jäisi veroineenkin aika kohtuulliseksi.

Ei ole odotuksissakaan, että nuo mitenkään alkuperäistä vastaisivat, mutta jos hinta olis n. viides- kuudesosa esim. Suomessa myytävästä kitistä, niin tokihan siinä alkaa ajattelemaan kaikenlaista... Vaihtotyö ei ole mahdottoman suuri, joten kokeilla vois, vaikkei se sitten ihan 200-300tkm kestäisikään. Edellyttäen että sopivat paikalleen, eivätkä aiheuta välitöntä täystuhoa! :o
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Vastaa Viestiin