Väärä auto ja asuinmaa.
Kannattaa kysellä tosta firmasta pakettia saabiin. Ei rahti ihan kauheita maksa ja tullia tulee muutama prosentti + alv.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
TjK kirjoitti:Kannattaa kysellä tosta firmasta pakettia saabiin. Ei rahti ihan kauheita maksa ja tullia tulee muutama prosentti + alv.
tarkennus: ja alv kaikesta.
Käytännössä siis loppuhinta on luokkaa: muutetaan dollarit euroiksi ja n. 15% päälle.
Tuossa olis passelin hintainen, kävis tontun ja 9-3:n pakosarjaankin. Loput laipat onkin sitten erilaisia.
http://tinyurl.com/jksua
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu kirjoitti: tarkennus: ja alv kaikesta.
Käytännössä siis loppuhinta on luokkaa: muutetaan dollarit euroiksi ja n. 15% päälle.
Tuossa olis passelin hintainen, kävis tontun ja 9-3:n pakosarjaankin. Loput laipat onkin sitten erilaisia.
http://tinyurl.com/jksua
Joskushan nuo kamppeet tulee tuolta merentakaakin ilman ylimääräisiä VATeja TAXeja ALVtä yms. lisämaksuja.
(Pitää vaan myyjälle kertoa, jotta pistää pakettiin päälle, jotta lahja tai näyte).
Kyllä tuo GT28RS ois huokea kans (eikös täällä pohjolassa samantapaisesta pyydetä noin kilo€)
Ebayssä tuppaan vaan oleen, jos halpa tuote = kallis rahti.
Ja tuo putiikkihan ei näyttäisi edes myyvän outside USA, vaan pienellä sovittelulla nuo on yleensä ympäripuhuttu.
Ja kalliin rahdinhan voi aina hoitaa pois, jonkun paikallisen asiamiehen kautta.
Ja suurin osa ''halvoista'' turbosarjoista joita ebayssa on kaupan on paskaa kiinalaista.Googlella lisää aiheesta. Eipä tuossakaan turbossa lukenut kompurapesässä mitään garrettiin viittaavaa.En suosittele.
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... autochrome tuossa jotain osviittaa mitä haen..
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... autochrome tuossa jotain osviittaa mitä haen..
Jos joku saa MIG hitsauslaitteella tuollaista saumaa aikaiseksi (niinkuin tuossa epäillään), niin eiköhän sille hitsarille töitä ole luvassa vaikka huru mykket.Suppari kirjoitti:Ja suurin osa ''halvoista'' turbosarjoista joita ebayssa on kaupan on paskaa kiinalaista.Googlella lisää aiheesta. Eipä tuossakaan turbossa lukenut kompurapesässä mitään garrettiin viittaavaa.En suosittele.
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... autochrome tuossa jotain osviittaa mitä haen..
Ja onneks ei oo noita kipinäkoneita tiellä, vaikka sattui meneen laippa väärinpäin.
Mites laajalti porukalla on kokemusta noista eBay:n turbohilppeistä? Top qualityhän ne on kaikki!
Lähinnä kiinnitti huomion tuo korjaussarjojen (sisältävät vaihtelevasti laakerit ja tiivisteet, tai ainakin osan niistä) alhainen hintataso. Esim. TE05:een pyörii sarjat siinä 60-110 taalan välillä. Rahti näyttäis olevan siinä $30:n korvilla, mutta €uron nykykurssilla hinta jäisi veroineenkin aika kohtuulliseksi.
Ei ole odotuksissakaan, että nuo mitenkään alkuperäistä vastaisivat, mutta jos hinta olis n. viides- kuudesosa esim. Suomessa myytävästä kitistä, niin tokihan siinä alkaa ajattelemaan kaikenlaista... Vaihtotyö ei ole mahdottoman suuri, joten kokeilla vois, vaikkei se sitten ihan 200-300tkm kestäisikään. Edellyttäen että sopivat paikalleen, eivätkä aiheuta välitöntä täystuhoa!
Lähinnä kiinnitti huomion tuo korjaussarjojen (sisältävät vaihtelevasti laakerit ja tiivisteet, tai ainakin osan niistä) alhainen hintataso. Esim. TE05:een pyörii sarjat siinä 60-110 taalan välillä. Rahti näyttäis olevan siinä $30:n korvilla, mutta €uron nykykurssilla hinta jäisi veroineenkin aika kohtuulliseksi.
Ei ole odotuksissakaan, että nuo mitenkään alkuperäistä vastaisivat, mutta jos hinta olis n. viides- kuudesosa esim. Suomessa myytävästä kitistä, niin tokihan siinä alkaa ajattelemaan kaikenlaista... Vaihtotyö ei ole mahdottoman suuri, joten kokeilla vois, vaikkei se sitten ihan 200-300tkm kestäisikään. Edellyttäen että sopivat paikalleen, eivätkä aiheuta välitöntä täystuhoa!
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)