Entäs onko kokemuksia vapaavirtausfiltteristä ko autossa? Miten asennettu jne. Yhdet ohjeet löysin speedpartsin sivuilta, mutta ne oli aika rujot. Saa laittaa kuvaa. Kits!

Säädätkö sinä noita F ja P potikoita suoraan ajossa ja lyöt lämän tiskiin vai virrat pois ja sit säätöä?Nappe kirjoitti:Vapaavirtausfilsun hyödyt ja haitat on varmasti keskusteltu moneen otteeseen kaikilla eri autofoorumeilla, joku oli jopa mitannut erot dynossa, ja todennun että vapaavirtausfilsulla ei saada mitään hyötyä tavalliseen putsariin nähden. Jokainen kuitenkin tekee kuten itse haluaa
200+ tehoja saa ilman ihmeellisempiä modeja, siitä vaikka minun aero on kelpo esimerkki, mutta bensalastua pitää vaihtaa, muuten menee varmasti laihalle.
Itse ainakin hain trimmereiden arvot kohdilleen ihan vain ajamalla ja säätämällä, ei siinä mitään kovin ihmeellistä ole, paitsi että tein myös itselleni bensalastun, joka taas vaati lisää testejä
Aloita nostamalla F:ää (olihan se F?), ja nosta sitten P:tä varovasti kunnes alkaa piikkaa yli, ja ota vähän takasin. Itse vierailin kaikilla bussipysäkeillä pääkaupunkiseudun 100/120 alueiden teillä... (ja liikennesääntöjä ei kehoiteta rikottavaksi, säädöt tehdään sellaisella vaihteella että suurinta sallittua nopeutta ei ylitetä!)
Nakutusledi on myös hyvä olla olemassa kun nostaa tehoja, muuten auton käyttäytyminen voi jäädä ihmetyttämään.
Voin toki tehdä sinulle bensalastun nimelliskorvausta vasttaan jos minulta löytyy vakiolastu aihioksi... Tarviin siis ruiskuboxin kolme viimeistä numeroa tähän. (-517/-521/jne.)
Suoraan turbolta, eli "bleed venttiilillä" ei missään yhteydessä kannata nostaa painetta, paitsi peruspaineen säätömielessä. Peruspaineen pitäisi olla n. 1/2 tavoitepaineesta.