steg1 - lämpöä riittää?
steg1 - lämpöä riittää?
niin,
paljonko joutuu turbo tekemään töitä steg1:ssa verrattuna
originaalisoftan kanssa? Mielestäni kone on todella
lämmin myös kauppareissun jlk
/r
paljonko joutuu turbo tekemään töitä steg1:ssa verrattuna
originaalisoftan kanssa? Mielestäni kone on todella
lämmin myös kauppareissun jlk
/r
Hmm.. Termostaatti pitää koneen lämmöt samalla tasolla motarilla isommassakin kiihdytyksessä, eikä lämmöt nouse itse koneessa ollenkaan, kun ajoviima tehostaa jäähdyttimen tehoa varsin runsaasti...
Käytännössä koneen oman lämpömittarin mukaan kone käy muutamia asteita kuumempana kun auto on parkkiruudussa tyhjäkäynnillä, kun ajoviima ei jäähdytä konetta ja jäähdytintä.
Tarkat astelukemat koneen jäähdytysnesteestä saa odb lukijalla, eikä tarvitse arvuutella viisarin asteen murto osia
Itse ahdin on jo 10sec poljennan jälkeen punrtavan kuuma viimeistään lastutettuna, eikä siinä enää kinkkumittaria paranne työntää kiinni..
Hook
Käytännössä koneen oman lämpömittarin mukaan kone käy muutamia asteita kuumempana kun auto on parkkiruudussa tyhjäkäynnillä, kun ajoviima ei jäähdytä konetta ja jäähdytintä.
Tarkat astelukemat koneen jäähdytysnesteestä saa odb lukijalla, eikä tarvitse arvuutella viisarin asteen murto osia

Itse ahdin on jo 10sec poljennan jälkeen punrtavan kuuma viimeistään lastutettuna, eikä siinä enää kinkkumittaria paranne työntää kiinni..
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
No, joo. Tossa elokuussa ajelin pohjois ruottis (kun sattui olemaanandr kirjoitti: pitää joskus ottaa kinkkulämpömittari
ja verrata lämmöt ajon jlk - BSRsoftalla
ja orkkiksella.
/r
hyvin harva liikenne ja kunnon suoria eikä onneksi sini-keltaisia
autojakaan näkyny) aika pitkään 200-tienoilla, parhaimmillaan
4-vaihteella 220 ja 5-vaihteella 240.
Lämpömittari pysyi normaalissa 'puolivälissä', turbon lämmöistä
en tiedä, muttei ainakaan sulanut.
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx