Mistä viriboksi?
Mistä viriboksi?
Kellään tietoa millä viripajalla on sellainen systeemi missä ei tarvii antaa omaan boksia vaihdossa?
Maptunilla joutuu antamaan oman boksin takas.
Onko hinta sitten kalliimpi jos pitää oman boksin?
Auto siis Saab 9000 2.3t A 170hv -95
Maptunilla joutuu antamaan oman boksin takas.
Onko hinta sitten kalliimpi jos pitää oman boksin?
Auto siis Saab 9000 2.3t A 170hv -95
Eiköhän kaikilla viripajoilla, jotka tekee trionic-softia, mene vanha boksi vaihdossa. Jos sen haluaa pitää itsellään, ovat kustannukset jossain 300€ tietämillä(MapTun). Toki voithan vaikka ostaa purkamolta sopivan trionic-boksin ja lähettää sen alkuperäisen sijaan.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Onko tuon oman boksin säilyttäminen välttämätöntä, eli toisin sanoen, mitä etua sen säilyttämisestä loppujen lopuksi saa?
<-------------------------------->
90-86>OG900-89>NG900-94>OG9³-99>Golf-04>Jetta-08>Golf Variant-10>Touran-12->Passat-06>Passat-06->9³SC-08->Touran-12->Tiguan-13 + 9³SS-04 + 9³-00
90-86>OG900-89>NG900-94>OG9³-99>Golf-04>Jetta-08>Golf Variant-10>Touran-12->Passat-06>Passat-06->9³SC-08->Touran-12->Tiguan-13 + 9³SS-04 + 9³-00
Jos tulee jotain ropleemia voi omalla boksilla testata auton toimivuuden. Voihan sen sitten myydä joskus etiäppäin vakiona.9ooTbo kirjoitti:Onko tuon oman boksin säilyttäminen välttämätöntä, eli toisin sanoen, mitä etua sen säilyttämisestä loppujen lopuksi saa?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Ok, good points! Oma orggisboksi jää piakkoin ylimääräiseksi, niin olin kahden vaiheilla pitäisikö se laittaa myyntiin vai hyllyyn..peinu kirjoitti:
Jos tulee jotain ropleemia voi omalla boksilla testata auton toimivuuden. Voihan sen sitten myydä joskus etiäppäin vakiona.
Viripajalta kerrottiin, että orggisboksin laittaminen takaisin autooni vaatii jälleen Tech ohjelmointia, onko tosiaan näin?
<-------------------------------->
90-86>OG900-89>NG900-94>OG9³-99>Golf-04>Jetta-08>Golf Variant-10>Touran-12->Passat-06>Passat-06->9³SC-08->Touran-12->Tiguan-13 + 9³SS-04 + 9³-00
90-86>OG900-89>NG900-94>OG9³-99>Golf-04>Jetta-08>Golf Variant-10>Touran-12->Passat-06>Passat-06->9³SC-08->Touran-12->Tiguan-13 + 9³SS-04 + 9³-00
Ei kai nyt sentään? Mikäs viripaja sellaista höpisee? T5:n osalla ei pitäis olla mitään tech työtä? Liekkö edes VSS:llä varustetuissa tonnareissa moinen tarpeen?9ooTbo kirjoitti:Ok, good points! Oma orggisboksi jää piakkoin ylimääräiseksi, niin olin kahden vaiheilla pitäisikö se laittaa myyntiin vai hyllyyn..peinu kirjoitti:
Jos tulee jotain ropleemia voi omalla boksilla testata auton toimivuuden. Voihan sen sitten myydä joskus etiäppäin vakiona.
Viripajalta kerrottiin, että orggisboksin laittaminen takaisin autooni vaatii jälleen Tech ohjelmointia, onko tosiaan näin?
Jaa mutta olikos tuossa T7? se on sitten eri juttu... kai?
V-M
P.S mikäs softa on tulossa? Mulla on 900T -94 SP stage 3 hyllyssä.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Boxi
Eikös toi PPC-homma ollu vaan uudempiin autoihin. Kyllä taitaa boxi vaihtoon mennä. Ja onhan PPC Maptunillakin ja varmaan kaikilla muillakin.testing1 kirjoitti:Boksia ei vaihdeta jos kyseessä BSR viritys. Vakioboksi pysyy ja itselle tulee ohjelmointilaite jolla vain softa vaihdetaan. Laitteessa on aina tallella vakiosofta.
Täytyy käydä ensin kyseisellä pajalla niin eiköhän tuo siellä selvinne, mitä puhelivat. Auto siis T5 (-99 9-3 2.0t) ja ykköstä on tulossa.V-M kirjoitti: Ei kai nyt sentään? Mikäs viripaja sellaista höpisee? T5:n osalla ei pitäis olla mitään tech työtä? Liekkö edes VSS:llä varustetuissa tonnareissa moinen tarpeen?
Jaa mutta olikos tuossa T7? se on sitten eri juttu... kai?
V-M
P.S mikäs softa on tulossa? Mulla on 900T -94 SP stage 3 hyllyssä.
<-------------------------------->
90-86>OG900-89>NG900-94>OG9³-99>Golf-04>Jetta-08>Golf Variant-10>Touran-12->Passat-06>Passat-06->9³SC-08->Touran-12->Tiguan-13 + 9³SS-04 + 9³-00
90-86>OG900-89>NG900-94>OG9³-99>Golf-04>Jetta-08>Golf Variant-10>Touran-12->Passat-06>Passat-06->9³SC-08->Touran-12->Tiguan-13 + 9³SS-04 + 9³-00
Kyllä ainakin mä olen paiskonut tuohon omaani vaikka minkälaista poksia ihan koti pihalla. Eikä ole mitään ongelmia sen suhteen ollut. On ollut Stage 3:sta jne...9ooTbo kirjoitti:Täytyy käydä ensin kyseisellä pajalla niin eiköhän tuo siellä selvinne, mitä puhelivat. Auto siis T5 (-99 9-3 2.0t) ja ykköstä on tulossa.V-M kirjoitti: Ei kai nyt sentään? Mikäs viripaja sellaista höpisee? T5:n osalla ei pitäis olla mitään tech työtä? Liekkö edes VSS:llä varustetuissa tonnareissa moinen tarpeen?
Jaa mutta olikos tuossa T7? se on sitten eri juttu... kai?
V-M
P.S mikäs softa on tulossa? Mulla on 900T -94 SP stage 3 hyllyssä.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
V-M kirjoitti:Ei kai nyt sentään? Mikäs viripaja sellaista höpisee? T5:n osalla ei pitäis olla mitään tech työtä? Liekkö edes VSS:llä varustetuissa tonnareissa moinen tarpeen?9ooTbo kirjoitti:Ok, good points! Oma orggisboksi jää piakkoin ylimääräiseksi, niin olin kahden vaiheilla pitäisikö se laittaa myyntiin vai hyllyyn..peinu kirjoitti:
Jos tulee jotain ropleemia voi omalla boksilla testata auton toimivuuden. Voihan sen sitten myydä joskus etiäppäin vakiona.
Viripajalta kerrottiin, että orggisboksin laittaminen takaisin autooni vaatii jälleen Tech ohjelmointia, onko tosiaan näin?
Jaa mutta olikos tuossa T7? se on sitten eri juttu... kai?
V-M
P.S mikäs softa on tulossa? Mulla on 900T -94 SP stage 3 hyllyssä.
9-3:ssa pitää VSS:stä johtuen aina käydä tekillä jos vaihtaa toisesta autosta boksin. Oli boksi sitten T5 tai T7
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Mistä viriboksi?
Mulla löyty autosta Speedparts boksi PU, 220-I. Voisin laittaa kuvan kans mut miten se tapahtuu? Kysymys kuuluu kannattaako se pitää vai ottaa vakio boksi tilalle? Auto on 9-3 se vm.99 2.0t 154hp. Ilmeisesti pelkän alipaineventtiilin vaihdolla sais tosta tehoja irti ja tarkoitus olisi niin tehdä, varmaan joku parisataa heppaa alkaa olemaan maksimi jos ei mitään muuta muutosta tee, vai missä menee raja? Etuvedolla ei kuitenkaan sitä hyötyä saa niin hyvin irti jos tehot nousee 200hp päälle..
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Mistä viriboksi?
Taikina kirjoitti: Etuvedolla ei kuitenkaan sitä hyötyä saa niin hyvin irti jos tehot nousee 200hp päälle..
ai niijoo
<3
ilmeisti sulla jos siis kokemuksia sellaisesta? jos ei, niin erittäin hauska päätelmä...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.