9-3 SS Troll by Hirsch Performance

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

9-3 SS Troll by Hirsch Performance

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Nyt Hirsch Performancelta on ilmestynyt sitten Troll -versio 9-3 Sport Sedanista. Tehoa löytyy 252 hv ja vääntöä 370 Nm.

Muut tiedot autosta löytyvät saksankielisestä Hirschin Drive -julkaisusta:

http://www.saab-hirsch.ch/pdfs/drive.pdf
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

hieno on :!: :!: tuleeko turbo ex-sensonicille tuollainen sitten erikoiserityistilauksella suoraan hirschiltä työsuhdeautoksi :P :P
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

hassua kun eivät ole laittaneet enempää voimaa tohon moottoriin :D

Mutta 9-3 trollin pakoputkenpää oln aikas hyvä jos saan sanoa, alko ihan tekee mieli hmmmmm 8O
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

potkuhousu kirjoitti:hassua kun eivät ole laittaneet enempää voimaa tohon moottoriin :D

Mutta 9-3 trollin pakoputkenpää oln aikas hyvä jos saan sanoa, alko ihan tekee mieli hmmmmm 8O
pisti munkin silmään (onneksi ei nunnan), mutta ei mua se pakoputkenpää ruvennut himottamaan :P :P :P :P :P hoohoohooo ei tule naurulle loppua...voisiko järjestelmänvalvoja poistaa tälläiset asiattomat perverttiset viestit :?:
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

ei voi poistaa koska nyt on pukki neitsyt tarhan vartijana
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

pertti666 kirjoitti:hieno on :!: :!: tuleeko turbo ex-sensonicille tuollainen sitten erikoiserityistilauksella suoraan hirschiltä työsuhdeautoksi :P :P
Neuvottelut on menossa 1.8t:stä :evil: Saas nähdä, kuinka käy. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:hassua kun eivät ole laittaneet enempää voimaa tohon moottoriin :D

Mutta 9-3 trollin pakoputkenpää oln aikas hyvä jos saan sanoa, alko ihan tekee mieli hmmmmm 8O
Ei se varmaan kestä enempää kuin ton 252 hv 8O
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Turbo Sensonic kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:hassua kun eivät ole laittaneet enempää voimaa tohon moottoriin :D

Mutta 9-3 trollin pakoputkenpää oln aikas hyvä jos saan sanoa, alko ihan tekee mieli hmmmmm 8O
Ei se varmaan kestä enempää kuin ton 252 hv 8O
sulle tulee varmaan joku kiva huoltoleasingsopimus siihen sun uuteen1.8t:hen niin sitten voit soittaa renehirschille että oot koekaniini kuinka paljon kestää tehoa toi sportsedan kerrot että olet suomen kovin sleeperkuski ja säilytät origboxin ja kun sun ss hinataan rikkinäisenä länsiautoon sujautat orkkisboxin tilalle ja haa huoltoleasing korvaa kulut lällällää ja sensonicillaon +300hv :P :P
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

pertti666 kirjoitti:sulle tulee varmaan joku kiva huoltoleasingsopimus siihen sun uuteen1.8t:hen niin sitten voit soittaa renehirschille että oot koekaniini kuinka paljon kestää tehoa toi sportsedan kerrot että olet suomen kovin sleeperkuski ja säilytät origboxin ja kun sun ss hinataan rikkinäisenä länsiautoon sujautat orkkisboxin tilalle ja haa huoltoleasing korvaa kulut lällällää ja sensonicillaon +300hv :P :P


:D :D :D 8)

No itse asiassa mä ajattelin, että jos mä ton 1.8t:n saan, niin sitten täytyy PCS:n Riku värvätä hommaamaan PPC:tä tohon kärryyn. Kyllä tolla 204 hv, 310 Nm:lläkin jo ajelee, ja enhän mä ole luopumassa nykyisestä "pommistani" :wink:

No nyt joku sanoo sitten, että älä osta autoosi BSR/Speedpartsin virisarjaa, mutta eihän se olis mun auto, vaan firman auto :wink: Ja valitettavasti Maptunilla ei vielä ole virisarjaa 9-3SS:ään, Nordicilta ei edes tule (on muuten aika typerä päätös) ja Hirschin setti maksaa mansikoita :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Menee ot:n puolelle mutta menkööt
BSR:n messu auto Göteborg:in messuilta
Vakio moottori, isompi ahdin, suuttimet ja putkisto
300hp


Kuva
Lisää tuolla
http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... hp?t=34404
#1730
500whp.net member
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Tehoa

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

HEI kaverit 252hv 370Nm vähän? Okei se ei ole niin paljoa kuin "vanhemmista" voi ottaa,mutta kyllä tolla jo auto LIIKKUUU!!! :twisted:

Näköjään SS on potenttiaalia jos BSR on ottanut 300hv :roll:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tehoa

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

-valomerkki- kirjoitti:HEI kaverit 252hv 370Nm vähän? Okei se ei ole niin paljoa kuin "vanhemmista" voi ottaa,mutta kyllä tolla jo auto LIIKKUUU!!! :twisted:

Näköjään SS on potenttiaalia jos BSR on ottanut 300hv :roll:
No jossain luki, että BSR ei ole tehnyt tuolle 300 hv:n 9-3SS:lle vielä pitkiä "rasitustestejä", joten ei ole aivan saletti, että moottori kestää tuon 300 hv pitempäänkin. BSR mittaa dynaamisesti, eli he ryöpäyttävät moottorin kierrokset "läpi" nopeasti. Ehkäpä sillä tavoin tuosta 9-3SS:n moottorista saa irti tuon 300 hv niin, että kone kestää :roll:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Mitä nyt on tullut luettua tuosta ss moottorista niin on kumma jos se ei kestä.
Jenkit kuitenki käyttäny vastaavaa gm;n konetta kiihdytysautoissa.
Se kai on ollu ongelmana noissa että oheislaitteet eivät ole riittäneet suurempiin virityksiin.
Mutta parempaan suuntaan nuo koneet ei kuitenkaan virittämisen suhteen ole menneet.
Minkäkokoinen ahdin tuossa gm koneessa on ja mitenkä suuttimet pärjää?
Onkohan tämä nyt sitä tuotannon optimointia että käytetään halvempia komponentteja, pienemmillä varmuuksilla :?
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
93sport
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 16:21

Viesti Kirjoittaja 93sport »

Jos joku on löytänyt ja lukenut netistä käyttökokemuksia PPC:stä niin voisitko laittaa linkkejä.
Olen ollut pari viikkoa melkein onnellinen SS Aeron omistaja. Muuten hyvä mutta voimaa tarttis lisää. Vanha 93 lpt sportti+bsr stage-1 oli aikaspaljon tehokkaamman tuntunen.
Vastaa Viestiin