og saabin virittämisestä
og saabin virittämisestä
300hp ei saavutettu, 400hp ois kiva, mutta Saab kestää.
Viimeksi muokannut f-19, Ti Loka 31, 2006 11:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Puolet tuosta (200hv) jo liikuttaa vanhaa satkua ihan kylliksi ja kustannukset jäävät 90% halvemmaksi
Jo 300 hv tehoilla alkaa laatikon rajat tulla vastaan, jos tehoa haluaa myös käyttää. Myös pito on etuvedon kanssa vähän niin ja näin...
Miten ois vaikka vanha Audi 200TQ ja siihen vähän ECU:lle modausta Kyllä lähtee, eikä jää sutimaan
Jo 300 hv tehoilla alkaa laatikon rajat tulla vastaan, jos tehoa haluaa myös käyttää. Myös pito on etuvedon kanssa vähän niin ja näin...
Miten ois vaikka vanha Audi 200TQ ja siihen vähän ECU:lle modausta Kyllä lähtee, eikä jää sutimaan
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
kaveri on.tema kirjoitti:Onko pojat rakentaneet tuollaisia kun tiedätte mitä se vaatii? Minä en ole ja siksi en yritäkkään väittää että vähemmälläkin saattaisi selvitä.
ja rallinokilla mitä käytetään rallicross- saappaissa, niin ei mene päästöistä läpi
ja vetoakselit ovat kulutustavaraa.,.... jos loota kestää... kytkin kyllä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Niin, tästä topikista tulee mieleen taas.....se siitä sitten
Minähän en mitään mistään tiedä, joten luulen olevani passeli höpöttäään tästä asiasta.
On toki totta, että kun näet topicin tyyliin" miten saada 400 hp irti og Sabasta", on oletukset sitten mitä on. Mutta jos joku kysyy,mitä se vaatii, niin pitääkö sitä heti alkaa kinaamaan, että onko sulla edes sitä 300 hp saappia, tahi saappi yleensäkään. Itte ainakin topicin nopsasti lukeneena ostaisin nissanin....
Siis se, että jengi tietää kaikki menetelmät, miten saa Saappiin potkua, tuntuu olevan "VAIN TIETTYJEN JÄTKIEN HOMMIA"...
Sori tää provo...
Minähän en mitään mistään tiedä, joten luulen olevani passeli höpöttäään tästä asiasta.
On toki totta, että kun näet topicin tyyliin" miten saada 400 hp irti og Sabasta", on oletukset sitten mitä on. Mutta jos joku kysyy,mitä se vaatii, niin pitääkö sitä heti alkaa kinaamaan, että onko sulla edes sitä 300 hp saappia, tahi saappi yleensäkään. Itte ainakin topicin nopsasti lukeneena ostaisin nissanin....
Siis se, että jengi tietää kaikki menetelmät, miten saa Saappiin potkua, tuntuu olevan "VAIN TIETTYJEN JÄTKIEN HOMMIA"...
Sori tää provo...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Jep kyllä, oletukset oli ainakin henk.koht. mulla mitä oli Epäilin heti että onko 300hp edes likimainkaan saavutettu. Tämä siksi että itse opin että tuo 300hp:kin vaatii jo temppuja jos sen haluaa saavuttaa luottevasti ja oikomatta. Itsellä ainakin vielä pitkä matka sinne 300hp lukemiin.900turbo3d kirjoitti: On toki totta, että kun näet topicin tyyliin" miten saada 400 hp irti og Sabasta", on oletukset sitten mitä on. Mutta jos joku kysyy,mitä se vaatii, niin pitääkö sitä heti alkaa kinaamaan, että onko sulla edes sitä 300 hp saappia, tahi saappi yleensäkään. Itte ainakin topicin nopsasti lukeneena ostaisin nissanin....
Siis se, että jengi tietää kaikki menetelmät, miten saa Saappiin potkua, tuntuu olevan "VAIN TIETTYJEN JÄTKIEN HOMMIA"...
Sori tää provo...
Mutta se nyt vaan on niin että 400hp++++ Saabbia ei tehdä tyylillä "mitä ostan ja asennutan". Tai toki sitten jos on iso budjetti ja homma teetetään muualla. Mutta itse tehden homma vaatii enemmän tietotaitoa kuin mitä yhdessä tai kahdessakaan ketjussa voi vastauksia antaa.
"Tiettyjen jätkien hommia"
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Joo no ei lähellekkään samat. Tai no tuo ilmaa + bensaa-juttu kyllä pätee muihinki.saabracing kirjoitti:samat viritykset kyllä pätee merkkiin kun merkkiin :DD
Hahaha.ainut että cossuun vaan isommat suuttimet ja ohjelma, niin ollaan jo melkeen 300 hepassa
siinä on jo valmiina kiva kone !
Aki Peltola #1132
Vaikka ois lueteltu jokainen osa mitä tarvii että saa b202:sta 400heppasen hirviön niin siltikään ei saa kuin kallista tuhoa aikaan ilman jonkuasteista perustietämystä. Oikotietä tohon ei oo ellei pistä tuhottomasti rahaa palamaan. Mut sittehä se on sama ostaa valmiiksi 400hp auto jne. Eli jos ekku sen 200hp koneen rakentais ja tutkis vähän miten sitä voi parannella. Sittepä ei enää tarvikkaa tommosia kysellä, korkeintaan mielipiteitä että minkä ahtimen mä siihen tyrkkään tai minkä kokosta kanavaa kanteen kairataan..900turbo3d kirjoitti:Niin, tästä topikista tulee mieleen taas.....se siitä sitten
Minähän en mitään mistään tiedä, joten luulen olevani passeli höpöttäään tästä asiasta.
On toki totta, että kun näet topicin tyyliin" miten saada 400 hp irti og Sabasta", on oletukset sitten mitä on. Mutta jos joku kysyy,mitä se vaatii, niin pitääkö sitä heti alkaa kinaamaan, että onko sulla edes sitä 300 hp saappia, tahi saappi yleensäkään. Itte ainakin topicin nopsasti lukeneena ostaisin nissanin....
Siis se, että jengi tietää kaikki menetelmät, miten saa Saappiin potkua, tuntuu olevan "VAIN TIETTYJEN JÄTKIEN HOMMIA"...
Sori tää provo...
Aki Peltola #1132
Asiallinen ja rakentava keskustelu on eri asia kuin ilmaan heitetyt surrealistiset kysymykset. Saahan sitä kysyä ja ehkä itsekin voisi olla asiallisempi, mutta joskus saa ehkä hiukan palauttaa elämän realiteetteja mieleen. Tämä ei sitten ole mitään henkilökohtaista. Se on vaan tullut (kantapään kautta) huomattua että virittäminen on paljon muutakin kuin foorumin lukemista. Saattaa ehkä nostaa meikäläisen agressioita kun on taas kuullut liikaa "sit ku mä turpotan tän vaparin"- tyyppisiä juttuja
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
http://www.students.tut.fi/~lundstro/bilsport.zip
melko samoilla konsteilla on täällä päin tehty ...
Aksu900
500 hevosta cossun koneesta, sekään ei ole vielä kovin kummonen rojekti.
7 alkava on jo "vaativa"
käppyrät kun on nähnyt, niin paha väittää vastaan
melko samoilla konsteilla on täällä päin tehty ...
Aksu900
500 hevosta cossun koneesta, sekään ei ole vielä kovin kummonen rojekti.
7 alkava on jo "vaativa"
käppyrät kun on nähnyt, niin paha väittää vastaan
Näin on, tälläkin kylällä noita 500hp cossuja pyörii useampikin. Esson baarin pihalla on aina pari parkissa dynolaput ikkunalla.saabracing kirjoitti: 500 hevosta cossun koneesta, sekään ei ole vielä kovin kummonen rojekti.
7 alkava on jo "vaativa"
käppyrät kun on nähnyt, niin paha väittää vastaan
Oikiasti, kyllä nuo 500hp cossuja on olemassa useampikin ja tekeminen ei ole kummoinenkaan juttu joo. Mutta ovat aika kaukana foorumivirittämisestä. Ja niihin autoihin on tehty helvetisti muutakin kuin vaihdettu suuttimet ja lastu. Ne virit eivät ole kahden tai edes kolmen markan juttuja.
Ylempää tuli Aksulta ja temalta hyviä kommentteja virittämisen filisofiasta.
Viimeksi muokannut f-19, Ma Loka 30, 2006 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.