Tietämätön kyselee...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
jjuss1
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Loka 16, 2006 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Tietämätön kyselee...

Viesti Kirjoittaja jjuss1 »

Kyselisin selllaista että...

Kävin tuossa kuukausi takaperin muuttamassa ohjelman saab 9-3:een. Tehojahan tuli ihan kivasti lisää 229 hp 340 Nm (noin niinku lappujen perusteella).. Mites tuota kestää tuo kytkin? Kun vähän meinaa jännittää. Koska tuo ero on meinaa kun yöllä ja päivällä (orkkis vs muutos). Pitäsköhan sillekin tehä jotain?

Ja sitten miteshän tuon putkiston kanssa. Kannattaisko sillekin tehä jotain? Jos vaikka sillä sais vielä vähän jotain ulos..
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

Ymmärtääkseni lastuvirityksestä saa kaikki irti vasta kun on vaihtanut putkiston mukaan lukien downpipen. Se myös säästää konetta.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Onko kyseessä ihan perusmallin 9-3?
Kyllähän tuo kytkin kestää mutta saa sen myös kulahtamaan jo noilla tehoilla aika pian. Riippuu pitkälti ajotyylistä.
Sinuna ajelesin ihan normaalisti kunnes tuo kykä on loppu ja alkaa luistaa tms. ja heität sitten Viggen kytkimen paikoilleen joka jo kestää ~450Nm.
jjuss1
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Loka 16, 2006 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jjuss1 »

Joo Kyllä se ihan perusmallin saappi on. Saksan ihmeitä.. Joo täytyy nyt sit vaa katella kuin kestää ja jos leviää nii sit vaa vaihtoa.. Ptää ajella nätisti paitsi välillä.. :D
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Kyllä vakio kytkin tuon kestää ihan hyvin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin