2,0T -> 2,3T
2,0T -> 2,3T
Nyt kun mun b202 -86 turbokone on auki niin onnistuuko koneen päivitys b234 turboksi pelkällä veivien ja kampuran vaihdolla. Koneissahan on sama sylinterin halkaisija mut iskunpituudessa eroa. Sopiiko ajattelemani härdelli pyörimään b202 lohkossa?
Saab 9-5 2,0t -1999
Siis täh??
Olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin mutta eikö ekat 2.3 koneet olleet mallia pitkä ja vinolohko?
Eikö pystylohko tullut vasta '94 eli lyhytkone?
Edit: vaikka sitten sopisikin niin eikö kampura pidä koneistaa sopimaan pukkeihin jne.
Olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin mutta eikö ekat 2.3 koneet olleet mallia pitkä ja vinolohko?
Eikö pystylohko tullut vasta '94 eli lyhytkone?
Edit: vaikka sitten sopisikin niin eikö kampura pidä koneistaa sopimaan pukkeihin jne.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
2.3 on aina pysty, pitkä muuttui lyhyeksi 94.hasha kirjoitti:Siis täh??
Olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin mutta eikö ekat 2.3 koneet olleet mallia pitkä ja vinolohko?
Eikö pystylohko tullut vasta '94 eli lyhytkone?
Edit: vaikka sitten sopisikin niin eikö kampura pidä koneistaa sopimaan pukkeihin jne.