Garrettin pakopesästä.
Garrettin pakopesästä.
No niin,tuli fin-turbolta paketti.Semmonen kysymys tässä olisi että mistä tunnistan tuon pakopesän koon?En oo näihin hyrriin sen paremmin tutustunut joten kysytääs täältä.
Kun tilasin tän 63 pesällä ja ei löydy mitään merkintöjä.Pelkkä pesäkin maksoi riittävästi joten haluaisin vielä varmistua jotenkin asiasta,ettei tyhmää vedätetty.
Googlettamalla ei löytynyt mitään järkevää eikä näiden sivustojen haulla.
Sinänsä jännä juttu että laskussa ei ollut eritelty mitään osia.
Lukee vain:Garrett tb03 kunnostus ja 720E.
Kun tilasin tän 63 pesällä ja ei löydy mitään merkintöjä.Pelkkä pesäkin maksoi riittävästi joten haluaisin vielä varmistua jotenkin asiasta,ettei tyhmää vedätetty.
Googlettamalla ei löytynyt mitään järkevää eikä näiden sivustojen haulla.
Sinänsä jännä juttu että laskussa ei ollut eritelty mitään osia.
Lukee vain:Garrett tb03 kunnostus ja 720E.
Ei lue varsinaisessa pesässä mitään.Pesän laipassa joka kiinnittyy pakosarjaan lukee R-125 ja toisella puolella F(ei oiken saa selvää tästä kirjaimesta) SMO.
Hukkaportissa/pakoputken lahtössä,joka siis kiinnittyy 5 mutterilla pakopesään,löytyy seuraavat merkinnät:DH4/4 garrett M4.
Niin ja nielussa ei tosiaan mitään merkintöjä.Kompurapuolelta merkinnät kyllä löytyvät nielustakin.
Hukkaportissa/pakoputken lahtössä,joka siis kiinnittyy 5 mutterilla pakopesään,löytyy seuraavat merkinnät:DH4/4 garrett M4.
Niin ja nielussa ei tosiaan mitään merkintöjä.Kompurapuolelta merkinnät kyllä löytyvät nielustakin.
Toivoa sopii että on hintansa arvoinen.Meinaan että ei halkeisi yhtä helposti kun garretin omat.Jos kestää enemmän niin sittenhän hinta/laatu suhde olisi ok.V-M kirjoitti:Mielestäni noissa "uusio" tuotanto pakopesissä ei ole merkintöjä A/R:stä, mistä lie tulevat mutta myydään Garretin hinnoilla![]()
V-M
Ainakin erään suomalaisen turbopuljun myymät ''motorsport'' pesät näyttävät valultaan melko haperolta.Ainakin ne jota olen vierestä katsellut.Kokemuksia?V-M kirjoitti:Enpäole kuullut että olisivat yhtä helposti halkeavia. Kritisoinkin vain tuota hintaa...![]()
V-M
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Juu mutta niissä tais olla eri tekstit? Nuo numeroimattomat joita olen nähnyt on olleet jämäkänmpiä. Mutta mistäs noista tietää kun niitä tulee kiinasta ja malesiasta eri tehtaistaSuppari kirjoitti:Ainakin erään suomalaisen turbopuljun myymät ''motorsport'' pesät näyttävät valultaan melko haperolta.Ainakin ne jota olen vierestä katsellut.Kokemuksia?V-M kirjoitti:Enpäole kuullut että olisivat yhtä helposti halkeavia. Kritisoinkin vain tuota hintaa...![]()
V-M

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 08:59
On kokemuksia, hyviä. Näitähän kestää rääkätäkkin.Suppari kirjoitti:Ainakin erään suomalaisen turbopuljun myymät ''motorsport'' pesät näyttävät valultaan melko haperolta.Ainakin ne jota olen vierestä katsellut.Kokemuksia?V-M kirjoitti:Enpäole kuullut että olisivat yhtä helposti halkeavia. Kritisoinkin vain tuota hintaa...![]()
V-M
No saapi tietenki
noin vanhassa on muistaakseni 63 pesällä... hukkaportti kun tuli turboon integroiduksi niin taisi muuttua 48 pesäksi...tomaatti kirjoitti:No eipä löydy irrallisena.Täytyy ottaa hyrrä mukaan kun käy seuraavan kerran -79 satkua katsomassa.Siinä taisi olla vakionkokoinen garretti paikallaan.mikkoimp kirjoitti:no kai kaikilla nyt muutama vakio .48 pesäinen pyörii irtonaisena niin siihen kun vertaa, huomaa selvästi eron kyllä...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Kyllä joo.Autoon on laitettu -83 turbotekniikka joten oikeanlainen vertailukohta sieltä pitäisi löytymän.mikkoimp kirjoitti:noin vanhassa on muistaakseni 63 pesällä... hukkaportti kun tuli turboon integroiduksi niin taisi muuttua 48 pesäksi...tomaatti kirjoitti:No eipä löydy irrallisena.Täytyy ottaa hyrrä mukaan kun käy seuraavan kerran -79 satkua katsomassa.Siinä taisi olla vakionkokoinen garretti paikallaan.mikkoimp kirjoitti:no kai kaikilla nyt muutama vakio .48 pesäinen pyörii irtonaisena niin siihen kun vertaa, huomaa selvästi eron kyllä...
EDIT:periaatteessa tekniikan vuosimalli on -96.On nääs tehty siihen -83 tekniikan luovuttaja-autoon täydellinen tekniikan vaihto uusista osista.Scan-autolla rovaniemellä 06-1996.Kuitin loppusummakin vaatimattomat 24500 markkaa.