No niin, nyt on arvot otettu ja on vertailun aika. Kieltämättä aika huikea ero on. Vanha IC:hän oli T7:n läpivirtaava joka toki oli jo orkkis T5:n IC:tä parempi. Vedot on tehty täsmälleen samassa paikassa. T7:n vedossa ulkolämpötila oli 6,3°C ja Kiinan kanssa 4,7°C eli 1,6° viileempää oli tänään. Veto on tehtu kolmosella, tälläämällä 1300 RPM kohdassa talla pohjaan ja rajoittajalle asti. Aikaa kului n.13s.
Kuva kertoo enempi kuin tarpeeksi
Vedon alussa T7:lla oli lämmöt jo 42° ja kiinalla 29°. Lopussa T7:n lämmöt oli 54° ja kiinalla 32°. Nousua T7:lla oli 12° ja kiinalla 3°
Ja mitä kello sanoi...
T7
80-120 3,7s
100-150 5,2s
Kiina
80-120 3,5s
100-150 4,9s
Alkoi olemaan jo kovasti pakkasia ikävä kun vastaavan vedon tein -10°C säällä, tällöin tuntu potkivan mukavasti. Ilmojen lämmitessä tuli suru puseroon. Nyt jo pikkasen helpottaa. Tostahan pitäisi saada arvoja kolmosen ja nelosen läpi vedolla, nyt päiväsaikaan ei kantti riittänyt. Luulisin että pidemmällä vedolla (ja kun ajetaan isoa ja kovaa) vaikutus on suurempi kun lämmöt nousee kunnolla (tää on puhtaasti mutua).