Joo samaa mieltä. Ei kannata kauheasti ruveta härnäämään ng kuskeja. Kaikki kuitenkin nyt ajaa samalla merkillä.CC Aero kirjoitti:Offtopic: Suositteleisin pientä harkintaa Opel -kommenttien kanssa, muuten saattaa olla palstalla kunnon päänaukomiskilpailu taas kohta käynnissä..
Joo,ei ollu tarkotus ketään härnätä.Mulla vaan on silleen,että omien kokemuksien pohjalta en enää ikinä koske opeliin,fordiin ja peugeotiin.No nythän sentään opelistitkin "hyväksyy"saabin koska autohan on pelkkä ooppeli.Ei tartte ottaa kuin varaosakäsikirja käteen ja vertailla...Kohtahan saabi on jo subaru!Tää on vaan mun mielestä positiivista,mutta että opel!CC Aero kirjoitti:Offtopic: Suositteleisin pientä harkintaa Opel -kommenttien kanssa, muuten saattaa olla palstalla kunnon päänaukomiskilpailu taas kohta käynnissä..
Tästä olisi tosiaan pitänyt tehdä oma topicci!!!9-5T kirjoitti:NG900/9-3 on tehty A-vectran alustalle kun taas 9-5 ja B-vectra on tehty GM:n alustalle.CC Aero kirjoitti: Korjatkaa jos olen väärässä mutta aina kun sanotaan vanhemman 9-3:n olevan Opel, nin miksi moista ei sanota 9-5:sta? Sama muutettu pohjalevy siinäkin käsittääkseni on.
9-5 on Saab jossa kaikki hajoavat osat on peräisin Opelilta.