KONE+LOOTA vaihtoon,missä?KIIRE
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
KONE+LOOTA vaihtoon,missä?KIIRE
raumalainen projekti heti vireille, mutta kuka hallitsee(kaasarikone ruiskun sijaan)ja mihin hintaan?
Riittääkö 300€+?
os.:en jukkasaint@suomi24.fi
PUH.:041-4952370
Riittääkö 300€+?
os.:en jukkasaint@suomi24.fi
PUH.:041-4952370
Viimeksi muokannut jukkasaint, Ti Joulu 10, 2013 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* 900i combi´87 *v.. n romu ukko vei luvatta.. * 99 2d 12/82="83 *
(käyttixiä ollut lisäksi 6kpl, eka 32v.. sitten)
(käyttixiä ollut lisäksi 6kpl, eka 32v.. sitten)
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
900i kaasariksi ja leimalle..
siis kone+loota,jos kori osoittautuu sen katsastuksen kannalta hyväksi.
Tietysti lisäosia ja tarpeistoa kuten j.nestevaihto,sähköjen tarkistus,varaosat romiksesta tai varaosa-autosta..Lisämaksusta tietysti.
Päältäpäin ei hitsattavaa,käytössä viimeksi v.2004.
Tietysti lisäosia ja tarpeistoa kuten j.nestevaihto,sähköjen tarkistus,varaosat romiksesta tai varaosa-autosta..Lisämaksusta tietysti.
Päältäpäin ei hitsattavaa,käytössä viimeksi v.2004.
Voisin kyllä lootan ja lohkon vaihtaa tuohon rahaan jos auto ja vaihto-osat ilmestyy pihalle. Mutta jos hommaan kuuluisi vähäänkään hitsausta niin pyyhkisin tosiaan tuolla rahalla...
En puhu nyt juuri kyseessä olevasta autosta vaan yleisesti näistä jutuista.
Sanoisin että ennen kuin alkaa mihinkään koneen+lootan vaihtoon niin ensin pitää selvittää korin kunto! Ja myös ehkä auton yleisilmeen tarkastelu on tarpeen että kuinka repsahtanut se on. Eli IMO jos sisusta on sikojen raatelema, takaluukussa on asunut paikallinen kyläjuoppo ja kaikki näkyvä osaa pitää vaihtaa vähemmän pintavammaiseen
-> paaliin vaan.
Ei kannata uhrata hyväkuntoisia varaosia huonoon aihioon, ja huonosta autosta saa vain huonoja varaosia.
Eli kannattaa katsoa onko se auto oikeasti kunnostamisen arvoinen. Saattaa kuulostaa hävyttömältä tekstilta kun puhutaan omasta rakkaasta saabista joka pitäisi saattaa kuntoon tietysti halvalla, mielummin ilmaiseksi ja heti.
En puhu nyt juuri kyseessä olevasta autosta vaan yleisesti näistä jutuista.
Sanoisin että ennen kuin alkaa mihinkään koneen+lootan vaihtoon niin ensin pitää selvittää korin kunto! Ja myös ehkä auton yleisilmeen tarkastelu on tarpeen että kuinka repsahtanut se on. Eli IMO jos sisusta on sikojen raatelema, takaluukussa on asunut paikallinen kyläjuoppo ja kaikki näkyvä osaa pitää vaihtaa vähemmän pintavammaiseen
-> paaliin vaan.
Ei kannata uhrata hyväkuntoisia varaosia huonoon aihioon, ja huonosta autosta saa vain huonoja varaosia.
Eli kannattaa katsoa onko se auto oikeasti kunnostamisen arvoinen. Saattaa kuulostaa hävyttömältä tekstilta kun puhutaan omasta rakkaasta saabista joka pitäisi saattaa kuntoon tietysti halvalla, mielummin ilmaiseksi ja heti.
Tutulta kuulostaa..LR kirjoitti:f-19: takaluukussa on asunut paikallinen kyläjuoppo...
Viittaatko nyt minuun?![]()
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-80-luvun perus-Saabit ovat sen verran edullisia nykyään, että kannattaa tosiaan vakavasti harkita toisen hankkimista vanhan korjaamisen sijaan.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
tekniikkaa
vm.-90 on kanta-auto,ei tietenkään sikainen.
Ja pohja+kotelot tsekattava ennen vaihto-operaatiota.
Kokemusta omaavalle ja korjausopusta löytyy.
Ja pohja+kotelot tsekattava ennen vaihto-operaatiota.
Kokemusta omaavalle ja korjausopusta löytyy.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
Koko paketti vaihtoon
..paikallisen valtuutetun korjaamon kanssa olin juttelemassa, se kone työnnetään eteen vain syylärin poiston verran ja koko hoito tulee nätisti
pois ja toinen samanlainen paketti tilalle.
Ei vaadi monttua mutta kokenut tietää miten.
Kaasarikone vaatii ryyppyvaijerin vedon keskikonsoliin,ehkä myös virta-
lukko pitää irr. ja vaihtaa..
pois ja toinen samanlainen paketti tilalle.
Ei vaadi monttua mutta kokenut tietää miten.
Kaasarikone vaatii ryyppyvaijerin vedon keskikonsoliin,ehkä myös virta-
lukko pitää irr. ja vaihtaa..
Saahan sitä tehdä mitä vaan, mutta pakko on kysyä että miksi kaasarikone iivarin tilalle, vaikka sulla nurkasta sellanen nyt löytyykin?
Eikös niitä iivarin tai jos oli k-jet niin vermeet vois laittaa siihen toimivaan koneeseen? Eihän siinä tartte vaihtaa kun imusarja?
Eikös niitä iivarin tai jos oli k-jet niin vermeet vois laittaa siihen toimivaan koneeseen? Eihän siinä tartte vaihtaa kun imusarja?
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
En tietääkseniLR kirjoitti:f-19: takaluukussa on asunut paikallinen kyläjuoppo...
Viittaatko nyt minuun?![]()
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No on sitä keijompaakin hommaa mutta ei tuostakaan nyt niin nauti...suppari kirjoitti:Jos moottori pitää irroittaa laatikosta niin menee kalliiksi,on se senverran homojen hommaa vai mitä F-19?
Kuulostaa asiantuntevalta korjaamolta...jukkasaint kirjoitti: ..paikallisen valtuutetun korjaamon kanssa olin juttelemassa, se kone työnnetään eteen vain syylärin poiston verran ja koko hoito tulee nätisti
pois ja toinen samanlainen paketti tilalle.
Ei vaadi monttua mutta kokenut tietää miten.
Kaasarikone vaatii ryyppyvaijerin vedon keskikonsoliin,ehkä myös virta-
lukko pitää irr. ja vaihtaa..
Jos toi on 900i vm-90 katalysaattorilla, eli rekisteriotteessa sanoo olevansa vähäpäästöinen, niin ei se kaasarikoneella mee läpi katsastuksesta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
muutoskatsastus rekist.:in yhteydessä
ja siihen muutosmaininta koneesta,riittääkö?
Jos voimansiirto on jumissa tai pilalla varmin tuon ikäinen on just kaasarikone,ei tarvitse niin paljon huolenpitoa ym. vianetsimistä.
Syöppö sekin mutta niin hyvä/ehjä paketti ettei voi vielä luovuttaa.
Sain jo paikan - pitää vielä tarkistaa ns.kanta-auton perustukset.
Katsoo sitten, miten on ruoste purrut massauksen läpi ja voiko pakoputken uusia vain katalyytin kohdalta,tällä hetkellä ei uudempaa
varaosa-autoa ole,joten loput romarilta.
Jos voimansiirto on jumissa tai pilalla varmin tuon ikäinen on just kaasarikone,ei tarvitse niin paljon huolenpitoa ym. vianetsimistä.
Syöppö sekin mutta niin hyvä/ehjä paketti ettei voi vielä luovuttaa.
Sain jo paikan - pitää vielä tarkistaa ns.kanta-auton perustukset.
Katsoo sitten, miten on ruoste purrut massauksen läpi ja voiko pakoputken uusia vain katalyytin kohdalta,tällä hetkellä ei uudempaa
varaosa-autoa ole,joten loput romarilta.