Porin renkaanpotkinta-tapahtumassa tuli meikäläisen OG-satkun valoista kysymyksiä. Eli siis:
-etuvilkut ovat muistaakseni Boschit, jotka ovat muuten sinertävät, mutta välkkyvät oransseina
-parkit ovat aivan vakiopolttimoilla, mutta niiden polttimoiden päällä on Motonetista ostetut kumihuput. Maksoivat muistaakseni joitain kymmeniä senttejä kappale.
-itse ajovalon polttimot on myös ostettu Motonetista ja merkiltään muistaakseni Diamond Blue tai jotain sinne päin...
Muuten, jos sattuu löytymään ylimääräisiä sedanin takavaloja, niin ottakaa yhteyttä (miel. sähköpostilla, kun olen viikot kiinni "valtionhommissa")
Siniset valot
Siniset valot
Viimeksi muokannut Sammy, Su Huhti 11, 2004 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos Jumala olisi halunnut ihmisen kuuntelevan stereomusiikkia, hän olisi antanut ihmiselle kaksi korvaa...
Re: Siniset valot
Vai olisko kyseessä osram diadem polttimot. Sopii kyllä hyvin siniseen pirssiin.Sammy kirjoitti:Porin renkaanpotkinta-tapahtumassa tuli kysymyksiä meikäläisen OG-satkun valoista kysymyksiä. Eli siis:
-etuvilkut ovat muistaakseni Boschit, jotka ovat muuten sinertävät, mutta välkkyvät oransseina

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Niin noi vilkut... Hyvinkin, en muista varmaksi... Noita ajovalopolttimoita löytyy muuten myös ainakin vihreiksi ja oransseiksi sävytettyinä... Ja niitä kumihuppujakin ainakin punaisena ja vihreenä... Ja mun auto on kyllä väriltään valkoinen ja sopii ne siihenkin, ainakin hämärällä ajellessa herättää ihan kiitettävästi huomiota... Lisäksi noilla sinisillä valoilla on tunnetusti muuta liikennettä hidastava vaikutus... 

Jos Jumala olisi halunnut ihmisen kuuntelevan stereomusiikkia, hän olisi antanut ihmiselle kaksi korvaa...