Saab 9-3 matalapaine turbo -00 ja tossa on nyt maptunin stage1. Aluksi kun nollaa boksin niin tuntuu olevan vääntöä ja potkua liikaakin. Pienten vaihteiden vaihtamisessakin saattaa vähän nytkähtää. Sitten kun on tehnyt opetusajot ja vähän enemmän ajanut niin auto ns. laiskistuu ja tarvis kyllä olla vähän äkäsempi. Tosin vaihteiden vaihtaminen on orkkistasolla. Kun ottaa magneettiventtiilin pois, niin tuntuu laiskemmalta kuin matalapaine, tosin en ole nyt vähään aikaan ajanut matalapaineella. Ahtopaineet ovat molemmissa tapauksissa suurinpiirtein samaa luokkaa, ja mielestäni normaalit. Mistähän johtuu tuo ero?
Sitten ajattelin hankkia stage3:en rompetta, josko vaihtais sen boksinkin joskus myöhemmin (rahakysymys). Mitä osia tohon pitää hommata ja mitä merkkiä suosittelette? Nuohan ilmeisesti saa olla vaikkei olis kyseistä boksia. Hyödyttäskö samalla sen kuulerin vaihtaminen isompaa?
OG9-3 stagetusta
Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Styling & tuning”
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset