JK-Racingin OG900 !

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

JK-Racingin OG900 !

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kuva
Kuva

Tossa rupeaa olemaan semmonen pakosarja mikä on mun makuun :twisted:

Ei kukaan tiedä missä olis lisää kuvia tosta... :roll: :?:

Siis valmiina... muutaman projektisivun tiedänkin...

Voi niitä projektisivujakin laitaa...
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

on kyllä upee koko auto... 8O *kuolaa*
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

ei vissii vois paljoo "teinimmäksi"saada.. :lol:
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Ton löysin vielä: http://www.quicknet.se/home/q-111108/


Sieltä projekt SIS


KuvaKuvaKuvaKuvaKuva
Viimeksi muokannut saabracing, To Huhti 15, 2004 18:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

hieman lisää kuvia:
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
kuva 5
kuva 6
usvaa putkeen
"Turbo"
Viestit: 274
Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
Paikkakunta: lohja

Viesti Kirjoittaja usvaa putkeen »

Mikä ko. autossa niin teiniä on? Aikaa ja rahaa on uhrattu enemmän kuin lääkäri määrää. Teinivirityksiä ovat karvanopat , pakoputkenjatke yms. Samaan kategoriaan kuuluu helvetin isot vanteet, toimivat varmaan suomen uraisilla teillä.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Tohon on rakennettu vaihdelaatikkoa aikatavalla, kun ovat joutuneet kääntämään tasauspyörästöä eri asentoon. Tossahan on sylinterit pystyssä, joten ei mikään vakio enää rakenteeltaan. Uudempaa tonnarin lohkoa kait ovat käyttäneet?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

saabracing kirjoitti:Ton löysin vielä: http://www.quicknet.se/home/q-111108/


Sieltä projekt SIS


KuvaKuvaKuvaKuvaKuva

Ny on paljon uusia kuvia noill asivuilla :!: :twisted: :!:


Kuva
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Voi että minä tykkään tuosta :D
Rakentamisessa on voinut mennä hetki jos toinenkin
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Turbo900 kirjoitti:Voi että minä tykkään tuosta :D
Rakentamisessa on voinut mennä hetki jos toinenkin


Ite rupesin seuraamaan sivusilmällä vähän yli vuosi sitten tota projektia...

Onhan sitä saanu värkätä...

hmmmm..... Mulla on just samanlainen "aihio" :roll: :lol:


Huomaa mihin "rajoitus" on säädetty kiekkamittarissa :twisted:

Kuva
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

toihan on keskeneräinen kun puuttuu muovit viiksen alta :wink:
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Janne T
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne T »

saattapi liikahdella tuo saapas. paljonkohan antaa ahtoja tuo turbo??
Saab 9-5 2.3t Automaatti Wagon
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Janne T kirjoitti:saattapi liikahdella tuo saapas. paljonkohan antaa ahtoja tuo turbo??
Paha arvata ahtoja mut huima raketti täytyy olla kyseessä. Tossa ylläolevassa kuvassa apparin oven parissa puuhaavan Kristianin edellinen projekti, OG900 sekin, suoritti varttimailin 11,81sec ja silloin kaverit suunnittelivat rakentavansa vielä kovemman tykin 8O
Kuvien auto lienee nyt se projekti. Kiva odottaa ekoja aikoja varttimaililta. Luulen että tarjoavat etuvetoiseksi tosi kovia numeroita. :D

Vertailuksi:
PA:n 9-3 (nykyisin754hv) tarvitsi varttimailille reilun sekunnin enemmän kun koneessa oli 604hv tehoa(tosin loppunopeus oli hieman kovempi).
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Komeet on autossa äänet (video 26,5Mb)
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

hewidero kirjoitti:Komeet on autossa äänet (video 26,5Mb)
äkki latuuseen..... :D


Ny vasta kerkesi kattoo ton pätkän ja täytyy kyl sanoa, että ahdin pitää "mukavaa" ääntä 8)
Viimeksi muokannut saabracing, Ke Syys 22, 2004 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin