Uskaltaako alkuperäisestä boksista luopua?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti:Mulla on ollut autossa steg 3 -boksi kesät-talvet. No problem :lol:

Jos alkaa hirvittää talviliikenteessä, niin sitten vaan magneettiventtiilin sähköpiuha irti ja auto on 150 hv:n "matalapaineturbo". :mrgreen:
Nojoo! kieltämättä huomattavasti helpompi vaihtoehto :D
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Hehe :D :D Kikkoja löytyy..Mutta näköjään sitä siis pärjää ihan hyvin Steg3:sella talvellakin..Mutta oon vähä samoilla linjoilla NG900T:n kanssa että tunne kun saa kesänakit alle ja vielä vaihtaa orkkisboxin viriversioon niin voi olla ettei ihan heti hymy hyydy..Eikä paljon muualla taida viihtyä kuin ratin takana..
No toivonmukaan saan itsekin kokea sen jo tänä kesänä jos sais uuden pelin alle =)
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

pade900 kirjoitti:Hehe :D :D Kikkoja löytyy..Mutta näköjään sitä siis pärjää ihan hyvin Steg3:sella talvellakin..Mutta oon vähä samoilla linjoilla NG900T:n kanssa että tunne kun saa kesänakit alle ja vielä vaihtaa orkkisboxin viriversioon niin voi olla ettei ihan heti hymy hyydy..Eikä paljon muualla taida viihtyä kuin ratin takana..
No toivonmukaan saan itsekin kokea sen jo tänä kesänä jos sais uuden pelin alle =)
Jees. Kesärenkaat kun saa talven jäljiltä alle niin on vähän sellanen viilis että tulee vähintään 10 pollee lisää. :D Sen verran tulisemmin lähtee vakioviritteinenkin saabbi kuivalla kesäasfalttilla. Ja sitten seuraavaks viriboksi kiinni niin ... :!: :?: :!:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Magneettiventtiilin piuhan irroitus sytyttää check engine varoituksen toisen käynnistyskerran jälkeen.
Joo, ehkä Trionic 7:ssa, mutta ei Trionic 5:ssa. Trionic 5:lla voi ajella vaikka kuinka kauan niin, ettei magneettiventtiilin piuha ole kiinni. Tällöin auto antaa ~0.4-0.45 barin peruspaineen Saabin oman ahtopainemittarin viisarin mennessä hieman keltaisen alueen keskikohdan "paremmalle" puolelle.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin