GT17 stategiset mitat?
GT17 stategiset mitat?
En haulla löytänyt, joten anteeksi siitä...
Käyttöauto on remontissa ja samalla aattelin uusia tuon ahdistavan KKK k14 ahtimen vähän isompaan. Konehan on siis 2.3L Diesel.
KKK:n pakopaineet alkaa karata taivaisiin jo 3000 kierroksen jälkeen ja käytöstä poistettu hukkaporttikin aukeaa itsestään. Sillä seurauksella että kun 3000 kierroksella on n.1,1bar on 3500 kierroksella enää n.0,4bar...
Tuo GT17 vois olla sopivan verran avarampi ja suht edullinen. Ja dieselin kylmillä pakokaasuilla varmaan kestäiskin ihan ok.
Käyttöauto on remontissa ja samalla aattelin uusia tuon ahdistavan KKK k14 ahtimen vähän isompaan. Konehan on siis 2.3L Diesel.
KKK:n pakopaineet alkaa karata taivaisiin jo 3000 kierroksen jälkeen ja käytöstä poistettu hukkaporttikin aukeaa itsestään. Sillä seurauksella että kun 3000 kierroksella on n.1,1bar on 3500 kierroksella enää n.0,4bar...
Tuo GT17 vois olla sopivan verran avarampi ja suht edullinen. Ja dieselin kylmillä pakokaasuilla varmaan kestäiskin ihan ok.
Johtunee siittä että se hyrrä on niin huono ettei kukaan ole sitä viittyny alkaa mittomaan...Juho81 kirjoitti:Lukijoita on, mutta kukaan ei muista siipikokoja?
Oikeesti ei kannata edes harkita, se ei kestä edes noita alle 0.8 paineita.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Siinä tapauksessahan siitä ei kannata luopua!Juho81 kirjoitti:Nojoo, tuo 350tkm ajettu KKK ei omaa minkäänlaista klappia ja pyörii kuin hyrrä. Vaikka sitä on rääkätty mustalla savulla, ahtaalla pakoputkella ja 1,3bar paineilla.V-M kirjoitti: Oikeesti ei kannata edes harkita, se ei kestä edes noita alle 0.8 paineita.
V-M
Käyttis: 9000CS 2.0t -96
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Tuosta GT17:sta hankkiudutaan eroon heti, kun vaan on mahdollista. Se on yksinkertaisesti liian pieni ahdin saabien virittämiseen.Juho81 kirjoitti:Edelleenkään en löydä, joten pitäkää tunkkinne perkele.
Näemmä saapistit eivät itse ruuvaa autojaan...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Niin no totta sekin että se on pieni. Toisaalta hyväähän siinä on pyörivien
massojen keveys (herää hyvin) mutta toisaalta se taasen on tässä tapauksessa heikkous. Mulla on noita purettuna nurkissa jokunen kappale kuten myös noita T25:sia. Ne GT17:set on todella hepposia kapineita enkä puuskisi siihen 0.5bar enempää painetta (siis jos aattelee sillä ajella pidempäänkin).
V-M
massojen keveys (herää hyvin) mutta toisaalta se taasen on tässä tapauksessa heikkous. Mulla on noita purettuna nurkissa jokunen kappale kuten myös noita T25:sia. Ne GT17:set on todella hepposia kapineita enkä puuskisi siihen 0.5bar enempää painetta (siis jos aattelee sillä ajella pidempäänkin).
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
KKK on hieman eri kampe kuin tuo onneton GT17:nen. Kantsii katella soppelia tuosta kkk perheestä jos vaikka löytys plug&pray malli.Juho81 kirjoitti:Nojoo, tuo 350tkm ajettu KKK ei omaa minkäänlaista klappia ja pyörii kuin hyrrä. Vaikka sitä on rääkätty mustalla savulla, ahtaalla pakoputkella ja 1,3bar paineilla.V-M kirjoitti: Oikeesti ei kannata edes harkita, se ei kestä edes noita alle 0.8 paineita.
V-M
Siis öö? Aiemmin kirjoitit että paineet käy 1.1bar ja putoaa? Ja nyt kuitenkin painnetta on jo 1.3bar?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Masa Masa... Siellä on parhaimmillaan ollut se 1,3bar siinä 3000kierroksen tuntumassa.
Nyt oli se 1,1bar pienemmällä syötöllä. Vähensin kun havaitsin tuon pakopaineen rajun kasvun.
Miten se GT17 voi olla niin paska? Edellisessä dieselissä(2.0) oli 370tkm taulussa ja GT15 oli täydellisessä iskussa. Vakiopaineetkin oli 0,9bar ja overboosti kävi 1,3bar tuntumissa. Näillä dieselien pakolämmöillä taitaa olla iso merkitys turbojen kestävyydessä.
Nyt oli se 1,1bar pienemmällä syötöllä. Vähensin kun havaitsin tuon pakopaineen rajun kasvun.
Miten se GT17 voi olla niin paska? Edellisessä dieselissä(2.0) oli 370tkm taulussa ja GT15 oli täydellisessä iskussa. Vakiopaineetkin oli 0,9bar ja overboosti kävi 1,3bar tuntumissa. Näillä dieselien pakolämmöillä taitaa olla iso merkitys turbojen kestävyydessä.
Hyvinkin niin mutta... kun pyörittelee noita puhaltimia kätösissä niin kyllä niistä jonkimoinen mielikuva syntyy. Ja toki pako lämmöllä on isomerkitys puhaltimenkestoon ja voihan tuo 17:nen toimia ei sillä mutta viri ahtimeksi siitä ei ole oli sitten pensa tai kiisseli.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Re:
Sulle on vain sattunu maanantai yksilö.9-5T kirjoitti: 1bar/n.300000km mutta tämä on saanut itse imeä.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: GT17 stategiset mitat?
Oliko jossain ilmoitettu gt17 siipiä?>37/37
Oliko jollain t25 siipi kokoja?
TO04 hl15t 42/45..
TO05-12b 42/46
Oliko jollain t25 siipi kokoja?
TO04 hl15t 42/45..
TO05-12b 42/46
puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: GT17 stategiset mitat?
Vanhaa ylös kun on vähän jotain tuonnepäin asiaa.
Itsellä on tuollainen GT17 päätynyt hyllyyn ja olen suunnitellut josko sitä jossain kokeilisi. Pienihän tuo on, eikä kovin hyvässä maineessa, mutta silti. Nyt olisi potilaana vääränmerkkinen 1,6 8V. Käyty läpi, vähän siistitty, pikkuisen tiukempi nokka jne ja puristus 9 tienoille. Eli ei kovia paineita. Mitään kammotehoja en hakisi, vaan joku 150 tienoille. Old-schoolia DAT-Weberillä.
Olisikohan tuo ihan ok valinta moiseen kokoonpanoon? Kuitenkaan tuollaiseen koneeseen en paljoa pakopainetta haluaisi, joten onko kellään mitään mitattua dataa minkä verran tuollaisessa hieman hyötysuhderajoitteisessa koneessa on järkevät tehot GT17:lla? Luonteeltaan tuo on kuitenkin aika kierroskone, joten saisi raikkaasti pyöriä ahdettunakin.
Itsellä on tuollainen GT17 päätynyt hyllyyn ja olen suunnitellut josko sitä jossain kokeilisi. Pienihän tuo on, eikä kovin hyvässä maineessa, mutta silti. Nyt olisi potilaana vääränmerkkinen 1,6 8V. Käyty läpi, vähän siistitty, pikkuisen tiukempi nokka jne ja puristus 9 tienoille. Eli ei kovia paineita. Mitään kammotehoja en hakisi, vaan joku 150 tienoille. Old-schoolia DAT-Weberillä.
Olisikohan tuo ihan ok valinta moiseen kokoonpanoon? Kuitenkaan tuollaiseen koneeseen en paljoa pakopainetta haluaisi, joten onko kellään mitään mitattua dataa minkä verran tuollaisessa hieman hyötysuhderajoitteisessa koneessa on järkevät tehot GT17:lla? Luonteeltaan tuo on kuitenkin aika kierroskone, joten saisi raikkaasti pyöriä ahdettunakin.