Ja mikä syy . Takapöntön sisusta antautui terävässä kiihdytyksessä ja kaikki paska tukki pöntön. Huvittavinta oli että auto toimi normaaliajossa (paineet < 0.5 bar) koko lailla normaalisti. Täpöllä vedätettäesä paineet jäivät alle 1 bar ja kone ei käytännössä kiertänyt kuin 4500 rpm. Ja perästä kuului vielä karmee suhina kun kaasut tuli jostain kolosta ulos
Takavaimennin on ulkoa päin täysin virheettömän näköinen. Tai oli ennenkkuin se rälläköitiin auki ihmettelyä varten
Saattaahan se olla että etummaisen rojut ovat myös lähteneet liikkeelle
JT:tä odoteltaessa...
9-3 ja todella erikoinen vika!!!
9-3 ja todella erikoinen vika!!!
93SC TTiD
Takavaimentimen sisuskalut on ruostuneet puhki ja einsteinin hiukset hulmuaa valtoimenaan. Se on sun auton tapa ilmoittaa, että nyt pitää hankkia ainakin 3" puolisarja. Hajoispa munkin pakari niin vois ostaa uuden hyvällä syyllä.
Mulla ng900:ssa alkoi työntämään tukkaa putken päästä, kunnes kerran ohittaessa pönttö lojahti halki Hyvät saundit oli ajella juhannuksena pitkin Savon saloja. Mistä nyt jussina uusi pönttö?
Mulla ng900:ssa alkoi työntämään tukkaa putken päästä, kunnes kerran ohittaessa pönttö lojahti halki Hyvät saundit oli ajella juhannuksena pitkin Savon saloja. Mistä nyt jussina uusi pönttö?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11