9-3 ja todella erikoinen vika!!!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Sportti
"Aero"
Viestit: 307
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:52
Paikkakunta: Järvenpää

9-3 ja todella erikoinen vika!!!

Viesti Kirjoittaja Sportti »

Ja mikä syy 8O . Takapöntön sisusta antautui terävässä kiihdytyksessä ja kaikki paska tukki pöntön. Huvittavinta oli että auto toimi normaaliajossa (paineet < 0.5 bar) koko lailla normaalisti. Täpöllä vedätettäesä paineet jäivät alle 1 bar ja kone ei käytännössä kiertänyt kuin 4500 rpm. Ja perästä kuului vielä karmee suhina kun kaasut tuli jostain kolosta ulos

Takavaimennin on ulkoa päin täysin virheettömän näköinen. Tai oli ennenkkuin se rälläköitiin auki ihmettelyä varten :D

Saattaahan se olla että etummaisen rojut ovat myös lähteneet liikkeelle
:)

JT:tä odoteltaessa...
93SC TTiD
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

saattaa olla että katin romut on läheneet liikkeelle. Kaverilla kävi pöystissä niin ja se ei ottanut yli 4000rpm. Yleensä putki on sisältä hetken aikaa valkoinen, kun katti on ulostanut.
#1730
500whp.net member
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Takavaimentimen sisuskalut on ruostuneet puhki ja einsteinin hiukset hulmuaa valtoimenaan. Se on sun auton tapa ilmoittaa, että nyt pitää hankkia ainakin 3" puolisarja. Hajoispa munkin pakari niin vois ostaa uuden hyvällä syyllä.

Mulla ng900:ssa alkoi työntämään tukkaa putken päästä, kunnes kerran ohittaessa pönttö lojahti halki :) Hyvät saundit oli ajella juhannuksena pitkin Savon saloja. Mistä nyt jussina uusi pönttö? :) :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin