Jopa 90 hv /kpl...onko kellään tietoa kannaattako ostaa,saako noista älytöntä hyötyä...muuta kun bensan kulutuksen pilviin nyt olis noita kaupan/tarvitseeko joku täällä?!?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
No voi kettu, kaikki tunarit tuli apajille
No, ei ne suuttimen maailmasta lopu...eihän
Sellanen homma vaan, että viriboksit on suunniteltu orkkis suuttimille jos toisin ei mainita ja mun tietääkseni ohjelma ei toimi kovin kaksisesti muilla suuttimilla. Eli jos vaihdat suuttimet niin softa täytyy vaihtaa myös.
Vigge kirjoitti:Sellanen homma vaan, että viriboksit on suunniteltu orkkis suuttimille jos toisin ei mainita ja mun tietääkseni ohjelma ei toimi kovin kaksisesti muilla suuttimilla. Eli jos vaihdat suuttimet niin softa täytyy vaihtaa myös.
Tota mä vähän ajattelinkin!! mutta mihinkäs asti noi orkkissuuttimen riittää eli milloin on suuttimien vaihdot todella edessä ja onko niiden vaihdosta edes hyötyä pikkuvirityksen yhteydessä???
Vigge kirjoitti:Sellanen homma vaan, että viriboksit on suunniteltu orkkis suuttimille jos toisin ei mainita ja mun tietääkseni ohjelma ei toimi kovin kaksisesti muilla suuttimilla. Eli jos vaihdat suuttimet niin softa täytyy vaihtaa myös.
Jeps, totta joka sana.
Meikkikselle onkin tulossa piakkoin uus poksi sen lambaada-sotkun takia...ja jos ei muuta niin syssymmällä stage-5
93t sport kirjoitti:
Jeps, totta joka sana.
Meikkikselle onkin tulossa piakkoin uus poksi sen lambaada-sotkun takia...ja jos ei muuta niin syssymmällä stage-5
Steg5 nojaa... Paas samantien kutosta sisään niin ei tartte enää miettiä seuraavaa stegiä