NG900/OG9-3 quaifen lukko

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

Re: NG900/OG9-3 quaifen lukko

Viesti Kirjoittaja arto »

Kasauksesta uusilla laakereilla.

Ulosmenevän akselin esijännityksen asetus ilman 0-1Nm momenttiavaita, onnistuuko?

Nyt 0,09mm välys sisään menevällä akselilla ennen ulosmenevän mutterin kiristystä. Voisiko olla vähemmänkin ennen mutterin kiristystä?

Ulos menevä kiristetty nyt 0,01mm välykseen mutterilla.

Saab työkalu 8792061 millimetrilevy 27mm, montakohan astetta 0,01mm on tässä levyssä?

Jos joku on kirinyt askia ilman momenttiavainta, niin onko nyrkkisääntöä, kuinka paljon kiristää mutteria nollavälyksistä eteenpäin uusilla laakereilla tai vanhoilla laakereilla?
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: NG900/OG9-3 quaifen lukko

Viesti Kirjoittaja Hook »

0.15mm esijännitys, eli 15/100 kierrosta kierretään mutteria sen jälkeen, kun välys nolla.

Käytännössä helpointa, että välys 10 satkua ja sen jälkeen 90 astetta (eli 10+15=25 sadasosamilliä, eli 1/4 osa kierros.)

Tämä siis uusille laakereille.
Viimeksi muokannut Hook, To Kesä 16, 2016 08:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

Re: NG900/OG9-3 quaifen lukko

Viesti Kirjoittaja arto »

Tänks :)
[Jyri]
"Turbo"
Viestit: 227
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 12:14
Paikkakunta: Toholampi

Re: NG900/OG9-3 quaifen lukko

Viesti Kirjoittaja [Jyri] »

Joko näitä ois käytettynä myynnissä? :D
Laittakaa viestiä
og93 aero KA, og900 t8 PR, 99 b204 PR
#4400
Vastaa Viestiin