NG 900 kytkin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Laivo
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: To Elo 09, 2007 09:27
Paikkakunta: Uusikaupunki

NG 900 kytkin

Viesti Kirjoittaja Laivo »

Onpas nyt sellainen ongelma, että tahtoo tuo kytkin luistaa.
Kytkinlevy ei ole loppuun kulunut, mutta paineasetema saatta olla väsähtänyt. Auto on siis NG 900 turbo -95 ~250hv.
Ajattelin, että pistää sitten samalla vähän enemmän tehoa sietävän kytkimen tilalle, Kun kerran sen nyt auki ottaa.
Mikä kytkin mahtaisi olla järkevin vaihtoehto? Viggen? Sintterikytkimiin en mielelläni lähtisi, kun haluan pitää auton kaupunkiajettavana.
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: NG 900 kytkin

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Viggen-kytkin on kaikinpuolin järkevin vaihtoehto kohtalaisilla viritystasoilla (suunnilleen alle 400hv, alle 500Nm). :)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: NG 900 kytkin

Viesti Kirjoittaja Hook »

300hp, 450nm viggenkytkimelle maksimi.

Viggenkykä luistaa esim. potulla, ~320..350hp, 450nm..

Siitä pykälää järeämpi (ja kalliimpi) vaihtoehto on specin kytkimet.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: NG 900 kytkin

Viesti Kirjoittaja SonmH »

Hyvin kestää vakio kytkinkin jos ei tule vääntö piikkejä... :roll:
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Vastaa Viestiin